2015. december 8., kedd

Balea tusolás közbeni testápoló


A pénteki haul posztban már találkozhattatok ezzel a termékkel, akkor már ígértem róla egy tesztet. Megvételekor nagy inspiráció volt, hogy nagyom le volt árazva, a másik, hogy már rég óta kipróbálnék egy tusolás közbeni testápolót. Száraz bőrűként az olaj tartalma is igen imponált, úgyhogy izgatottan neki is vágtam a tesztelésének.



Előnyei:
  • A kategóriájában olcsó, akciósan kb 600ft.
  • A bőrön könnyű eloszlatni, elég folyékony, így nem kell vizes kézzel a flakonnal kínlódni.
  • Pár pillanatot kell csak fent hagyni, majd könnyedén le lehet öblíteni.
  • A bőrömre nem ismertem rá, még másnap is bársonyosan puha volt, amit még a testvajak sem tudtak elérni.
  • Semleges illata van.
Hátrányai:
  • Kb 4-5 használat után felénél tartok a tubusnak.
Ajánlom, ha:
  • Mivel szuper, ám nem túl gazdaságos, ezért szerintem akkor a legjobb, ha mondjuk egy buliba készülődsz, és sietsz, vagy csak a testápoló beszívódásának az idejét inkább egy dögös füstös sminkre szánnád.

Igazából szeretem ezt a terméket, de nem szeretek túl sokat, túl sokszor testápolóra költeni, így lehet nem akarok majd belőle többet venni, de akit ez nem zavar, annak meleg szívvel ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése