2015. december 31., csütörtök

Smink | Miss Röfi


Aktuálisabb nem is lehetnék, hiszen még 12 óra, és kezdődhetnek a bulik, de ez egy számomra teljesen új dolog, több szempontból is, amit most mutatni fogok, és hát hátha tényleg kell valakinek egy last minute inspiráció. Ezt a sminket nem én fogom viselni, hanem majd a Zuram húgának fogom elkészíteni, de minden meglepetést elkerülve gondoltam gyakorlom picit, végül annyira megtetszett, hogy meg akartam tartani magamnak a dolgot, de nem leszek önző, na. :D



A cím gondolom igényel némi magyarázatot. :D 
*lö anya felszól a konyhából*
- Jössz sütizni?
- Hááát... sütiznék, de nem biztos, hogy most lemerek menni.
- Miért?
- Nem biztos, hogy így látni akarsz.
- Attól, hogy ronda vagy, még bírsz enni.

Imádom anya humorérzékét. Amikor lementem, igazából meg sem lepődött különösebben, még a szokásos hogy néző ki?? is elmaradt, teljesen természetesen kezelte a dolgot, ami nála egyenlő azzal, hogy tetszik neki, úgyhogy nagyon elégedett voltam.

*lö sütizés*
- Amúgy tudod mi jut erről a sok púderről meg szempilláról eszembe?
- Egy transzvesztita?
- Nem, a Muppet Show-ból a malac.

Innen a cím. Remélem nem bánjátok ezt a kis sztorizást, ma nagyon mesélhetnékem van.


Maga a smink nem egyedi, több youtube lánykánál is láttam, de annyira bejött, hogy tényleg nem állhattam meg, meg kellett mutatnom az én ilyen sminkemet is.
Először csak a csillám képe volt bennem, és a felvitelhez műszempilla ragasztót álmodtam meg, és hogy minél olcsóbb legyen, gondoltam veszek a kínaiban pár szempillát. Sajnos a kapott tubusok teljesen üresek voltak (nohááát), úgyhogy csak elkellett mennem a boltba rendesért, de addig játszottam a kínai pillákkal, hogy a ragasztó mellé vettem pár drágább pillát magamnak is. Ez a kínai egyébként meglepően jó minőségű, máskor is bátran vennék ott. Csak annyi a baja, hogy a drágával ellentétben látszik rajta, hogy tényleg egy műanyag valami van ott.

Különösebb leírást nem szeretnék arról, hogyan készült. Igazából csak egy kis fekete szemhéjpúder elsatírozva, rajta egy kis csillámmal és szempillával. Jam, és sok highlighter a szemzugba. Egyszerű és nagyszerű szilveszteri smink. :)

A háttérért elnézést kell kérnem, de már elég későn jutottam ahhoz, hogy sminkeljek, és csak a pincében találtam megfelelő fényeket. :D



Egyébként az én sminkem pofon egyszerű lesz, nem is hiszem, hogy érdemes megmutatni. Egy természetes műszempilla lesz rajtam, amitől dúsabbnak hatnak majd a pilláim. Azt még nem döntöttem el, hogy használjak-e szemhéjtust hozzá. Én egy kicsit szolidabb helyre megyek, ahová lehet ez is bőven sok lesz, főleg ha amúgy se szoktam sokat sminkelni.



Nektek milyen sminketek lesz? Képet is küldhettek. :)

6 megjegyzés:

  1. A sztori aranyos és a smink is szép, jól áll! :) A pulcsi is tetszik. Idén én is a csillámhoz nyúltam, a blogomon vannak képek, ha rá akarsz kukkantani. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam, és nagyon csini! :) Úgy néz ki az idén mindenkit elkapott a fekete csillám láz.

      Törlés
  2. Nagyon jól áll! Én már nem annyira szeretem ezeket a csillámos sminkeket, megutáltam, hogy ahova nyúlok, az utána csillog és a férfi is nagy ívben elkerül:D
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát a sógornőm is így járt, ahogy hozzábújt a barátjához rögtön összekente szegény, feketével. :D
      Boldog új évet! :)

      Törlés
  3. Atyaég, hogy ez a smink neked milyen veszettül jól áll!!!! *.* Tessék több ehhez hasonlót alkotni, hogy csorgathassam a nyálam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááá köszi♥
      Hát ha van időm csinálok még. :)

      Törlés