2016. január 1., péntek

Decemberi haul


Hellóka, először is boldog új évet mindenkinek! Remélem mindenkinek nagyon jól telt. Ki a másnapos? Ki megy after party-ba? Milyen volt a sminketek? Merre jártatok? Meséljetek! :)
Erre a napra úgy gondoltam, hogy egy haul poszttal érkezem, hiszen ez egy olyan dolog, ahol konkrétan csak a képeket kell nézegetni, és nem sokat gondolkodni, gondoltam a kómás kávé mellé jól esne nektek. Én jelen pillanatban fogalmam sincs merre vagyok, és mit csinálok, amikor írom ezt a posztot, még azt sem tudom, hogy hova megyek ünnepelni. Annyit tudok előre, hogy korán kidőltem.
Micsoda vissza a jövőbe egy bevezető lett ez, szerintem lapozzunk is tovább a poszthoz!






Golden Rose Velvet Matte, 12
Egy szép ajándék volt tőlem magamnak, egy jól sikerült kollokvium mellé, a hozzá tartozó posztban olvashattok róla. ~750ft

NYX Stay matte but not flat, 02
A kifogyóban lévő alapozómat szerettem volna vele pótolni, de ez tipikusan az az eset, hogy a legvilágosabb árnyalat túl világos, a következő pedig már túl sötét. Gondoltam bőven elég lesz a 2-es, de túl szexi vagyok benne, úgyhogy majd mellé megveszem a legvilágosabbat is, és majd együtt tökéletesek lesznek. Még nem próbáltam hosszabban viselni, de már nagyon kíváncsi vagyok. ~2400ft


Velnea zöldteás testradír
Ez már nekem régebben is megvolt, most ismét újravettem, mert kicsit durvább radírozásra vágytam abban a pillanatban, amikor a boltban jártam. Nagyon hatékony, és az illata is kellemes, bár meg kell szokni, mert határozottan zöld illat, ami kicsit kellemetlen tud lenni valakinek. Nem mellesleg hihetetlen olcsó. ~690ft

Titania fürdősó, Orhidea
A sok illatos fürdősó mellé gondoltam kipróbálok egy SPA jellegűt is, és hát nagyon jól jött, hogy -30% kedvezménnyel juthattam hozzá, mert egyébként elég drágának találom, még úgy is, hogy egy 5-6 fürdésre simán elég lesz, relatív nagy kiszerelés. Akciósan ~800ft

Lilly saját márkás habfürdő, kakaós-shea vajas
Fúúú, ezt nem tudtam megszagolni a boltban, mert épp megölt a szemével az egyik eladónő, de ennyire beletrafálni, gyerekek! Ha értetek még valami isteni illatot! Habfürdőnél szempont nálam, hogy egy relatív mindenhez passzoló illata legyen, mert szinte mindig másik illatú fürdősót használok. Kíváncsi leszek rá mit tud élesben, egyenlőre csak finike. Főleg érdekel mivel teljes áron is ~550ft, és hát jó lenne ha beválna.


Velnea Intensive Body Milk, Shea vajas
Épp úgy állok, hogy kifogyóban vannak a lakhelyeimen a testápolók, úgyhogy rögtön kettő. Mostanában nagyon jóban lettem a Velneával (szerintem ez látszik is a poszton, hoppáka), ár-érték arányban több mint verhetetlen, így nyugodt szívvel dobtam őket a kosaramba. Egyenként 30-30% lejött az árukból, így főleg megérték. Akciósan ~690ft

Velnea szárazsampon
Már két posztban (vagy háromban?) megmutatkozott utazó méretben, elégedett voltam, megvettem hát a teljes kiszerelést is. ~850ft


Gillette borotvazselé
Bármilyen furcsa, én férfi borotvazseléket használok szőrtelenítésre. Nem tudom miért rögződött be így, de nekem teljesen megfelel. Eredetileg a zöldet szoktam venni, de ezzel a kékkel most ugyanazért az árért többet kaptam, remélhetőleg ugyan olyan jó lesz. ~1300ft

A Lilly-ben van egy ilyen rejtett akció, hogyha bármilyen férfi terméket vásárolsz, akkor kapsz mellé teljesen ingyen két Velnea after shave-et. Kicsit furcsának találtam, elvégre ha veszel egy mini méretű Nivea Men krémet ahhoz is odaadják, tehát olyan jó nem lehet... aztán addig nézegettem, hogy láttam, hogy ez januárra lejár. Mivel van egy olyan termékem, amit még anya fiatal asszony korából maradt meg, és semmi baja, ezért bízok benne, hogy addig a fél évig, amíg a Zuram elhasználja őket, nem fognak teljesen használhatatlanná válni. Kipróbáltam a kézfejemen az egyiket, nem irritált, de gyanús, hogy nem valók semmire, az ő bőrének meg azért kicsit több kell, mint egy kentem rá valamit oszt' jó van termék. Meglátjuk.


5 megjegyzés:

  1. Otthon, pizsiben, sminkmentesen és füzetekkel körbebástyázva telt a szilveszter xD Így jár az ember lánya, ha rögtön év elejére felvesz két vizsgát két egymást követő napra, de na, veszélyesen kell élni xDD

    Szuper cuccokat vettél és most miattad megkívántam a nagy habos fürdősós fürdőzést, csak mondom :D Az alapozós dolog pedig ismerős, a nyári barnaságom elvesztése miatt folyamatosan ki kellett kevernem a megfelelő színt, néha utálatos egy dolog volt... Az after shaves akció meg igen érdekes, bár aztán ki tudja, hogyan válnak majd be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha már átdolgoztad a szilvesztert, akkor remélem is, hogy befekszel egy jó habos forró fürdőbe, kell a relax. És sok sikert a vizsgákhoz! :)
      Boldog új évet!♥

      Törlés
    2. Meg is volt :D Köszönöm! És nagyon boldog új évet Neked is!♥

      Törlés
  2. Boldog új évet! Jó kis haul, a NYX alapozóról szívesen olvasnék majd bővebben is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, neked is! :)
      Majd még hosszabban tesztelgetem, mert sokaknál okozott pattanásokat, és nálam is gyakori probléma alapozóknál, szóval ezt szeretném kilesni, és nem tudom mennyi idő lesz. Remélem semennyi. :)

      Törlés