2015. december 13., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #8 | Karácsonyi különkiadás


Így karácsony közeledtével már minden blogger lelkesen gyártja a karácsonyi ajándékokról szóló posztokat, ahogy a körmök, és az outfit posztok sem maradhatnak el. Igazából régóta bántott engem, hogy mindenki itt a blogvilágban karácsonyi lázban ég már novemberben, én meg karácsony reggel szaladok el a boltba csak az "ajándékokért". Igazából elfogadtam, hogy nekem egyszerűen nincs karácsony mániám, és kész.


Mondjuk ez nem teljesen igaz, mert a héten rá kellett jönnöm, hogy szeretem én ezt az ünnepet, csak nem úgy élem meg, mint mások. Nem szoktam ajándékot vásárolni, csak mindenkit meglepek egy különleges csokival, vagy épp nem különlegessel. Nem szoktam nagy fenekét vetni a díszítésnek sem, nem szoktam karácsonyi céges bulikba járni, a családom sem épp egy vörös rúzsban ebédelős fajta. Hogyan is írhatnék ünnepi sminkekről, meg ajándékokról, ha egyszerűen én ezt nem is élem meg?
Nekem inkább anya mézeskalácsáról szól ez az egész. :D Na meg a hagyományaink megéléséről, a nagy családos ebédről, ami régen a legnagyobb rémálmom volt, de vén koromra úgy megszerettem, és amióta egyetemre járok, azóta megbecsülni is megtanultam, mert én már nem lehetek otthon. Nekem 24-én még kollokvium dús napom lesz, ha hazaérek szenteste akkor összetehetem a két kezem, de már következő héten jönnöm kell vissza, és jobb esetben nem kell áttanulnom az egész ünnepeket, mint tavaly. Komolyan, ebéd után én tavaly mentem fel a szobámba, és anyagismeretet magoltam, amin aztán 27-én jól meg is buktam.
Mivel szerb egyetemre járok, gyanús, hogy nagyon meg kell barátkoznom azzal, hogy nekem már nincs többé karácsony, legalább is amíg be nem fejezem. Úgyhogy nagyon megtanultam értékelni, hogy van családom, vannak karácsonyi hagyományaink, amik egyszerűbbek, de nekem szebbek, mint az átlagnak.

Na, de ne csak a szomorú sorsomat sirassam itt, hanem rá is térjek pár ingyom bingyomra:

♥ A Zuram illatát érezni az ágyneműmön elalvás előtt, legnyugtatóbb egy magányos estén.

♥ A múltkor említett letehetetlen tárgyból még egy kollokviumot kivégeztem. Jó kis inspiráció, hogy továbbra is gőzerővel tanuljak, hogy a vizsgaidőszakom könnyű legyen.

♥ Nagyvárosban ragadtam, de anyáék eljöttek meglátogatni.

♥ Egész héten a bundámban mászkáltam. Nem fáztam a héten.

♥ Milford Winter delight tea. Az egész lakásban fahéj illat. Küldtem haza belőle, ott is érződjön. :)

♥ Jegesmedvés zokni.

♥ Vettem díszeket a fámra. Albi kari in progress!

♥ Készítettem egy olyan posztot, amit másoknál imádok olvasni, és bár nagyon fáradt voltam, élveztem fotózni. Izgatott vagyok nagyon nektek is tetszik-e majd. Kedden jön. :)

♥ Találtam egy csajt a tutyin (klikk). Nem az én stílusom, amit csinál, de olyan szövegei vannak, hogy nem tudom nem végig röhögni a videóit. Imádom az ilyen jellegű humorérzéket.





Várjátok a karácsonyt? Mit kértetek a Jézuskától? :)

4 megjegyzés:

  1. A Milford Winter Delight tea a világ legeslegjobb fileteres teája! Teljesen függő lettem, most is épp azt iszom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én is megfőzöm mindjárt a mai második adagot. :D

      Törlés
  2. Áááá, én meg sehol nem kapok ilyen teát, pedig ez a kedvenc téli teám :( Teljesen ki vagyok bukva, mintha mindet megvették volna előlem :(
    Amúgy szerintem mindenki máshogy éli meg a karácsonyt, olyan tökéletesen, ahogy beállított fotókon látjuk, na úgy senki nem. Szépek ezek a képek, de nem életszagúak. Én speciel zsongok, ha karácsonyról van szó, mert mániákus vagyok, és szeretek minden apróságra odafigyelni, de teljesen el tudom fogadni, ha valaki máshogy áll hozzá a témához, a lényeg úgy az is, ami a szívünkben lakozik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak az egyik legnagyobb bevásárló központunkban találkoztam vele eddig, gondolom egy ilyen helyen sikerülne találni legkönnyebben nálatok is. :)
      Nem csak a beállított képek, hanem úgy a blogger világban is ezt látom... mindenkinek különleges ajándék, mindenkinek különleges smink, mindenki különleges ruhában, mint a filmekben. Lehet, hogy ez csak egy kép, amit mutatnak, és ugyanúgy egyszerű karácsonyuk van, csak úgy gondolkodóba ejtett a dolog.

      Törlés