2015. július 16., csütörtök

Smink | Aquamarine

Végig nézve a naptáramat tele van mindenféle fesztivállal és egyéb klassz kis nyári programokkal. Ennek hangulatában ugortam neki a sminkjeimnek, hogy egy színes nyáresti sminket összehozzak, amit akár akkor is eltudok készíteni, ha munkából estem haza, és nincs sok időm készülődni, mégis jól mutat, és tartós. A nyári sminkmottóm, hogy semmi olyat nem kenek magamra, ami sima vízzel nem jön le, de hát mikor élvezzük ki a sok szép színes szemfestékünket, ha nem egy szabadtéri koncerten? :)



A smink alapját egy önmagában is tartós szemceruza képezi, így biztosan kibírja az egész estés ugrabugrát, és a szemfesték pigmentáltságán is nagyot tud ám dobni. Maguk a szemfestékek mind mattak, amit én sokkal jobban szeretek, mint a csillámos társait. Nem is tudom, talán olyan hippisebb, fesztiválosabb?
Az arcomon most szeretkezés van, nem pedig háború, így ezzel szerencsére könnyű dolgom van. Már önmagában is szépen néz ki rajta a bronzosító, de mivel az aktuális kedvencem egy teljesen matt darab, ezért nem maradhat el egy pici highlighter, ami illik a bronzosító sárgás árnyalatához.
Az ajkaim szabadon kószálnak, csupán egy kis ajakápoló gondoskodik a szépségéről. Nem is tudok mást elképzelni, ha mondjuk egy kis italozás is tartozik az estéhez.



8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a smink, annyira jól áll neked a kék árnyalat! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nagyon szeretem, bár gondolom sokak szerint már igazán lecuppanhatnék róla. :D

      Törlés
  2. Szerintem nem kell róla lecuppannod, ha ezt szereted, akkor ezt kell használni. :) Én is betegesen vonzódom a burgundis színekhez szemsmink terén és a világért sem mondanék le róla. :D Egyébként a te sminked elsőre nekem inkább zöldesnek tűnik így a képeken. Azt megkérdezhetem, hogy a szemcerka és az az Alverdés tégely micsoda? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ezt hallani. :)
      A szemfesték tényleg kicsit zöldes, olyan igazi tenger árnyalat. A szemceruza Isabelle Dupont Sheer SE316, az Alverde pedig egy sima zselés tus, 10 Extreme Black. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Mindig is akartam valami sminkes dolgot, ami 100% én vagyok, azt hiszem megtaláltam.^^

      Törlés