2016. január 26., kedd

Aktuális kedvencek és csalódások


Régóta küzdök már magammal, hogy egy ilyen posztot kitudjak csikarni, de valahogy az utóbbi időben nem volt olyan termék, amit úgy közelebb éreznék a szívemhez. Már régóta használom ugyanazokat a termékeket, és már annyira megszokottá váltak, hogy egyszerűen csak úgy vannak. Ezek csak tárgyak, miután kiismerte őket az ember, már nem fognak tudni újat mutatni, nem is tudják hosszú távon életben tartani a tüzet, egyszerűen semlegessé válnak. Most viszont hirtelen több minden is az eszembe ötlött, hogy mennyire klassz termék, és teszi a maga apróságában szebbé a napjaimat. Persze, hogy ne legyek eléggé elkényeztetve, pár förtelmesen rossz termék is bepofátlankodott hozzám mostanában.




Kedvencek


Rimmel Lasting Finish púderalapozó, 002 - igazán szipi-szupi, el sem tudom képzelni, mi lesz a zsíros homlokommal, ha ez elfogy, és még sokáig nem lesz akciós. Csak a T vonalamra, illetve a szemem környékére szoktam belőle tenni, az előbbire a zsírosodás miatt, az utóbbira pedig a korrektor miatt tartósításként. Az arcom többi részére sosem viszek fel belőle, mégis rohamosan fogy. Kevés van benne, és eléggé porol. Remélem belehúznak az akciókba, mert nem csak ez az egy púderem áll úgy, hogy már csak a lelkesedés tartsa benne a panban, és hamarosan púder nélkül maradok.

Golden Rose krémes szemfesték, szürke - már nem emlékszek a kódjára, kb. néhány használat után lekopott. Most már mindegy is, mert megszűnt. Szegénykém nagyon régi, nemrég fedeztem fel magamnak újra. Nagyon jó, hogy ceruza kiszerelése van, így sokkal kényelmesebb a felvitele, csak simán szemceruzaként is használható. A tartósságával is elégedett vagyok, és gyönyörű füstös hatást kelt a szempillatőben finoman eldolgozva.

Essence Silky Touch pirosító, 40 Natural beauty - sietős reggeleken a legjobb termék. Barna színű, de nem bronzos. Önmagában is nagyon szép, lazán kiszoktam vele spórolni a kontúrozást, illetve a nagyon fehér bőrhöz klassz nyáron bronzosítóként.

Playboy parfüm, Play it sexy - valamikor még tavaly nyáron vettem, de csak most fedeztem fel igazán, ehhez az időszakhoz jobban illik. Nem is fogy annyira gyorsan, hiszen nem szoktam napközben frissíteni, pedig nem ártana, ebben a kiszerelésben nem valami tartós. Helyette inkább csokit szoktam bedobni a táskába.

Velnea száraz sampon - nem győzök róla áradozni. Ha erre jártok, akkor tankoljatok fel belőle! Töredéke a Batiste samponjának, és olyan szinten apróak a szemcséi, hogy semmi sem látszódik belőle felvitelkor, mintha csak egy sima hajlakk lenne. És persze hatékony is.

Csalódások


Titania orchideás fürdősó - undorító. De tényleg. Nem olvad el teljesen, hanem valami furcsa állagú szemcsék maradnak utána, ami nem is tudom... amikor beleülsz a kádba, akkor mintha lenne benne egy rétek szutyok. Elég rossz érzés, pedig pont a relax lenne a célja. Most lábfürdőhöz használom, de még így is utálom. Valahogy azért elhasználom.

Maybelline szempillaspirál, Lash Sensational - még senkit sem hallottam rosszat szólni róla, nekem valahogy nem jön be. Nagyon tartós, és szépen hosszít. Pont ez a bajom. Nagyon nem vagyok oda a hosszú szempillákért, mert nem csak összekeni a szemöldököm, de valahogy ritkábbnak is tűnnek a szempillák, amitől engem a hideg kiráz, máson sem szeretem ezt a hatást. Inkább a rövid, de szuper dús pillákat szeretem. Jó termék, de nem igazán az én ízlésem.

Essence Lash&Brow gél - megint csak egy közkedvelt termék, de nekem kicsit más a véleményem róla, most had' ne kelljen már leírnom azt a szót. Egyszerűen semmit sem csinál. Amint megszárad, a szemöldököm máris vándorútra indul, meg akármilyen óvatos is vagyok, felszedi az előzőleg felvitt port. Szerencsére lassan ki fog fogyni. Meg egyszerűen gusztustalanul néz ki. Sokkal huncutabb szemöldökű emberek meg imádják. Hogy?!

Avon Gel Finish lakk - új állapotában áradoztam róla, de igazából nem fogyott el fele, és már használhatatlanná vált. Mindegy, mennyi előkészület után viszem fel, pár óra múlva lepattan, nehezen szárad, és nyúlik. Kicsit feloldottam, most meg kész természeti csapás, amit művel. Óriási nagy pénzkidobás! Hiába nagyon jó az ár-mennyiség arány, inkább megveszek ezentúl kisebb mennyiségű lakkokat nem épp megfelelő áron, de legalább a végéig használható legyen!

Nektek mik voltak az utóbbi idők legnagyobb kedvencei és csalódásai?

4 megjegyzés:

  1. Az az Essence szemöldök gél nagyjából arra jó, hogyha újrapúderezem az arcom, és véletlen a szemöldökömre is jut, eltüntesse a púdert belőle, mert tényleg mindent elken és nem fixál. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az se egy rossz felhasználási mód, de én nagyon úgy érzem, hogy a kukában tudna leghasznosabb lenni. :D

      Törlés
  2. Ezt a Maybelline spirált én se szerettem. Nem igazán tetszett a végeredménye..

    VálaszTörlés