2016. január 3., vasárnap

Három kívánság | Essence 2016 tavasz/nyár


Izgatottan vártam már, hogy mikkel fog az idei évre előállni az Essence. Főleg azért, mivel mindig is imádattal néztem a márka termékeit, majd amikor végre számomra is elérhetővé váltak, olyan unalmas és drága cuccokkal jöttek elő, hogy óriásit csalódtam, hiszen annyira alap dolgok és színek voltak, amikre igazából semmi szükségem nincs jelenleg. A 2016 már tartogat sok csodát. Valami újat, valami klasszat. Már csak egyet remélem: az egy méteres állványok is roskadozzanak az újdonságoktól, nem csak a nagyobbak.



Az első kívánságom rögtön látható a nyitó képen. Maga a kialakítás nem új, hiszen ki ne ismerné ezeket a hosszúkás, egy idő után semmire sem való ceruzákat? Aha, csakhogy ezúttal ajaktermékként is találkozhatunk velük, méghozzá rúzs és ajakkontúr ceruza egyben. Kicsit sokallom az árát egyébként, kb. 800ft körül fog mozogni (bár lehet Magyarországon picit olcsóbb lesz). Biztos nem kapkodom el, de ha Krémmánia is és a teszterek is meggyőzőek lesznek, akkor meggondolom a 3-ik vagy 4-ik árnyalatot, mivel bármilyen furcsa, egyedi árnyalatok lennének a sminkkollekciómban.


Bár nagyon sok szemhéjpúderem van, és jó lenne őket jobban kihasználni, valahogy a mindennapokban nekem sokkal gyorsabb egy jumbo ceruzát használni (a jelenlegi eléggé fogyóban van) a szempillám töveibe, mint ferde ecsettel vakarászni a szemhéjpúdert. Plusz még szemhéjalapnak is inkább ilyet használok, mint egy ténylegesen erre való, korrektor szerű terméket, mivel sokkal tartósabbá teszik a szemfestést. Meg ha olyan a termék, akkor magában is használható. Nagyon sokoldalú.
A ceruzák nem annyira drágák ahhoz, hogyha 1-2 árnyalatot szeretnénk, mivel olyan 1000ft lesz, de mivel nekem az összes tetszik, így bajban vagyok. Kicsit sajnálom amúgy, hogy nincs egy konkrét szürke szín, mivel az nálam fogyó eszköz.


Végre ők is előrukkoltak egy tisztességes ajakceruzával. Bár három ilyenem is van, abból kettő a híres Maybelline Color Drama ceruzák, egyszerűen utálom őket, mert fényesek és közlekednek amerre érnek. Már alig vártam, hogy elérhető áron mattak is kerüljenek a boltokba. Meg olyan 700ft lesz, ami nekem tökéletesen belefér még kísérleti szinten is. Hm, hogy melyik legyen? Talán harmadik, hiszen mire Szerbiába is megérkeznek már tavaszodni fog, és egy tökéletes szín lenne egy friss, mindennapi sminkhez.

Ti miket néztetek ki az új kiadásból? :)

5 megjegyzés:

  1. Pont az ajakceruzákat! Nagyon kíváncsi vagyok rájuk és olyan szépek a színeik így kép alapján *-* Kíváncsi vagyok, hogy hogyan fognak teljesíteni, na meg remélem, hogy mindegyik állványra kikerülnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt sem tudom mi alapján osztják be őket, pl tavaly az egyméteres állványra minden mono felkerült, kivéve egyet, ami csak a három méteresen volt, és azt hiszem valami matt sötétlila dolog volt, de tuti nem egy különlegesség. Nekem logikátlan, úgyhogy nem is éltem bele magam, de ezek szerintem kint lesznek a kisebb állványokon is. :)

      Törlés
  2. Őszintén szólva engem mostanában az essence nem igazán tudott meghatni...Az utóbbi hónapokban nem igazán produkáltak olyat, hogy "hűűű", szóval nem is igazán nagy reményeket fűztem ehhez a szortiment váltáshoz...Bár több termék is megvan a kifutók közül, nem éreztem úgy, hogy bármi hiányozni fog...És eléggé...szkeptikusan álltam az új dolgokhoz is...

    Viszont ezek, amiket kiemeltél az én fantáziámat is megmozgatták (mondjuk a 2in1 ajakcucc közül nem tudom élőben mennyire lesznek szépek a színek, de a másik kupac ajakceruzából kinéztem magamnak legalább négyet, amit "ki kéne próbálni"), a szemfestékceruzák közül a biztonságos legsötétebb színt szeretném beszerezni - meg lehet azt a lilásabb árnyalatot, elég izgalmasan néz ki így a képeken keresztül...:D
    Ezeken kívül pedig engem még a tusaik érdekelnek majd, ugyanis nehéz jó tust találni, és az essence régi vízálló tusát nagyon szerettem, szóval függetlenül attól, hogy legalább négy különböző fekete tusom van itthon, biztosan fogok egy olyat is venni...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó vannak még kívánságaim, de szerintem abbahagyom most már a nyafogást az állványok beosztása miatt, mert már én unom. :D
      Amúgy én is így voltam mostanában az Essencel, semmit sem tudnak csinálni, hogy vásárolni akarjak, de úgy gondolom, hogy ez a kiadás most nagyon jól sikerült.

      A ceruzák közül mondjuk én nem tudok választani, mert a szürke ugye most kimaradt, a barna, fekete és kék egy olyan dolog, hogy túl sok van itthon... szerintem a legvilágosabbat veszem szemhéjalapnak, és megvárom, hogy még a szürkével bővítsék a dolgot. :D Mondjuk az a kék lehet, hogy igazából szürke lesz, vagy valami szürkés kék, már várom, hogy megnézzem közelebbről.

      Törlés
    2. (Én azt már nem is szoktam figyelembe venni, hogy mit hova küldenek és hova nem, ugyanis nálunk a legközelebbi drogéria is 20 percre van, és ott csak EGY azaz EGY polc van az essence-nek - és nagyon túl is van árazva...Szóval egy nagyjából egy-másfél órás út fog a Müllerig reptetni, hogy megnézzem a háromméteres állványt, ezért szoktam először tesztenként nézelődni, meg véleményeket olvasni, mert a közelben úgyse tudom megvenni, potyára meg ennyi időveszteséget nem engedhetek meg magamnak, hiába csak egyetemista vagyok...
      Aztán vagy tetszenek élőben, vagy nem...utóbbi esetben veszek mást, mert a Revlon csak Müllerben van, és azt neten veszélyes nézni, mert az is nagyon kicsi állvány, ott élőben szeretek válogatni...:D)

      Törlés