2016. január 22., péntek

Három kívánság | ... helyett egy!


Az idei fogadalmamról már olvashattatok a blogon, ami lényegében egy shopping stop. Persze ezt nem kell olyan szörnyű komolysággal fogadni, megengedtem magamnak, hogy olyan három-négy alkalommal rosszalkodhassak. Kb. az év negyedénél lesz a születésnapom, szóval úgy gondoltam, ez egy tökéletes alkalom lesz a félrelépésnek, és erre néztem ki a Maybelline the Nudes palettáját.




Igazából nálunk a L'Oreal és Maybelline újdonságokat mindig 2-3 héttel előbb behozzák, mint Magyarországon, szóval nem igazán érdekeltek már a posztok róla, hiszen amikor a bejövetelekor kutyafuttában elszaladtam a pult előtt, nem igazán fogott meg annyira, hogy közelebb menjek hozzá. Pár posztra ránéztem azért (bár elsőre drágállottam, és eszembe se jutott volna venni egyet, de megjegyzem, hogy laza 1500 forinttal olcsóbb nálunk teljes áron), és nem igazán jöttek be a színek, valahogy mindenhol túl melegnek éreztem, az ízlésemhez és az adottságaimhoz is.

Most viszont egy nap sok időm volt két előadás közt, így céltalan rohangáltam a DM-ben, a sminkújdonságokat is megnéztem mind. Valahogy ehhez a palettához is odajutottam. Már csak a teszter volt kint belőle. Nálatok nem tudom milyen belőle a teszter, nálunk egy rendes paletta van kinevezve erre a posztra, így jól megtaperolhattam. Már kinyitni is egy élmény volt. Olyan gyengéden, olyan lágyan, olyan könnyedén kipattant a kis fedő az akasztójából, és olyan finomat hajlott. Már-már erotikus élvezet volt. Kellemes tapintású volt maga a műanyag is, amiben rejlenek a kis színek.
Külsőségileg kicsit megdöbbentő volt, hogy milyen kis pici. Szuper cukiii. :D Sokkal nagyobbra számítottam első ránézésre, de a kezemben tényleg eltörpült. #medvemancs

Ami nagyon meglepett, hogy a színek valóságban sokkal hidegebbek, mint a blogokon látni, szerelem első látásra volt. Rengeteg kihasználható árnyalat, úgy hétköznapra, úgy buliba. Tökéletesen az én színeim, főleg mivel alkalmakkor sminkelek, akkor is inkább egy barna füstöst, mint akármi mást (talán öregszem?), és máris rengeteg elegáns smink született a fejemben vele. Nem mellesleg nagyon szép pigmentált volt az a pár rányalat, amibe belenyúltam.

Nektek meg van ez a paletta?
Tesztet linkelni szabad! :)

2 megjegyzés:

  1. Glamour napokon megvettem ezt a palettát, és bár ezer meg nude palettám van (na jó, "csak három"), mégis rögtön megszerettem. Jól kihasználható, szép, pigmentál, ha pedig krémes szemhéjfestéket tesz alá az ember, egész különleges dolgokat lehet kihozni belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a megerősítést. :) Imádni fogom!

      Törlés