2015. december 1., kedd

Mi van a táskámban?


Egyik nap jött a bevillanás, hogy nekem egy ilyen posztot kellene írnom. Amikor hazaértem délután, nem is tettem messzire a táskámat, és azonnal befotóztam a drágaságot, és annak minden zeg-zugát. Én az a típus vagyok, aki oda meg vissza van ezekért a posztokért, hiába nincs különösebben nagy értelme. Tudom, hogy nem vagyok egyedül ezzel, így ma a lelki társaimnak kedvezek. :)



Két táskát szoktam váltogatni, függően attól, mennyi mindent kell húzom aznap magammal az egyetemre. Van egy nagyobb méretű David Jones táskám, illetve van ez a kisebb, amit egy névtelen kis táska butikban vettem, de már közel egy éve nagyon jól tartja magát. Meglátszik már rajta, tény és való, de lesz még pár szép napunk.
Ami pedig a táskám tisztaságát illeti: van. Nem vagyok az a típus, aki egy hónapon keresztül úszik blokkokban és használt zsebkendőkben. Általában már az első kukánál kidobok minden, de legalább is sokszor az első dolgaim közt van, amikor hazaérek. Kóbor rúzsok se nagyon vannak nálam, azokat is rögtön ki szoktam pakolni.
Amúgy kicsit soknak tűnhet, amit itt látni fogtok, de tényleg nem apróztam el, MINDENT beleraktam ebbe a posztba.


A táskám elrendezése tipikus, azzal hogy van a nagy pakolós részben egy ilyen kis elválasztó is.
Az egyik rekeszben vannak a sulis cuccaim, ezek fogják a legtöbb helyet, sokszor ennél sokkal több füzet és könyv van nálam, de hála égnek, hogy ilyen napjaim is vannak, amikor csak ennyit húzok. Itt van az indexem és a tolltartóm is, sokszor a szemüvegem is, bár amióta nem használok laptopot, azóta szinte újjászületett a szemem. Az órarendem bár nem itt van, hanem a külső hátsó zsebben (ugye értitek?), de hát kategóriailag ide illik.


A másik rekeszben van a pénztárcám, ami egy szupermini, mivel semmi szükségem ennél nagyobbra, mert szinte sosincs nálam pénz, legalább is nem annyi. Egy picike neszeszerem is itt van, lent látható a tartalma. Víz, mert kell és kész, enélkül gondolkodni se nagyon tudnék hosszútávon, mindig kell a "benzin".
Ennél a rekesznél vannak a mobiltartók is, ahol értelemszerűen a mobiljaimat tartom elsősorban. Kettő, mert az a jó. Amúgy ha jobban belegondolok, csak én vagyok az az elvetemült, aki tényleg itt tartja a telefonjait? :D Ide gyömöszölöm a papír zsebkendőt is, pár kekszet, és a menzázás legjobb barátját, a kézfertőtlenítőt.


A legfontosabbak. Nagy csomó betét, nagy csomó orvosság, nagy csomó sebtapasz, hajas megmentősereg, parfümkapszula, mivel még mindig egyszerűbb ebbe beletölteni a parfümöket, mint a nagy üveget magunkkal vinni. Plusz egy teljesen használhatatlan kézkrém.


Van egy cipzáros gyugi zsebem is, amiben ez a tömeg található, és ez még a legminimumabbja, szoktam én ezt még fokozni.
Fitosept, ami olyan mint a Strepsils, csak olcsó és hat is.
Essence zsírfelszívó lapocskák, amik semmire sem jók, de hát odatettem, hátha egyszer kiütné a szemem és használnám, de nem. 
Labello Hydro Care, ezt inkább anya szereti, de egyszer belemásztam az ő darabjába, és úgy vettem észre, hogy közel áll a Lipbutter-hez, így hát vettem egyet, mégis csak ez a kényelmesebb.
Kétoldalas zsebtükör, mert szép vagyok.
A világ legfinomabb Orbit rágója, ráadásul cukormentes.
Egy mini zöld szövegkiemelő, bár sosem használom, de jó ha van.
A macis füzetem, amit akár az agyamnak is hívhatnák. Ide kapcsolódóan a szerencsetollam, amivel vizsgázni szeretek leginkább, illetve egy zöld post it tömb.
A fülesem, amit sosem használok, de hát egyszer a buszon két órán át hallgattam egy 5 éves kislány nyivákolását, az anyja meg fogta a fejét, mert nem tudta elhallgattatni. Akkor örültem volna ha lett volna nálam. Most már van.
Kulcs. Már egy éve rajta van az a karácsonyos kulcstartó, amit anyu csinált, hát most már megint aktuális, szóval nem veszem le. :D


Szerintem, az eddigi legfurcsább dolog, ami nekem megfordult a táskámban, az a subler. Elvégre mérnök leszek vagy mi. :D

Nektek mi volt eddig a legfurcsább dolog, ami megjárta a táskátokat?

4 megjegyzés:

  1. Hű, mennyi minden! :) Én szinte semmit nem cipelek magammal, ha suliba megyek, akkor kórházi cucc, egy kis füzet és toll, ha órám is lesz, nem csak kórházba megyek, akkor még pár lap és egy könyv, amit olvashatok szünetben. Ami még nálam van, az a kéztisztító, zsepi, bérlet, kulcs, telefon. Ha csak a városba megyek, akkor csak pénztárca és ha este van, borsspray. A legfurább dolog egy emberi koponya volt, még első éven vittük magunkkal csontvizsgára, akinek volt, vizsgázhatott a sajátján, vicces is volt, sétáltunk ketten a barátnőmmel, mindkettőnk táskájában egy-egy igazi koponyával... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg végig nem néztem a képeket, le sem esett, hogy mennyi minden van nálam. :D
      Én is próbálkoztam papírokkal, de annyit írtunk, meg most is, hogy nincs semmi értelme külön papíroznom, mert csak annyit értem el vele, hogy nem találtam meg dolgokat. Egyszerűbb füzetet használni mindenből, és akkor biztos minden meglesz. Csak hát ugye amikor több minden van egy nap, akkor megszalad, és nehéz vinni.
      A koponya meg nem semmi dolog. :D

      Törlés
  2. Haha, azt hittem én vagyok az egyedüli, aki túlélő készletet tart magánál orvosságokkal és stb-kel, de megnyugodtam, hogy nem :D Nálam mostanában orrcsepp, szemcsepp, c vitamin és más vitaminok is bekerültek, mert kellett. Van egy nagy neszesszerem, mindig abba gyömöszölöm be őket, aztán egyik táskából mehet a másikba, amikor kell. Legfurcsább dolog, hm... nehéz kérdés, szerintem vagy nincs kiemelkedően furcsa vagy nekem már semmi sem különös xD

    Egyébként én is nagyon szeretem az ilyen bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is értem más hogy tud orvosságok nélkül élni. :D Igaz én is tudok nap, mint nap, de amint kiteszek valamit a táskámból, azonnal elkezdek köhögni, fáj a fejem, megy a hasam... nem, nem, orvosságok nélkül nem. :D

      Törlés