2015. november 15., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #5


Ilyen pocsék hetet, gyerekek! Igaz végre egy olyan hét, amikor igaz csak éjfélkor ugyan, de végre volt időm fotózni, és bár csak két kép használható olyan hatvanból, azért az már nem rossz, jövőhéten lesz kemény egy poszt! Ha nagyon elvetemült lennék, most erre a kijelentésre elkezdenék magamra konfettit dobálni és szülinapi süvegben csinálnék ide egy forever alone party-t. Igen, ennyire el vagyok keseredve.




Igaz a sok rossz mellett akadtak apró örömök is, amikre még mindig jó vissza emlékezni. Hogy az uracskám velem volt a bajban, hogy túlestem két nehéz kolokvijumon, és rá kellett jönnöm, hogy inkább viccesek voltak mint rémisztőek, pár szép szó a legkevésbé kedvelt professzortól, hibátlan házik, a világ legaranyosabb asszisztensei, hazajönni egy nappal előbb,megbeszéltem a problémákat anyuval, aki szokás szerint tanácsokat adott, apa hangját hallani, majd végre megtudtam őt látogatni a kórházban, és azt látni, hogy jobban van.


Aztán elmúlik az apró örömök hatása, és újra csak az tud eszembe jutni, hogy mekkora volt ezen a héten a feszültség, hogy percről percre küzdök a belső hangommal, aki szó szerint elment otthonról, úgyhogy most a legnagyobb feladatom: eltüntetni a fejemből a negatív, rossz indulatú gondolatokat, amiket nem is én gondolok, csak úgy jönnek. Egyszerűen már nem vagyok normális.

Aztán megtörtént, amire mind számítottunk, hogy megfog: elkezdődtek a terrortámadások. Az orosz gépek után most Párizs. Szomorú.

Vissza térve a negatív, rosszindulatú gondolataimra. Most olvasgattam két módszert ezeknek a megszüntetésére. Az egyik a kidobásos módszer, amikor leírod magadból a gondolataidat, és egyszerűen csak kidobod. A másik, amikor a negatívak helyett elkezdesz pozitív dolgokat gyűjteni magad köré, amik egyszerűen csak megszüntetik a negatív gondolatokat. Biztosra megyek, mindkettővel bepróbálkozok. Erről szeretnék bővebben is írni, akármire is jutok vele. Mit szóltok?

2 megjegyzés:

  1. A negatív gondolataim kezelésére én a második módszert szoktam alkalmazni, azaz tudatosan kicserélem ezeket a destruktív gondolatokat pozitívumokra. Körülnézek magam körül és igyekszem mindenben meglátni a szépet és a jót, ez szokott segíteni :)
    Ami pedig Párizsban történt egyszerűen borzalmas... szavakat sem találok rá :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor Jugoszláviát a Nato bombázta az is szomorú volt. Innen is menekültek. Nem is volt annyira régen, kislány voltam. Remélem valaki értünk is imádkozott akkor.

      Törlés