2015. október 25., vasárnap

Avon Gel finish lakk | Roses are red

Így ősszel, nyakunkban a téllel, ki ne kezdene el lassan a meleg, bújós vörös, narancs, és a többi számtalan meleg árnyalat ölelésébe bújni? Az én szokásom, hogy minden ősszel veszek egy új vörös lakkot, és azt aztán elhasználásig kenegetem. Úgy úgy, nincs is másik lakkom (csak egy borzasztóan rossz Rimmel, de ez a mai mese vidám legyen), úgyhogy most egy kis ideig vele leszek boldog, így féltem is rendelésnél, hogy mégis milyen lesz a minősége, az árnyalata katalógus hű-e a dolog. Nos, Avon. Kell ennél jobb szó a jóra? :)




Az Avon termékek kedvelőjeként nem igazán értem, miért is nem volt nekem még Avon körömlakkom? Hát most már tudom, hogy a következő ősszel hova kell fordulni egy új üveg piroskáért.
Őszintén szólva féltem, anyával együtt böngésztük a katalógust a tökéletes árnyalatért, hiszen ami nagy probléma a katalógusokkal, hogy teljesen mást mutatnak. Végül ő ajánlotta, hogy ezt válasszam, mert nem is túl sötét, de nem is közönséges, hátha a valósághoz is hű lesz. Hát sajnos tévedtünk, sokkal világosabb lett, kicsit csalódott is voltam, de pár nap alatt bebizonyította, hogy érdemes a szeretetre.
Az üveg a megszokott Avonos, az ecset elég alaktalan, de nem lehetetlen használni. A fogása kényelmes, komfortos használni. A festék sűrű és krémes, elvégre gél lakk finish, de nagyon könnyű eldolgozni, nem nyúlik, és nagyon gyorsan megköt. Na meg lényeg ami lényeg: valóban gép lakk finishe van.
A kép magáért beszél. Minden féle alap és fedőlakk nélkül használgatom. Így simán kibírja négy napig, később azért elveszti a fényét, na meg a lenövés is látványosabb lesz, de igazából úgy még nem mostam le négy nap után sem, hogy le lett volna pattanva. Pedig minden nap végzek házimunkát, mosógép hiányában még a kézzel mosás sem áll tőlem messze, és hát tudjuk, a víz nem barátja a tartós manikűrnek. Ja, és a színét is megszerettem.

Ha egy szóval kellene elrendeznem: tökéletes.

ps.: itt olvashattok róla, miért volt _sajnos_ megint szünet

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Bocsánat, hogy csak most írok, de borzasztó rossz internetem van, és hát azt hittem elküldte a kommentem. :D

      Szerintem is nagyon szép árnyalat, kezdek vele megbarátkozni. :)

      Törlés