2015. december 15., kedd

Kedvenc rúzsaim


Épp azon voltam, hogy rittyentsek végre ide a blogra valami kedvences bejegyzést, de rá kellett jönnöm, hogy ilyen egy hamar itt nem lesz, ugyanis amikor elkezdtem összeszedni a kedvenc termékeimet, akkor kiöntöttem magam elé a rúzstartóm tartalmát, és hosszas gondolkodás után nem tudtam bővíteni semmivel sem a kupacot. Rá kellett jönnöm, hogy szépségápolás terén jelen pillanatban nekem a rúzsozás tesz ki mindent. Gondoltam ha már úgy is ott vagyok, akkor megmutatom nektek is őket.



Természetes árnyalatok


Essence Sheer and Shine, 11 All about cupcake (teszt)
Essence Long Lasting, 07 Natural beauty
Aura Absolute Matte, 618 Dream Team (teszt)

Bár a nude rúzsok nem kifejezetten a kedvenceim, azért nekem is található a készletemben pár, hiszen ezek tipikusan mindenhez megfelelnek, tényleg bármilyen outfithez, sminkhez, alkalomhoz.

Színt tekintve semmiképp sem szeretem a barna, sárgás árnyalatokat, mivel szörnyen rosszul nézek ki velük, ellenben nem tudok rosszul választani egy barack, mályva, vagy rózsaszín árnyalattal. 



11,07, 618

Tipp verseny: hány napja nem alszok? :D

Vörös árnyalatok


Avon Extra Lasting, Rose Creme
Essence Sheer and Shine, 03 bff (teszt)
NYX Matte, Merlot
NYX Soft matte lip cream, San Paolo

Amikor én annak idején eldöntöttem, hogy szeretnék sokkal nőiesebben öltözködni és sminkelni, akkor ennek kötelező kelléke volt a vörös rúzs. Emlékszek az első saját rúzsom is egy vörös árnyalat volt, ami egy már nem kapható Rimmel rúzs volt. Csillámos volt, szuper krémes és fényes, mászott amerre érte, tehát minden amit én nem szeretek, mégis az volt a legkedvesebb rúzsom, és el is használtam már nagyon régen. Azóta se lankadt a szerelmem, persze azóta ráálltam a matt darabokra, amik inkább illenek a stílusomhoz.
Ezekről nem tudok, és nem is akarok lemondani, bár most a zombi üzemmód megköveteli, hogy mellőzem őket.

Egyébként bocsi, de a bff-ről nemes egyszerűséggel elszublimáltak az arcos képek valahova... :D



Rose Creme, Merlot, San Paolo

Nektek melyek az aktuális kedvenc rúzsaitok? Részletes listát kérek! :)

6 megjegyzés:

  1. Essence Longlasting Nude - 03 come naturally, Astor Soft Sensational Lipcolor Butter Matte - 026 Royal Diva, Astor Soft Sensational Lipcolor Butter - 020 Flirt Nude (talán, de lekopott róla a felirat szóval tippelek, ilyen barackos :D), Makeup Revolution - Scandalous Depraved, Catrice Ultimate Stay - 080 Passion Red
    Elég részletes? :D

    VálaszTörlés
  2. Úristen de gyönyörűen állnak neked ezek a színek. Nagyon szép. :)
    Ami engem illet, én is imádtam a mályvás árnyalatokat. Mióta vörösre van festve a hajam, sajnos nem állnak jól, viszont a barnák annál inkább. A gyorsan felkenős-rohanós legeslegkedvencem a Catrice - Upside Brown. Annyira kár, hogy kivonták, mindjárt elfogy és csak egy tartalékom van. A másik favoritom a Chestnut Tree, de persze ezt is kivonták. Alverde Muskat Brown (ez limitált volt sajnos), és Catrice Brit Chick (ez is). Nem egyszerű barna rúzst találni, no. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A NYX Matte termékcsaládjában van kettő barna is, lesd meg őket ha egyszer arra jársz, ki tudja, lehet szerelembe esel. Ja, és állandó termékek! :D

      Törlés
  3. Egyértelműen a pirosak állnak a legeslegjobban (bár persze a nude-ok is csinosak), főleg a Merlot. Azt még én is elfogadnám :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nude-okkal valahogy nem is érzem azt a hatást mint a vörösekkel, sőt néha rosszul is érzem magam velük. Többször fordult már elő velem, hogy visszafordultam lemosni a nude rúzsomat, a vöröseknél eddig csak egyszer fordult ez elő, de az fényes volt, szóval lehet ezért zavart ennyire. A Merlot pedig hidd el, kell neked. Komolyan. Azzal az ajkaidon Marilyn Monroe inkább hazamenne jó kislánynak. :D

      Törlés