2015. július 5., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom | Szabadság, szerelem!

Víííííííííííí! El sem hiszem, hogy végre vége a vizsgaidőszaknak! :) Másfél hónap tömör gyönyör. Hihetetlenül sikeres volt, egy vizsga híjján sikerült is véghez vinni a tervemet, szóval nem szomorkodok. Persze ez nem jelenti, hogy jöhet az alvás, és a pihenés, nyáron is tanulnom kell, hiszen augusztus végén kezdődik a buli előröl. Így jár az aki ellustul egy komplett szemesztert. Mondjuk perverz mód annyira nem bánom. Bár nagyon lehúzott, rettenetesen fáradt és nyűgös vagyok, arra kellett rájönnöm, hogy imádom ezt csinálni. :) Sok tervem van erre a rövidke nyárra, ami vár rám, mindenképp tartalmas lesz, úgy érzem. A blogra is végre lesz időm, van pár sminkötletem, szóval be lesz pótolva a sok hónapos lemaradás. Hordható és hordhatatlan képek is vannak a fejemben, remélem sokat meg fogok valósítani. :)




Soron kívüli vizsgák, vizsgák, szóbelik, kollokviumok... négy vizsgát tettem le az öt megálmodottból, abból az egyik tízes. El se hiszem, az első tízesem! :)


Mindenki másképp csinálja. Én vásárolgatással vigasztalom/jutalmazom magam. :)


Persze igyekeztem haszon fejébe menni: készültem a nyári esküvősorozatra, a fesztiválokra, és az új lakásba is beszereztem pár dolgot.


Otthon is voltam, ugyan csak két napot, de olyan jól esett. :)


Tanulás közben tartottam szünetet is persze. Végig néztem pár sorozatot, és a parkba is sokszor kiültem várni a szerelmecskémre. :)

Hát ez most ilyen instagramos gyűjteményre sikeredett, remélem nem bánjátok, hogy így módon meséltem nektek az elmúlt hetekről.

És veletek mizu?

2 megjegyzés: