2015. november 3., kedd

Októberi haul


Mi sem lehetett kellemesen kellemetlenebb az októbernél? A jelenlegi helyzetek körülöttem nem különösebben tették széppé ezt a hónapot, de nézzük mindennek a pozitív oldalát. Imádom a őszi reggeli hideget, a sok meleg árnyalatot. Sokszor érdekes volt, hogy reggeli készülődésnél felhúztam a redőnyt, és nem láttam két méternél tovább a ködtől, vagy ahogy a varjak szertartás szerű esti repkedése hogy jöhessenek a teraszomra kakálni is olyan érdekes volt. Új lakás, új jelenségek a mindennapokban. Na meg új élet? Új élet, új problémák. Párdon, probléma nincs, csak kihívás! :)
Mindegy is, hiszen ami titeket érdekelhet, az pár újdonság a házam táján.



Az Avon Gel Finish lakkjáról már olvashattatok nálam teszt formájában ITT, nem hiszem, hogy tudnék róla még újat mondani. Azon kívül persze, hogyha ilyen tempóban fogy, a végén még újra kell vennem.


Az Essence Sheer&Shine rúzsairól is már kifejtettem a gondolataimat egy teszt formájában. Jó kis ajándék volt ez a két aranyos tőlem magamnak a legnehezebb vizsgám letételéért (7-es lett, jippí :D), azóta is őket hordom a legtöbbször. Egyébként a nagy jutalom vásárlásra a Zuram is elkísért, ő vette észre az Essence ajakkontúr ceruzáját (07 Cute pink), aminek nagyon megörültem, hihetetlenül jó színe van. Boldogan dobtam a kosaramba, mivel már van Essence szájkontúr ceruzával boldog élményem, de ez az új szöges ellentéte a tavalyi kiadásnak. Bár ugyanazt a puhaságot ígéri, hihetetlenül kemény, nehéz vele dolgozni, de legalább a kopása elviselhető. Rúzzsal használva pedig borzasztóan csúnya lesz. Viszont az egyetlen rózsaszín, ami nekem jól áll, így ezt is gyakran előveszem.


Citromhab Évi határozottan elhozta a fürdősó szeretetével a reformkort, sok bloggerhez hasonlóan az ő hatására próbáltam ki az első csomagjaimat, azóta is mindig veszek, ha látok valami izgalmas illatot. A Balea fürdősói a kedvenceim. Bár egy egész csomagot kellene a kádba önteni, én egyszerre csak egy fél csomaggal szoktam elhasználni, az is bőven elég a boldogsághoz. Ezúttal egy sárgadinnye és barack kombót vettem, és mellé bedobtam a Balea új dobását a Luxury családból, mégpedig a Red Love csomagot. Merem gondolni vérpiros vízzel fogom szembetalálni magam a használatakor. Az illata kókuszos barackkal. A csomagon keresztül szerencsémre a barack érződik jobban, míg a másikon inkább a sárgadinnye.
Tökéletes alkotóelemei egy otthoni kényeztető hétvégének, ajánlom nektek is őket, hiszen az áruk olyan 200 forint táján van.


A jól bevált szemkörnyékápolóm ez a Balea lótuszvirágos. Hihetetlenül olcsó, olyan 600 forint akciósan, és egy évig simán kibírja ez a tubus. Nagyon jó plusz hidratáltságot ad a szemkörnyéknek, és mintha a fekete karikákon is picit segítene. Kell több és jobb?


Nekem sajnos nem volt szerencsém, de a szüleim eljutottak az idén is Gornji Milanovacra egy horgász kupára (apa sporthorgász ám). Ez Szerbia nyugati (délnyugati?) részén található. Sok sporthorgász és családjaik lettek a barátaink onnan az évek folyamán, egy család különösen a szívem csücske, hiszen befogadtak, és türelmesek voltak velem egy jó darabig, így az alap szerb tudásomat is nekik köszönhetem, ami hatalmas segítség volt az életben elinduláshoz.
Ők küldték nekem ezt a B.U. Hippy Soul szettet, ami a termékek csomagolásához hű dobozban érkezett, de azoktól mindig gyorsan megszoktam válni. Egy igen friss és citrusos illatú dezodorból és tusfürdőből áll ez a szett. Annyira friss, hogy muszáj vagyok eltenni őket, de nyáron mindenképp előkerülnek.


