2016. január 19., kedd

Elfogytak


Rövid időn belül máris érkezem a következő elfogytak bejegyzéssel, bár igaz a csak egy kis része a ténylegesen elfogyott termék, a zöme a szokásos évi nagytakarításom eredménye, amikor is mindent kidobok, ami már bőven lejárt, vagy tudom, hogy úgy sem fogom már eztán használni. Az idén sem voltam szívtelen, két terméknek megkegyelmeztem, de még így is siralmas egy látvány, mennyi mindent küldök a temetőbe. Lássuk.





A megromlottak
Avon négyes, Mocha latte - Látszik rajta elég szépen, hogy szeretve volt az elmúlt együtt töltött négy év alatt, ha nem lenne még így is túl sok natúr színem, gondolkodás nélkül rendelném a következő adagot belőle. Igazából az állaga semmit nem változott, sem a pigmentáltsága, hanem a tartóssága. Nem volt alap, amivel oda lehetett volna fogatni a szemhéjra vagy a szemöldökre, egy órán belül sehol sámli.
Alverde zselés tus - Még az egyetemi éveim elején vettem, tehát olyan másfél éve (láttad, mecsoda vén trotty!), szóval ideje volt már neki megromlani. Nem használtam túl gyakran, bár fele így is szépen elfogyott. Mostanában kicsit nyúlósabb lett, bár ez még nem is vészes, hanem ez is 1-2 órán belül elmászik, és nagyon csúnyán néz ki a dolog, meg elég furcsa a szaga is.
Golden Rose E-Vitamin rúzsok, 53, 73, 117 - régen tonnaszám vettem és szerettem ezt a fajta rúzst, de csak azért, mert ezt lehetett kapni, semmi mást, és az úgy jó is volt. Hanem ahogy elkerültem a befásult faluból, egyre több és minőségesebb rúzs jött velem szembe, így teljesen lemaradtak tőlem, nem is vettem elő őket többször. Az első kettő egy rosszul választott árnyalat esete, míg a harmadik nagy kedvencem volt, de valahogy kiszerettem belőle, ma már nem érzem, hogy jól állna a szín. Mondanám, hogy megbüdösödtek, de igazából amúgy sincs jó illatuk, inkább azt mondom, hogy fokozódott a kellemetlen szag.


A meguntak:
Avon négyes, Purple haze - egy időben annyira rá voltam kattanva a lila sminkekre, hogy megvettem, és fél éven át minden nap ezzel a palettával keltem reggel. Mostanában viszont egyre inkább irtózom a lila szemfestéstől, nem csak magamon, de másokon sem tetszik. Maga a paletta színvilága egyébként nagyon szép, de valahogy semmi kedvem sincs hozzá nyúlni. Több, mint három éve hozzá sem nyúltam, ráadásul egy idős a Mocha latte palettával, szóval gyanús, hogy most már nincs is értelme.
Oriflame Veryme pirosító, Sweet Coral - Förtelmesen rossz ez a pirosító, ráadásul felvíve sem valami, legalább is nekem nem nagyon áll jól. Elővettem, hogy majd elhasználom. Az lett a vége, hogy azóta se használtam pirosítót, inkább bronzosítottam. Nem látom értelmét küzdeni vele.
Flormar pirosító, ? - kb. 500 éves lehet ez a termék, de még mindig nem romlott meg. Ami miatt megválok tőle, az lényegében csak azért van, mert egyszerűen nem tudok úgy lebarnulni, hogy ez jól álljon nekem, meg amilyen öreg tényleg nem kellene már tartogatni, ha jó ha nem.
Isabelle Dupont szájceruza - nagyon ocsmányul nézek ki vele, illetve rúzsom sincs (és nem is lesz), amihez használni lehetne.
Rimmel Kate Moss rúzs, 102 - ezen is látszik, hogy annak idején nagyon szerettem, de már egy pár éve elborzadok attól, hogyan áll rajtam. Kinőttem, ráadásul egy olyan személytől kaptam, akit szép mondatban nem emlegetnék ma már, szóval... nem, meg sem próbálom ezt a kicsit elhasználni.


Ecsetek. Öregek, kopottak. Annyira, hogy felvitel és eldolgozás helyett inkább csak söprögetik már a terméket. Az egyiken azért látszik, hogy búcsú előtt még utoljára bevetettem műszempilla ragasztó+csillámpor használathoz.


Elfogytak:
Avon habfürdő, Spring garden - mind ismerjük ezeket a habfürdőket. Tökéletesen habzanak, finom illatuk van, és jó sokáig elég egy ekkora jószág. Ezt különösen szerettem, mivel a legtöbb fürdősó illata megy hozzá. Újravenném, de inkább valami más illatban.
Balea testápoló sheavajjal - maga a hidratáló és beszívódó tudása magasztalni való, de ha értetek még förtelmes pacsuli szagot! Nem venném újra.
Farmasi málnás tusfürdő - szárított és műmálna illata volt. Nem venném újra.
Essence get BIG lashes szempillaspirál, Triple Black - már egy három dobozzal elhasználtam belőle, nagyon jó kis spirál, miután megfelelőre sűrűsödött, ami elég sokáig tart, addig meg átok vele az élet, kenődik és tapaszt. Szerintem most már tényleg nem veszem újra (eddig is mindig ezt mondtam).
Nivea Pure and Sensitive dezodor - hát ennél még én is szenzitívebb vagyok. Nem volt valami jó izzadásgátló tudása, meg borzasztóan vakaróztam tőle. Pedig amúgy jók szoktak nekem lenni a Nivea dezodorok, de sajnos ezt nem szerettem. Nem venném újra.
Gilette borotvahab - szeretem a férfi borotvahabokat, sokkal jobban megvédik a bőrt a borotva karcolásától, meg mintha tartósabb is lenne a szőrtelenítés vele, mint mondjuk egy nőivel. Amúgy meg olyan illata volt, mint amilyennek a Zuramnak szokott lenni, szóval... akármikor, bébi!♥

Ti miket használtatok el mostanában? Szoktatok szelektálni alkalmanként?

4 megjegyzés:

  1. Nekem is kéne már szelektálnom, de nem, még nem jött meg az isteni szikra. :)
    Helyette most azon vagyok, hogy azokat használjam, amik megvannak, és ne vegyek újat semmiből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is most azon vagyok, hogy minden minél jobban ki legyen használva, persze van pár dolog a kívánságlistámon, de igyekszek ésszel, és minél kevesebbet megvalósítani belőle. :)

      Törlés
  2. Olyan fura, hogy nálam még sosem romlott meg semmilyen termék :D De minden bloggertali előtt megnézem, hogy mi az, amit elvihetnék csereberélni, úgyhogy a legtöbb dolgot, ami itt van, rendszeresen használom is.
    Viszont egyszer elajándékoztam egy parfümöt azért, mert egy olyan barátnőmre emlékeztett aki már, hát, nem a barátnőm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha én is bírnék menni bloggertalira, tuti könnyebb lélekkel menne a szelektálás, mert egyrészt nem várnám meg, míg 3x lejár, másrészt nyugodtabb lennék, hogy a kiadott pénzem jó helyre kerül, nem a kukába. Régen voltak barátnőim csere-bere célra, de nem sokat adtak a kapott termékekért, szóval... marad a több éves érlelés, majd kuka. :)

      Törlés