2015. december 6., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #7


Nagyon nehezen telt el ez a hét, ohh, a nehéz felnőtt kor, ohh, hogy én még mindig betegesen élvezem minden percét, még akkor is, amikor közel 12 óra után úgy érek be a lakásba, hogy abban a pillanatban bőgni kezdek, lefekszek, és fel sem tudok kelni másnap reggelig. Már említettem, igyekszek pozitív dolgokra gondolni, és így próbálom a negatív dolgokat, és a kisördögöket elzavarni a fejemből. Mik a heti szép dolgok? Sorba szedem őket, éljenek a pozitív dolgok!







♥ Letettem egy letehetetlen tantárgy első kollokviumát. Nagyon minimális pontszámmal, de lényeg, hogy már ezzel se kell foglalkoznom. Maradt 6. Igen, ezen az egy tantárgyon belül. Plusz grafikai munka. Jaj a mazó lelkem!

♥ Voltak a héten a szüleim, anya szülinapi tortához akart minionokat vásárolni, lettek is nagyon aranyosak! Plusz egyúttal hozták az elkészült függönyömet, és egy szobanövényt is kaptam, amihez én választhattam ki egy kaspót. Annyira jól néz ki ez a kis élet és ez a kis szín a szobámban.

♥ Jam, és hoztak egy fenyőfát is. wtf, egy percig sem akarok itt lenni karácsonykor, mire visszajövök pedig már a szerbnek is vége lesz, de annyira mégsem bánom. Olyan szépek a díszek a boltokban, legalább lesz végre okom vásárolni belőlük!

♥ Ha ez nem elég, akkor hoztak egy nagy csomó sütit, sült húst... köztük házi medeno srce-t is (mézes szív) #szerbkonyhalegfinomabbja


♥ A Zuracskámmal életet leheltünk az internetembe, úgyhogy most már nem kell megvárnom a hétvégét, hogy megnézhessem a Szulejmánt. Meg tudok blogolni. Meg időben eltudom küldeni a beadandók virtuális részét.

♥ Kollokvium után ugrabugrálni csupán attól, hogy végre túl vagyok rajta, jó érzés.

♥ Előre megkaptam a karácsonyi ajándékomat ma: bunda. *-*

♥ Fahéjas gyertyát is hozott a mikulás. Tömény fahéj. Yay!

♥ Szombat esti buli. Fiúk főznek, lányok isznak. Meg mindenki megszakadt a röhögéstől. :D Nagyon fáradt voltam, de megérte végül elmenni.

Veletek mizu?

7 megjegyzés:

  1. U nagyon jó az a kis szoba növény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élek halok érte. El se hinné az ember, mekkorát tud dobni a szoba és az ember hangulatán. :)

      Törlés
  2. Nekem olyan pici a szobám, hogy se karácsonyfa, se szobanövény nem fér bele :( Most gondolkodom ezerrel, hogy mit lehetne vele kezdeni, aztán majd később a férfiszemet is megkérdezem, hogy ő lát-e benne valami lehetőséget.
    Amúgy én is tanulgatok, most még halál, de remélem minden sikerül.

    Neked mennyi van még a suliból? Meg ez hogy van? Mert neked folyton vizsgáid vannak és ez elég bizarr :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére elég nagy a szobám, meg ott a lakás többi része is. :)

      Tavaly nyolc vizsgaidőszak volt, az idén csak hét lesz, erre 12 vizsgát kell(ene) beosztanom.
      Télen kettő: január-február.
      Tavasz: március.
      Nyáron kettő: június-július.
      Akkor ősszel kettő: augusztus vége-szeptember.
      +hosszabbított vizsgaidőszak, ami kicsit drágább, de ha véletlen nem sikerült valami, akkor egész októberben vizsgázhatsz, azt hiszem háromszor egy tantárgyból.

      Van ennél durvább is, pl. egy barátnőm Kraljevoban tanul, építész, neki tavaly 16 vizsgaidőszaka volt, most az idén nem tudom. De ez már olyan, hogy egy hétig tart, és következő héten már a következő terminek jönnek.

      Törlés
    2. Jajj, most esik le, a kollokviumra gondolsz? Mert az meg olyasmi inkább, mint egy zh. :)

      Törlés
  3. Ez a 12 meg 16 vizsgaidőszak nekem marhára nem jut el az agyamig :DDDDD Nálunk két vizsgaidőszak van és bőven elég :DDD Örülök, hogy jól érezted magad a buliban, most nekem is kijutott pénteken, és bár marhára nem volt kedvem elmenni, végül nagyon jól éreztem magam :D ps: bundáról van képppp? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha azt nézed csak 4 vizsgaidőszak van, és azon belül hányszor mehetsz ki egy tantárgyra. És mivel a professzorok legtöbb pénze ebből ered, ezért nem elég. Buktatnak ahol érnek. Kis telhetetlenek. :D
      Ps: lesz, ha mást nem instagrammon. :D

      Törlés