2015. december 18., péntek

Elfogytak


Így közel az év végéhez, ideje kidobni az élet minden terméből a szemet, és hát én gondoltam a szépségápolási kuporgatott szemétkupacommal kezdem. Igazából meg akartam volna várni december végét, mivel vannak itt még dögivel végüket járó termékek, de úgy gondoltam, hogy az úgy túl hosszú poszt lenne, és a helyet is már nagyon fogták.





S-he Volume-up, Essence Stay With Me, Essence XXXL longlasting szájfények
Most csúnya rossz bloggerina leszek, de fogalmam sincs, hogy mit lehetne írni egy szájfényről. Ocsmány, ragad, nem tartós, úgy nézek ki vele, mint aki zsírt evett. Ezek ezt mind hibátlanul tudták. Na meg más is. Már egy ideje nézegettem, hogy mitől sebesedik ki, és szárad ropogósra a szám, és feltűnt, hogy csak akkor, amikor százévente egyszer szájfényt használok. Úgyhogy nekiestem a dolognak, és kiderült, hogy tényleg ezek voltak, gyanús, hogy valami lehet bennük, ami allergiás reakciót válthatott ki. A Stay With Me-t nagyon szerettem egy időben a színe miatt, elég jól el is fogyott, de a másik kettőt alig használtam, inkább tovább adom őket, mint kidobom. Nem is veszek többet semmilyen szájfényt.

Rimmel 60 sec körömlakk, Highlands
Nagyon nem szerettem, mert lemosáskor annyira megfogta a bőrömet és a körmömet is, hogy nem lehetett lerobbantani se, mindig úgy néztem ki, mint aki meggyet fejtett, és nem is jött le hamar. Fúj, fúj, fúj, soha többé!

Avon kétvégű szemceruza, szürke-bézs
A katalógusban nagyon ellenállhatatlan színe volt a szürkének, én meg hát jobbára szürkével sminkelem magam a hétköznapokon. Ideérve sajnos egy unalmas árnyalat fogadott, plusz a bézs fele használhatatlan. Darabos lesz, nem lehet eldolgozni, nem is marad meg sehol az ég világon. A szürke felét viszont a vége felé egész jól megszerettem, felső pillasorba egész tartós volt, de ezen az áron van jobb is.
A csomagolása két használat után szétkopott, a kupakok is annyira megtágultak, mintha nem is erre tartoztak volna. Nagyon gagyi, nem veszek belőle többet.


Velnea szárazsampon
Csupán tesztidőszakra vettem ezt az utazóméretet, és a büdös szagát leszámítva nagyon jó. Ultra finom por van benne, annyira, hogy igazából nem is látszik, ha kifújom, olyan, mintha valami lakkot fújnék a hajamra. Hozzá sem érek kicsit eldolgozni, már akkor is sokkal frissebb a hajam, belemasszírozva pedig egyenesen mennyei! Végül annyira megszerettem, hogy még a szaga se tántorított el. Megvettem a teljes kiszerelést.

Nivea Flexible curls hajhab
Jó volt, amíg volt, nagyon szeretem a Nivea hajformázó termékeit, de rettenetesen gyenge az adagolójuk, erről is letört a csőre, és igazi bűvészet volt belőle kiszedni a még maradt fél doboz terméket. A hajlakkjaikkal is így jártam. Jó volt, de nem veszem újra.


Multiactiv Natural uborkás arckrém
Szerintem jó részt neki köszönhetem, hogy ilyen könnyen tudok bánni az arcommal. A száraz részeket kellően hidratálja, a zsíros részeket nem zsírosítja tovább, és mindig nyugtató érzés használni. Talán ötödszörre vettem újra?

Balea lótuszvirágos szemkörnyékápoló
Nagyon olcsó, és tökéletesen elvégzi, amit én elvárok. Ad egy plusz hidratálást a kényes szemkörnyéknek, kicsit a karikákat is kezeli, és nagyon sokáig elég. Újravettem.

Random olajos lakklemosó
Nem tudom, anya vette. Nem vagyok az a csillámos fajta, de a vörös is kényes állat, és nagyon szépen elbánt vele. Kíméletességet ígér, és meg is adja, ami nem igazán szokott együtt járni a hatékonysággal. Fogalmam sincs hol lehet kapni, de újravenném.


Balea fürdősók
Illatosak, színesek, nyugtatóak, nem szárítanak. Szerintem mást nem is kell tudniuk. Igen, igen, még százszor is igen!

I love... coconut and cream testradír
Inkább marcipán illatú volt ez a testradír. Teljesen észrevétlenül végezte a dolgát. A szemcsék egy nagyon sűrű, krémes termékben bújtak meg. A sokszor hisztis bőrömnek nagyon bejött. A sűrű krém nem csak a karistolós radírozástól védett meg, de sokszor a testápolást is kilehetett vele cselezni. Az illatát is szerettem, pedig nagyon nem szeretem a marcipánt, ezt viszont meg tudtam volna enni! Újravenném.

Avon Care testápoló
Az Avon állandó terméke, mindig más mintája van a papírjának. Jó nagy adag volt, nem is kellett belőle sok, és gyorsan beszívódott. Nem hidratált valami tartósan, és az illatát se szerettem. Igazából anya magának vette, de nálam kötött ki, mert én szinte mindent eltudok használni. Elég vegyesek az érzéseim, így végszóra azt mondanám, hogy szerettem, de nem venném újra.

Hú, hát nem valami pozitív a mese vége, nagyon sok mindent nem vennék innen újra. Talán legközelebb kicsit sikeresebb választásokat sikerül elhasználnom.

Ti miket használtatok el mostanában?

8 megjegyzés:

  1. Jé, még nem is hallottam olyat, hogy valakinek az ajkait a szájfények szárítanák :O Én elvagyok velük, ha épp lófarokba kötöm a hajam akkor használom csak őket, mert máskülönben a kibontott hajam fele beleragad a cuccba :D Amúgy én is inkább rúzsos vagyok, abból is a matt vonalat imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szárítják, ez csak este jön elő használatuk után a semmiből. :)

      Törlés
  2. Neeeee, nálunk nem is lehetett kapni azt a Balea barackos fürdősót, most sírok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sárgadinnyés barackos? Hát igazából én is csak egyszer láttam a DM-ben, és már akkor is csak ez az egy volt. Szó szomi. :(

      Törlés
  3. Ugyanez a problémám a szájfényekkel, bár a héten lenyúltam tesóm MAC szájfényét, és azt kell mondanom, hogy ég és föld a drogériások mellett.. Nem ragad, viszonylag tartós és nincs olyan érzésem, mintha beleragadna az összes hajam. Mondjuk az ára miatt sosem venném meg, mert mégiscsak egy szájfényről van szó. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak kipróbálás alapon én is kipróbálnék egy Mac darabot, de ez a rejtélyes allergia miatt nem kellene most már semmi pénzér se semmilyen. :D

      Törlés
  4. Mennyi minden! Szerintem én még életemben nem tudtam maradéktalanul elhasználni egy hajhabot vagy egy arckrémet :D Imádom én is a Baleas fürdősókat, mindig van itthon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére könnyen elfogynak a dolgok, főleg amióta sikerült leszoknom a halmozásról. :)

      Törlés