2015. november 7., szombat

Goodies | ...because I'm women!


Amióta megindultam a leejtőn, egyre kevésbé éreztem csinosnak magam, és nem is akartam tenni azért, hogy az legyek. Nem is foglalkoztatott se a sminkelés, se a kenceficék, sem az, hogy ezekről a dolgokról csacsogni akarjak. Így indult meg a blog is velem együtt lefelé. Ezzel együtt az önbizalmam is megindult a béka segge alá, de amióta jobban foglalkozok magammal, és a lelkivilágommal, azóta megint szépnek látom magam, jól érzem magam a bőrömben, és véletlenül se vágyok másra... mert nőnek lenni jó!




Mondhatni terápiás jelleggel elkezdtem olyanokat csinálni, mint eddig nem. A legvadabb vörös rúzsommal lazán bementem gyakorlatra, de igazából mindenhova viselek rúzst, ahova eddig merő lustaságból nem. Eleinte nagyon nehezen viseltem, sokszor furcsa érzés volt, de jelen pillanatban el sem tudom képzelni, hogy valami árnyalatot ne használnék.
Hatalmas, csillogó nyakékek, amiket csak buliba vettem fel eddig, és akkor is rosszul éreztem magam tőlük? Most jöhetnek minden mennyiségben, és aki szerint nem kellene egy hétköznap ezt erőltetni, az vessen magára, nekem nagyon tetszik!
Vizsgám lesz és nem hosszú vörös karmokkal kellene a professzornak mutogatni? Annak is örül, ha valaki úgy megy be, hogy legalább elképzelése van róla, miről szólhat a tantárgy, pont a körmöm nem érdekli, viszont nekem nagyon jó kedvem lesz tőle!

Valaki könnyen mondhatná, hogy ezek csak külsőséges dolgok, egyszerű tárgyak, hosszú távon úgy sem okoznak örömet. De. Minél rosszabbul érzed magad, annál csinosabban kell kinézned, bármilyen nehéz is, és biztos, hogy nap végére már sokkal jobb kedved lesz.

Lépjetek ki a komfortzónátokból, viseljetek olyan ruhákat és sminkeket, amik eddig nagyon tetszettek, de féltetek tőlük. Meglátjátok, jót tesz! :)

Ti mit csináltok, ha rossz a kedvetek? Próbáltok ki új dolgokat?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt olvasni ezt a bejegyzést, mert szuper üzenetet hordoz magában :) Én mostanában kicsit megrekedtem sminkelés terén, mindig a megszokott szemfestésemet dobom fel, mert gyorsan meg van, de a rúzsokat azért próbálom váltogatni. Ékszerek terén még mindig csak a meglévő gyűrűimet hordom és néhány bevált fülit, de megpróbálok hallgatni a tanácsodra és olyan ékszereket is viselek majd, amiket nem szoktam :) És egyébként igenis nagy szerepe van ezeknek a dolgoknak a lélek egészének szempontjából, hiszen sokkal magabiztosabbak, erőteljesebbek vagyunk, ha jól érezzük magunkat a bőrünkben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig már épp törölni akartam, mert olyan zagyvának éreztem, örülök, hogy mégis sikerült átadni amit szerettem volna, és segíthettem vele. :)♥

      Törlés
  2. woman=nő
    women=nők (többesszám)

    I'm a woman = Nő vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hopp, igaz. Hát ez már így marad. :)

      Törlés
  3. Ó igen! Ha rossz kedvem van mindig sminkelni kezdek, egyszerűen sokkal jobban leszek tőle. Meg amúgy is. :)
    Örülök, hogy te is jobban vagy!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, ez ismerős. Nyomorultul érzem magam reggel, nem sminkelem ki magam, amitől még rosszabbul érzem magam a bőrömben, és ettől másnap se kenem ki magam... ugyanez a körömlakkkozással. Amúgy a kedvencem, amikor elhatározom, hogy márpedig holnap akkor is megerőltetem magam, erre elalszom és egy réteg szempillaspirálnál nincs időm többre :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez velem is sokszor előfordul. Ha meg felébredek időben, akkor tuti elrontom a tusvonalat, vagy megszalad az alapozó... :D

      Törlés