2016. január 5., kedd

Kedvenc posztjaitok 2015-ben


Bár sajnos 2015-ben elég népmesésen blogoltam: egyszer hol voltam, egyszer hol nem voltam. Azért ennek ellenére pozitívan zárom az évet, végül is a hosszú kihagyásom után újra feltöltődtem energiával és lelkesedéssel, és szívesen írok valamiről, ami épp eszembe jut. Az is hatalmas inspiráció volt, hogy gyorsan visszatért ide az élet a ti oldalatokról is. Kellett is inspiráció, mert nehezen rázódtam vissza. Bár nem vagyok az a statisztikát lesős fajta, szemet szúrt a hirtelen növekedés, és jobban utána nézve boldogan láttam, hogy az újrakezdés óta több, mint 15.000 oldalmegjelenítés ment le, nagyon szépen köszönöm!♥ Több statisztikát nem szeretnék levezetni, hiszen ez csak nekem érdekes. Inkább megmutatom, hogy melyik posztjaimat szerettétek nagyon 2015-ben.



Teszt | Sleek Storm paletta

Ezzel a teszttel indítottam az év elején újra a blogot, főleg emiatt a paletta miatt kezdtem el újra, mert egyszerűen muszáj volt róla írnom. Azért vettem, mert abban az időben sokat járunk szórakozni, és nagyon rákattantam a szemhangsúlyos sminkekre. Nálam időnkén váltakozik a szemhangsúlyos és szájhangsúlyos sminkekért való rajongás, mostanság megint az élénk ajkakért rajongok. Hmm, de ahogy újra átolvasom a posztot úgy elővenném megint!

Goodies | Az elmúlt hetek kis felfedezései

Hát elég pillanatnyi rajongás volt az, amit írtam ebben a posztban. Az alapozótól tiszta pattanás lettem, a körömlakk letakaríthatatlan volt, a többi meg néha vissza-vissza tér, de aztán gyorsan el is vannak felejtve. Hát igen, de ti szerettétek ezeket az apró teszteket, és igaz is, lehet inkább ilyen formán kellene tesztekkel jönnöm.

Szemöldökfestés otthon

Azóta is imádom a tartós szemöldökfestést, találtam már rendes terméket is a célra, mert amiről itt írtam, az lényegében kaki, csak könnyen elérhető mindenki számára. Ebben a posztban nekem az tetszik, hogy valami igazán hasznosról és izgiről írhattam. :)

Goodies | Egy shoppingolós nap

Ez a jelenlegi legnézettebb poszt a blogomon. Ez egy nagyon jó nap volt a szüleimmel. Kajáltunk, kávéztunk, olyan helyeken is jártunk ahol eddig még nem nagyon voltunk. Sokat szórakoztunk is közben, és persze pár hasznos motyóval is megleptük magunkat. A Jysk-be azóta se merek menni. Főleg most, hogy igyekszek takarékoskodni. Hát az erő legyen velem, most hogy ezt így felelevenítettem.

Vasárnapi ingyom bingyom | Szabadság, szerelem!

Jujj, de örültem ebben a posztban. Minálunk mindig kicsit később kezdődik az egyetem, de sokkal tovább is tart, és a tanítási időszakot, meg egy hónapot leszámítva igazából örökké vizsgázunk, és nagyon jó volt végre átesni a nagyján. Ráadásul ez egy sikeres vizsgaidőszak volt, erre az élményre nagyon szükségem volt, mert hihetetlenül el voltam kenődve. Meg aztán is, ez az év igazán nehéz volt... de legalább önbizalmam az lett. :)

Goodies | ...because I'm women!

Még mindig nem javítottam ki a címet, és nem is fogom. Pocsék az angolom, de nem szégyellem egy percig se. Akit ez frusztrál... nos, az valószínűleg tovább nem is jutott a poszttal. Igazából jó újra megnézni, kicsit meginspiráltam magamat. Vagy mondjam azt, hogy ezzel most fenéken billentettem magam, hogy nincs lazsálás, gyerünk csinibe vágni magad csajszi? Hm, szerintem tudom milyen rúzsban fogom holnap jól érezni magam!

Goodies | Pár kedvenc blog #2

Húha, nem gondoltam volna, hogy ennyire szereti más is a blogajánlókat, minden esetre örülök, hogy szerettétek. Még jobban örülök, hogy szebbé tettem a lányok napját, akiknek megosztottam a blogjaikat.
Csak, hogy tudjátok csajok: még százszor megosztanám a blogjaitokat! :)♥

Amikor kigondoltam ezt a posztot, nem gondoltam volna, hogy ennyire szeretni fogom ezt a kis időutazást. Remélem találtatok kedvetekre való olvasni valót ezek közt! :)

3 megjegyzés:

  1. Szia! Meg tudnád mondani, hogy mivel fested a szemöldöködet most? Olvastam a posztot, meg itt is a megjegyzést, hogy találtál jobbat. Most vágnék bele a dologba :) köszönöm :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      http://kremmania.hu/kremek/berrywell-augenblick-szemoldok-es-szempillafestek

      Ezt a krémet használom most a natúr barna árnyalatban, plusz a hozzátartozó előhívó folyadékot, amit külön kell megvenni. Nem nagy összeg egyik sem, kb egy árban vannak, plusz az előhívó több tubus trutyira elég. :)

      Törlés
    2. Szuper, köszönöm, és a hipergyors választ is :))

      Törlés