Amíg a fiúk pecáztak, addig a lányok vadásztak. Anya meg is lepett egy levendula színű papuccsal, ami nagyon jól megy a szobám színvilágához, és hát mivel fényes kis szőrökből áll, így sajnos nem tudtam hűen lefotózni, hát mellkelek egy képen az ágyamról, hogyan is kellene elképzelni ezt a puha kis papucsot.


Anyának az az elve, hogy nadrágból sosem lehet elég az embernek, és hát amikor ezt a két farmer hatású leggingset megtaláltam 1500 forint körüli darab áron egy kínaiban, nem ellenkezhettem a rábeszélésének. Már régóta kerestem ilyeneket, és végre lettek. Jobban szeretem a leggingseket, mint a sima farmereket, mivel sokkal kényelmesebbek, és hát egész nap egy kemény, durva farmerban üljön bent az egyetemen akinek öt anyósa van. Ó és igen, nadrágként hordom őket. Jól nézek ki, és jól érzem magam a bőrömben. Miért is ne tenném?


Az idei év kardigándivatjának én sem állhattam ellen. Tökéletes őszi kiegészítő, és annyira rá vagyok cuppanva, hogy tavasszal, de még a nyári estéken sem fogok tőle megválni. Szintén kínai, és szintén 1500 forint értékben. Ráadásul nagyon finom puha, és meg nem mondaná róla senki, hogy kínai.


Az előző tél minden surranómat tönkretette, így vehetek pár új csizmát. Nem szeretek csizmát vásárolni. Nem is kellett sokat szenvednem, mert ahogy betértem egy névtelen kis butikba, rögtön szembe találtam ezzel a díszköves csizmácskával magam. Akárhogyan is számolom a pénznemeket, ez bizony 6000 forint lesz, ami kicsit hátborzongató ár, khm.. khm. De szép, nem?


Zárásképp: mivel az utóbbi időben jobb kislány voltam, mint egyébként szoktam, megleptem magam véééégre egy rúzstartóval. Azóta is ugrálnék örömömben, ha ránézek. :) Egy helyi kozmetikában vettem, sokkal olcsóbb volt, mint ezek az Ebay csodák. Bár csak 12 rekeszes olyan sokkal több rúzsom nincs is, és hiába vennék egy 24 darabosat, bután mutatna egy félig üres állvány. Miket beszélek, még ez is félig üres. De legalább nem játszanak örökké domino day-t a rúzsaim, és szépen átláthatóak. Nem mellesleg nagyon dekoratívan mutat az egyik polcomon. Ide nem lenne elég szmájli éreztetni ezt a szerelmet. :)

Ó, és egy apró újdonság: engedélyeztem a névtelen kommentelést, hogy senkit se zárjak ki a vélemény írásból. Csak remélni tudom, hogy ezzel senki sem fog visszaélni. :)

És ti miket vásároltatok? :)

6 megjegyzés:

  1. Jujj, az a csizma de dög. *.*
    A Luxury fürdősót én is megvettem még anno, imádtam az illatát, most nemrég a tusfürdő verzióját szereztem be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az arany verzióját próbáltad már? Gondolkodom rajta. :)

      Törlés
  2. Nagyon remek dolgokat szereztél! Szerintem ha a saját szemkornyekapolom elfogy, ki fogom próbálni ezt a fajtát én is...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mindenképp számolj be hogy tetszik. :)

      Törlés
  3. Nagyon klassz dolgokat vettél :)
    Nekem is kéne még vagy két rúzstartó, akkor minden kiférne az asztalra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrá. :D Olyan sokszor elképzeltem már, hogy sok rúzsom van... aztán mindig rájövök, hogy négy darabnál úgysem használok többet. :D

      Törlés