2015. december 4., péntek

Novemberi haul


Hát a november nálam abszolút nem a vásárlás hónapja volt, inkább a túlélésé, valahogy megint csak nyakamba szakadt a világ, amit persze vásárlással szoktam levezetni, de most csupán egyetlen olyan termék van, amit azért vettem, mert már egyszerűen muszáj volt valami újat csempésznem a mindennapokba. Igazából büszke is vagyok magamra, amiért nem költöttem el feleslegesen pénzt. :)




Csak mert sosem vásárlok sminktermékeket. Az októberi posztban mutatott rúzsok is inkább szeptember végi szerzemények voltak, szóval azt hiszem ezen a téren is nagyon ügyes vagyok, bár annyira nem volt nehéz kibírni. Egyszerűen nincs égetően szükségem semmire.
Ez az Aura Absolute Matte rúzs volt a kirohanásom ebben a hónapban, és róla már írtam is.
Az Essence áttetsző ajakkontúr ceruzája is megvolt már szeptemberben is, de valamiért kimaradt, de mindenképp meg akartam mutatni, ugyanis ez a legjobb ajak primer, ami drogériás szinten elérhető szerintem. A rúzsok nem csak simán tartósabbak és egyenletesebbek lesznek, de a kopásuk is sokkal szebb lesz tőle. Egy bűne van, hogy gyorsan fogy, de hát amilyen olcsó, és nem is használok annyiszor rúzst, max heti 3-4 alkalommal, így azt hiszem kibírom, ha pár havonta kell újat venni.


Ez a kis huncut, a Multiactiv Natural uborkás arckrémem. Körbe koslattam érte az egész városon, majd amikor már elfogadtam, hogy kivonták, és lekaptam az utolsó boltban egy random krémet, hogy na majd új bébit avatunk, hát basszus, ez az. :D Csak megváltoztatták a csomagolását. Drasztikusan. Nem is tudom már hányat használtam el ebből a termékből.


Gondoltam illene már egy szakavatott száraz sampont is keresnem, és elsőként a szerb csajok oldalait kutattam. Hát szegények nem tudnak nagyon tesztet írni, vagy nekik tényleg elég annyi infó, hogy olcsó. :D A sok nagyon olcsó poszt után ennél a Lilly saját márkás, Velnea Dry Shampoo -nál kötöttem ki, próbaként csak utazó méretben. Hát gyerekek ez valami rettenetesen büdös. Viszont tényleg nagyon jó, hatékony, még másnap is olyan, mintha én már megmostam volna a hajam, és ami legérdekesebb, hogy nem port fúj, mint a legtöbb kollégája, hanem olyan, mintha valami hajlakk lenne.
Nem különösebben tudom elvetni a péterkémet egy testápoló láttán, de most már nem húzhattam tovább, vennem kellett egyet. Erre a Balea Soft-öl tusolás közbenire esett a választásom, mégpedig azért, mert ez volt a legolcsóbbra akciózva. Róla már fogalmazgatok egy külön posztot.


A hó elején volt egy szponzor vacsora apa sporthorgász egyesületében, ott kaptak egy nagy csomó pulóvert a horgászok, apa is kapott párat, aminek zömét nekem adta, mert mind elég sötét színű, vagy épp kicsi volt. Rögtön el is tettem őket, mert elég tavasziasak vastagságilag, egyedül ez a basic szürke pulcsi maradt elő, amit egyszerűen imádok.
Anya pedig meglepett egy hozzáillő nyaklánccal. Szereti, amikor ilyenekkel mászkálok a nyakamban. Jelenleg ez a kedvenc nyakláncom, mondjátok, hogy anya nem tudja mi a tuti? :)


Megint csak anya a hunyó. Egy közös shopping alkalmával találtuk egy butikban ezt a basic sötétkék pulcsit, amit egy kutyalánccal dobtak fel. Annyi egy baj van, és ez sajnos fel sem tűnt a boltban, hogy mivel teljesen körbeér a nyakon a kutyalánc, ezért vállaknál a vastagsága miatt nem tud szépen lesimulni. Nem baj, így is szeretem.


Amire még szükségem volt, és kifejezetten vadásztam rá, az egy térdig érő csizma. Teljesen egyszerű, fényes darab, aminek az oldalát egy arany cipzár díszíti, a sarkán is található egy kis arany csík, ami leginkább megfogott benne. Remélhetőleg kibírja a szezon végéig.

Ti miket vásároltatok ebben a hónapban? :)

2 megjegyzés: