2015. november 1., vasárnap

Három kívánság #2

... vagyis inkább kettő. Vagy öt? Ahonnan nézzük. Bár a bevásárló listám végtelen, inkább csak olyan termékek uralják, amikre szükségem van vagy utánpótlás, de hát mint mindig, szükségünk van kis jutalmakra a mindennapos apró sikerekért, és ha elég kis sikert összegyűjtünk, akkor miért is ne lepnénk meg magunkat? Vagy miért is ne lepnénk meg magunkat csak úgy? Na de, hogy ne legyen bűntudatom, mindenért szeretek megdolgozni, úgyhogy ha minden kis apró célomat elértem, amiket az elkövetkező hetekre tűztem ki magam elé, akkor ezek fognak mindenképp jönni a mamához.




Ezek a kis motyók elég aktuálisak így az őszi-téli szezonban, hiszen mikor is viselnénk vörös rúzst, és egy statement nyakláncot, ha nem ilyenkor, a vastag kötött pulcsik idején?

Amiért megveszek, az a Rimmel Kate Moss 107-es rúzsa. Mivel már van egy Kate Moss darabom, ezért van egy jó kis visszatartó erőm. Kövezzetek meg, de én hihetetlenül utálom. Szárít, és a kopása sem tetszik. Viszont ez az árnyalat már ikonikussá vált, hiszen legyen bármilyen színű a szemed, bármilyen árnyalatú a bőröd, ez a rúzs akkor is jól fog állni neked. Főleg hófehérkéknek illik, mivel egy hidegebb tónus. Tehát nekem találták ki.

Statement nyakláncokból sosem elég, mindig szerettem őket, de mostanság rákaptam, hogy nem csak alkalmanként veszem elő a kedvenceimet, hanem a mindennapokban is. Főleg a kisebb, de mutatósabb darabjaimat szeretem, így ilyen tulajdonságokkal rendelkezőek után kutattam. Ezeket a darabokat az Aliexpress-en találtam, mindig onnan vásárolok, mert jó minőségűek, és nagyon olcsóak is. A bal felső kicsit drágább, 9 dollár pontosan, de a többi mind 2 dollár körül mozog, hát ilyen jó árak mellett hülye leszek máshol venni! Ezeket mind egyszerre fogom megrendelni. Ó, és imádni fogom őket, nagyon!

Nektek mi a három kívánságotok?

4 megjegyzés:

  1. Nekem megvan ez a rúzs...Illetve kettő matt rúzs van a 111 és a 107...Őszintén szólva még csak egyszer próbáltam (a 107-est, a 111-es csaknem tökéletes, nagyon bevált), és engem meggyőzött...:)

    Az én három kívánságom egy maybelline fekete zselés tus, egy bordó color tattoo és egy maxfactor rúzs (kinéztem egy szép piros árnyalatot)...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Klassz dolgok, a Maybelline tusát én is elfogadnám. Remélem joy napokon sikerül beszerezned őket. :)

      Törlés
  2. óóó, nekem is van olyan Kate Moss rúzsom, és szegénykét legszívesebben lecserélném a MAC Divára.. Hiába csodaszép, valahogy olyan fura érzés viselni, ezért ritkán is veszem elő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a 102-es van meg, és tényleg borzasztó. Szerintem keresek én is egy alternatívát.

      Törlés