2015. október 27., kedd

Essence Sheer&Shine rúzs | 11 all about cupcake, 03 bff

Ahogy ilyenkor megszokhattuk, a különböző cégek mindig új fincsiségekkel érkeznek az évszakváltás örömére. Többek közt az Essence is érkezett hihetetlenül klassz cuccokkal, bár én úgy érzem semmire sincs szükségem, gondoltam egy új rúzs sosem rossz. Főleg, ha a legnehezebb vizsgád letevéséért rögtön kettővel is megleped magad. Már a lista kijövetelekor megálmodtam kb. az összes rúzst a kínálatból, de végül úgy gondoltam, hogy a címben említett két árnyalat passzol leginkább az én adottságaimhoz. Mostanság szerencsém van, megint csak nem tévedtem. :)






A csomagolás masszív, küllemre is kicsit sugallja a fényes finish-t és a halovány fedést. Vagy csak én érzem így? Mindegy is. Nem tartom különösebben elegánsnak, de nem is hiszem, hogy fontos lenne, elvégre ezek mégis csak inkább hétköznapi darabok.
A kupakok nagyjából az árnyalatról is árulkodnak, de hogy őszinte legyek, legelőször semmi különbséget nem láttam köztük. Az alsó címke viszont szín hű, így ha a kupak alapján nem is, arról azonnal tudjuk melyik is a kívánt árnyalat.


Komfortosak, nagyon szépen és egyenletesen kopnak, evés és ivás mellett is, nem kell mindig izgulni rajtuk, és a tükröt lesni zavaróan sűrűn. A tartósságuk gyenge, olyan max két óra, de ennél a finish-nél ez normális, így ha valaki nagy tartósságra vágyik, sajnos ez nem annak való.


Az árnyalatok közt igenis van különbség, kicsit csalókák a képek. Az all about cupcake egy barackosabb nude, a mindennapjaimban legnagyobb kedvencem. A bff viszont egy kicsit erősebb fedéssel rendelkező árnyalat, de semmiképp sem természetellenes. Sokkal inkább mintha természetesen is ki lennének pirosodva az ajkaid.

A hétköznapokon nagyon szeretem őket, főleg az all about cupcake árnyalatot.

3 megjegyzés:

  1. Tök jól állnak Neked :) gondolkodtam ezeken a rúzsokon, de végül egyik sem szólított meg. Egy ceruza formájú ajakbalzsamot viszont vettem, "megérdemlem" alapon, na az viszont szerelem.

    VálaszTörlés