2015. december 22., kedd

Golden Rose Velvett Matte Lipstick


Ismételten egy kicsit ismeretlen márkával jövök, de ez már ismerősebb lehet nektek, hiszen a márka lakkjai mind elérhetőek a Nailland pultoknál. Hát a rajongóknak van egy jó hírem, létezik ez ám sminktermékekben is. Régen Magyarországon is elérhető volt, ma már kivonták. Így hát ezt is vehetjük ilyen kis külföldi márka ajánlónak.
Én személy szerint ezen a márkán nőttem fel, a rúzsairól nem is beszélve, az egyik kiadásból kb. 20 darabom volt, persze beolvasztottam őket, mert később rájöttem, hogy mennyire nem szeretem a krémes, fényes rúzsokat, és hát valahogy el kellett őket használni.
Mostanra már nem is nézek a márka felé, de annyit emlegetik itt a szerb bloggerinák ezt a Velvet Matte rúzs kollekciót, hogy nem tudtam ellen állni, amikor az egyik bevásárló központban kitették a nemrég megújult Golden Rose termékeket.



Nagy inspirációs erő volt a megvételéhez, hogy egy vasárnap délutánra tettek egy kollokviumot, és hát széttanultam magam a hétvégén, és úgy mentem el, hogy bazd' semmit se tudok. Végül egész elégedetten jöttem ki a teremből, úgyhogy gondoltam megérdemlem. Mint utólag kiderült, tényleg megérdemeltem.

A külsővel nem szoktam külön foglalkozni, mivel ott a kép, de most kitérek rá mégis egy kicsit, mivel a rúzs nagyon gyengén zár, vigyázni kell vele hogyan dobjuk a táskába. Sajnos nincs rajta az a kis pöcök amivel biztonságosan rá lehet kattintani a tetőt, ennél egyszerűen csak rá kell tenni, és hát nincs ami a lecsusszanást gátolja.


Az egyik legnagyobb kedvenc árnyalatom rúzsban a rózsabimbós vörös, és ez a rúzs tökéletesen megtestesíti. Az egyik kedvenc bloggerem ezt piros tónusú hús színnek nevezte. Szerintem maradjunk a rózsabimbónál, túl nőies árnyalat ahhoz, hogy egy darab húshoz hasonlítsuk. Akkor is, ha tulajdonképpen az.

Igazából teljesen ugyan azt tapasztaltam, mint az Auránál/NYX-nél. Szó szerint színre szagra ugyan az. Úgy néz ki, ilyen lehet a minőség illata. Olyan kis süti illatú. :D
A viselete könnyed, alig érezni, hogy ott van, krémes és nem szárít, ami kicsit meglepő lehet egy matt rúzsnál. Főleg, hogy egyébként észrevehetetlen, és egy krémes rúzs minden, csak nem nindzsa. Ez a rúzs aztán az ellentmondások tömkelege, nekem ettől olyan különlegessé vált.
Első húzásra tökéletes fedést biztosít. Csókálló rúzzsal még nem találkoztam, de pusziállóval már igen. Na ez nem az. Az Aurával ellentétben ez nyomot hagy a pohár száján, illetve a párocskánk pofiján is. Ebből adódóan nem olyan tartós, de mivel lényegesen olcsóbb is, mint a fenti kettő, ezért nem is vártam el.


Az enyém a 12-es árnyalat. Ezt a posztot tudom nektek ajánlani, ha szívesen megnéznétek a többi színt is.


A DM és a Lilly nem forgalmazza a márka termékeit, de bármelyik másik drogériában megtalálhatóak 269din/750ft áron.

Ti hogyan írnátok le ezt az árnyalatot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése