2015. november 27., péntek

Aura Absolute Matt Lip Cream


Ha olyan igazán rossz nap után van az ember lánya, könnyen megeshet, hogy betér egy drogériába, és egy meglehetősen drága rúzzsal jön ki, amiért ép ésszel lehet nem fizetne ennyit. Hát velem is ez történt félig meddig. Na de nincs bűntudatom ez után kivételesen, hiszen egy nagyon jó vásárt csináltam ezzel a bébivel.




Ha nem bánjátok ez egy kicsit mesélősebb poszt lesz. Amit mindenképp el akarok mondani: Ha egyszer valaki azzal fordulna hozzám, hogy ha Szerbiába jön, és ki szeretne próbálni valamilyen márkát, ami máshol nincs, akkor mit ajánlok? Nos, mindenképp az Aura lenne az elsődleges válaszom.

Kicsit drágább márka, valahol a NYX körül mozog ezen kategóriában, pont ezért nem is nagyon nézegetem a pultjukat, max a szerb lányok blogjain futkos a nyálam. Már régebben kiadták ezeket a matt rúzsokat, és keringettem is őket, de rettenetesen drágák, talán 150ft különbség van ez, és a NYX folyékony matt rúzsai között (óóó, sokat lesz még szó itt a NYX-ről is!), és használható tesztek hiányában nem különösebben foglalkoztam vele tovább. Hanem további, ha nem tévedek 20 árnyalattal bővült a lista, meg más egyéb termékekkel is, amiket az első szerbiai blogger találkozó keretében osztottak ki a bloggereknek, illetve Balkán szerte több nagy bloggernek is elküldték a teljes kollekciót, így hát végre megfürödhettem a használható tesztek tengerében.

Ezeknek a lányoknak a többsége már MAC termékekkel is boldogok lehetnek, így több helyen érdekesebb megjegyzéseket is olvastam. A MAC olcsóbb kistestvéreként emlegették a márkát, főleg az ajakra való termékeiket viszonyították hozzá, és a lehető legjobb kritikát kapták.



Ezt a folyékony ajakrúzst konkrétan a NYX lip cream tökéletes megfelelőjeként emlegették, és hát mivel egynek én is boldog tulajdonosa vagyok, így mindenképp szerettem volna egy összecsapást köztük.

  • Nos, pont úgy sikerült a hosszas válogatás után a retinaégető mű, drogériás fényben, hogy csaknem ugyan olyan árnyalatot választottam ki, mint amilyen a NYX rúzsom(ami egyébként a San Paulo). Egy egészen picit barackosabb, mint a NYX, ami inkább egy rózsabimbós árnyalat.
  • Az Aura egy egész picit folyékonyabb, emiatt több idő kell neki a megszáradáshoz, míg a NYX már elve elég száraz, de igazából szerintem csak azért vettem észre, mert nagyon akartam különbséget látni. :D
  • A viseletük ugyan az: konkrétan semmit sem érzek viselés közben.
  • A kopásuk közt sincs különbség, mindkettő egyenletesen kopik, nem állnak meg a ráncokban.
  • A tartósságuk kiváló, 3 órát simán kibírnak ivással, majd ezután szép fokozatosan kezdenek el kopni, az evésnél sem kell félni, hogy elkenődnek. Lerobbanthatatlanok!
  • MÉG AZ ILLATUK IS UGYAN AZ.
  • Igazából tényleg csak egy kis csomagolás különbség van, de... nna, nézzétek meg a fenti képet. :D


Viszont az Auránál érzem azt, amit a NYX-nél nem: akarok még!

A NYX-nél sajnos nagyon kevés az elérhető árnyalat, igazából van minden típusból egy tónus, míg az Aura minden színből tart legalább három tónust. Vannak kifejezetten egyedi színei is, amiket én még nem sok emberen, vagy márkánál láttam. Ha nem tévedek 28-30 árnyalat van összesen.

Egyébként ismeritek a NYX erős fedésű szájfényeit? Tudjátok, aminek a csomagolása olyan mint a lip cream-nek. Nos, az Aurának is van egy ugyan olyan. :D Csak azt már nem fogom kipróbálni, mivel nem használok szájfényeket.


Ezért a fejét elnézést kell kérnem annak ellenére, hogy nem szeretek szabadkozni, de hát... hát ez tényleg egy nehéz és hosszú nap volt. :D

Ha jön az ösztöndíj, azt hiszem ezt a pultot még egyszer meg kell néznem közelebbről rúzs fronton.
Régebben több Aura termékem is volt, de elég jól elhasználtam őket, bár még a régi kiadású korrektoraiból még mindig van itthon tartalékban. Az eddigi tapasztalataim alapján azt mondom, hogyha erre jártok, és tehetitek, okvetlen nézzétek meg ezeket a termékeket.

Elérhető a DM és Lilly drogériákban 539 dináros (illetve 1599 forintos) áron. Ha szerencsétek van, akkor ajándék üzletekben is találkozhattok velük, illetve privát patikákban.


Remélem nem bánjátok, és érdekesnek találtátok, hogy egy idegen márkáról írtam nektek, na meg még jobban remélem, hogy meg is győztelek titeket! :)

4 megjegyzés:

  1. Abszolút érdekes volt és most nagyon felkeltetted az érdeklődésemet, éljenek a matt ajakra való termékek :D Nagyon szép árnyalat és remekül áll neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaaj de nagyon-nagyon szép, és kép alapján egyáltalán nem tempera jellegű :)) Az 1600 forint meg abszolút nem drága érte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Forintban tényleg nem valami sok egy ilyen rúzsért, de dinárban ez őrülten soknak számít, főleg amióta saját pénzből gazdálkodok. És hát egy rúzsért ennyit kísérleti alapon... most már azért bátrabb leszek, mert látom hogy megéri. :)

      Törlés