2015. december 11., péntek

Goodies | Pár kedvenc blog #2


A jó múltkor már volt egy ilyen kedvenc blogokról szóló poszt, akkor azt nagyon szerettétek, meg is lepődtem rajta. Így jórészt ezen is felbuzdulva gondoltam elkészítem a következő részt, a másik indokom pedig, hogy azóta lett pár új kedvenc blogom, és hát a régi kedvencek közül nem mindenki fért bele múltkor, de őket sem szeretném kihagyni, hiszen egytől egyig nagyszerű lányokról van szó.
Jam, és nem a sorrend a lényeg! :)





Eni és Szimi, Sunshine and Glamour

A mai poszt veteránjai. :D Ezer, meg kétezer éve olvasom ezt a két csodaszép energiabombát, akiktől egyszerűen csak úgy kapja az ember a pozitív energiát. Az egyetemisták boldog élete őket is elsodorta, de nemrégiben visszatértek a blogoláshoz, úgyhogy nagyon örülök, hogy megint olvashatom őket.


Kami, Behind my makeup

Ő sem egy új lány a Feedly-m kezdőlapján, bár őszintén fogalmam sincs mikor kezdtem el követni. Csak arra emlékszek, hogy nála nem játszottam el amit szoktam, azaz nem követtem inkognitóban hónapokig, mielőtt feliratkoztam. Pont ellenkezőleg, az első alkalommal, amikor megtaláltam, még csak nem is lapoztam a régebbi posztokért, hanem már az első oldal átgörgetése után ment is a követés. Azóta is változatlanul szeretem. Letisztult, egyszerű, nem gondolja túl a dolgokat. Ezt sokkal jobban tudom pártolni, mint a túlcsicsázott, túlgondolt, inspirációs oldalakat szégyenítő képes bloggereket. Azokat is szeretem, de egy fárasztó nap után nekem ez kell.


Natushka, A cup of my life

Kedvenc ruskinicám.♥ Őszinteség, dögösség, sokoldalúság. Bár nem vagyok utazó lélek, imádom az ilyen jellegű írásait, főleg, ha Oroszországról van szó. Moszkva az én Londonom. Szeretem a lelkibazdmegolásait, szeretem, hogy mer káromkodni egy posztban. Vagy inkább mondjam úgy, hogy nem egy finom hölgyikét, hanem a tökéletes önmagát adja bele ezáltal? Nem fél kimutatni, hogy igen, ő ember, és néha csinál ilyet is. Meg még sok apró ilyen dolog van, ami arról árulkodik, hogy tényleg nem egy csinált blogger, hanem 100% önmaga. Megmutatja, hogy ő ilyen és kész, és ezen nem akar mit takargatni. Én ettől szeretem őt igazán.


Fruzsina, Rúzsfolt

Úgy néz ki, hogy ma feliratkozási idő rendi sorrendben dolgozik az agyam, ugyanis ő a legfiatalabb a sorban, és egyébként egy relatív friss bloggerináról van szó, aki már most több figyelmet érdemel, mint bárki a "nagymenők" közül, csak itt az ideje felfedezni a benne rejlő tehetséget mindenkinek. :)
Elsőként a pofon egyszerű sminkjeivel fogott meg, amik az egyszerűségükben nagyon is vadak. Igen érdekes színpárosításai vannak, amik az emberek zömén bugyután mutatna, de rajta mintha mi sem lenne természetesebb, mint egy pasztell lila rúzs, valami sárga szemfestékkel? Szerintem nagyon izgalmas, és ő az első, akinél izgatottan elolvastam egy drágább, high end termék tesztjét. Igen, ő tud valamit kérlek szépen, mivel ez az árkategória engem maximálisan hidegen hagy. :D
Tessék csajok felfedezni!

A kezdő kép forrása Pinterest

8 megjegyzés:

  1. Basszus, komolyan majdnem sírtam, amikor láttam, hogy beválogattál, a leírás után meg pláne, ugyanis pont arra törekszem, amit leírtál :)) Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam volna, hogy ekkora örömet tudok vele okozni, de nagyon örülök neki, hogy szebbé tehettem a napod.^^

      Törlés
  2. Istenem, de hihetetlenül aranyos vagy! Itt visítottam könnyezve Sziminek az albiban, hogy úúúristeeen, hát nézd mit írt itten ez a lány! *-* Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönjük! Mi is nagyon szeretünk téged! <3

    VálaszTörlés
  3. Annyira nagyon cuki vagy, köszönöm szépen a kedves szavakat!! :) Minden családtagomnak/barátomnak el is küldtem, hogy nézzétek milyen aranyos ez a bloggerina, és együtt örültünk. Teljesen feldobtad a hétvégém, nagyon jól esett, hogy kiválasztottál. Köszönöööm szépeen:))!!

    VálaszTörlés
  4. ÚÚÚÚristen, én meg most találtam ide!! Nem is tudom, hogy maradt ki, pedig mindig jövök!!! Annyira örülök ennek a néhány sornak, én is mindjá' sírok :D <3 Nagyon szépen köszönöööööm!!!! :* Aztán remélem egyszer vendégül látlak Péterváron ;)

    VálaszTörlés