2015. november 22., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #6


A mai vasárnapi ingyom bingyomban a fáradtság és a kedvetlenség szól belőlem. Bááár, végre apa jól van, és tegnap este egy klassz darabot néztünk meg a Zuracskámmal a színházban, szóval a jókedv az megvan, csak olyan gyorsan elkedvetlenedek. Lassan itt a tél, nem igazán szeretem magát a látványt, amit elém tár, minden olyan kopasz és halott. Na de hála az égnek, pont ettől olyan különleges a tavasz!



Apropó, tél! Nem tudtam megállni, hogy ne szőrmemellényekkel indítsam ezt a posztot. Úgy gondoltam, hogy majd ha végre érkezik az ösztöndíj, akkor abból veszek magamnak egyet. Beállok a sorba, mert mindenkinek ilyen van? Nem csoda, hiszen szuperül mutat! Hát mivel karácsonyig nincs ösztöndíj, ezért várhatok a csodára. Viszont anya meglepett két pár csizmával, amiket a nyári gyakornoki fizumból akartam megvenni, így hát mást kellett helyette kitalálnom, szóóóval, jöhet egy szőrme mellény! Mindenképp bézst szeretnék. Félő, hogy úgy fogok kinézni benne, mint a bézs színű terelő-puli kutyánk. :D

Amúgy eléggé lefoglal most az egyetem, amit igazából nagyon élvezek. Már tavaly sem zavart különösebben a hajtás, igaz akkor merő lustaságból, most pedig úgy állok, hogy már régóta keresek új hobbit, és hát mire jövök rá? A beadandók a kedvenc elfoglaltságom. Na meg a pillanat, amikor átadom, és nézem az asszisztenst, ahogy javítja, majd annyit mond: tökéletes! Éééés így születnek gyerekek a munkamániások.

Persze a blogon sem lesz tétlenkedés, igyekszek a héten fotózni pár posztot. Sajnos az utóbbi időben mindig átaludtam a jó fényeket. :D De tényleg. Hazaérek olyan 2-3 óra körül, beesek az ágyba, és mire felébredek már teljesen sötét van. Ez ennek az időnek az átka, de szerencsére pár naplementét még elszoktam kapni, ezeket hűen osztogatom is meg az instagram oldalamon, de szeretném már a poszt ötleteimet is megvalósítani. Akarok pár szót szólni a bizsu ékszerek tartósításáról, de van termékteszt, tippek, és haszontalan, de szórakoztató ötlet is a fejemben.
Meg is van a hét kihívása: ébren lenni míg süt a nap, és maximálisan kihasználni! :)

Veletek mi újság?

2 megjegyzés:

  1. Hát nekem ezek a szőrme mellények nem igazán jönnek be, pedig tényleg sok emberen látom, mint divatos viselet. Neked persze biztos remekül fog állni, remélem ha beszerzed mutatsz róla képeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp. Meg se vettem még de már imádom. :D

      Törlés