2015. július 14., kedd

Small bag essentials | Esküvői tatyó lakók

Az esküvők, elegáns összejövetelek mind problémásak az olyan embereknek - mint én - akik képtelenek lemondani a hatalmas táskákról, amikbe fél életük belefér, vagy épp "akármikor jól jöhet" dolgok. Sajnos sok mindenről le kell mondanunk, és nem mindig tudjuk miről is. Gondoljuk csak végig, van-e értelme egy esküvőre egy Harry Potter könyvet, meg giga szendvicset vinni a kisboltból, de sajnos ebben az esetben _csak_ a törzsvásárlói kártyáknak fenntartott pénztárcánktól is búcsút kell vennünk. Nehéz, pedig semmi értelme, hiszen semmit sem fogunk használni ezekből egy alkalomkor. Meg is mutatom hát, mik azok a dolgok, amikre nekem sikerült a világméretű táskámat lekicsinyítenem.

Mobiltelefon - szomorúan látom, amikor esküvőre megyek, hogy a kedvenc generációnk még erre az alkalomra se tud megválni ettől a vacaktól. Megy a jó muzsika, a menyasszony gyönyörű, a násznép meg fészbukozik. Persze van hasznos oldala is ennek a kütyünek, ugye ha elkavarodtok egymástól a pároddal, vagy szeretnél taxit hívni. Másra ne is használd, inkább élvezd ezt a szép napot!
Iratok - pénzt sem árt magunknál tartani, de nekem sajna nincs elég pici pénztárcám, így a pénzt gondosan eldugom, viszont a fontosabb iratok jó, ha mindig elől vannak, akármikor kellhet. Igen, még itt is.
Zsebkendő - mert biztos, hogy le fogod enni magad. Vagy elbőgöd magad a szertartáson. Vagy rád pottyant egy madár. De valami katasztrófa biztosan történni fog.
Nedves törlőkendő - nem árt egy kis felfrissülés, de akár az elkenődött sminket is megmentheti.
Női dolgok - nyáron sajnos a tetthelyen is izzad az ember lánya, és a nagy melegben biza jobban érződik. Ez nagyon kellemetlen is tud lenni, így mindig jó előre leellenőrizni, hol is jár épp a ciklusunk, és az alapján felkészülni, hogy biztos ne érjen meglepetés.
Orvosság csomag - mert a legrosszabb mindig ilyenkor tud beütni.
Parfümminta - olyan pici, mint ha ott sem lenne, de akármikor előkaphatod, ha úgy érzed frissíteni szeretnéd a parfümöd.
Rúzs, ajakápoló - ennél több sminktermékre nincs is szükséged.
Minitükör - bár a képről lemaradt, én úgy gondolom, hogy ez is egy elengedhetetlen kellék.

Én ezeket szeretem magamnál tartani. Kényelmesen elférnek a táskámban, és szinte biztos, hogy ki is használom őket, míg rajtuk kívül semmi más nem szokott eszembe jutni, hogy de jó lenne, ha itt lenne. :)

Nektek mik találhatók a legkisebb szütyőtökben?

5 megjegyzés:

  1. Nagyjából így tolom én is, mikor pici táska van nálam. Annyiban más, hogy mindig nálam van a púderem és parfüm helyett egy kis kiszerelésű dezodort vagy testpermetet passzírozok be. A tisztasági betét nálam is alap, meg is halnék nyáron nélküle :D
    Egyébként én is nehezen állok át a kis méretű táskákra, jó látni, hogy annyira nem csinálhatom rosszul, ha más is hasonlóan pakol :) az más kérdés, hogy még a pici tatyómmal is embert lehet ölni, olyan nehéz lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, tényleg jó kis fegyverré lesznek a kis táskák. :D Nekem már volt olyan is, hogy alig mertem kinyitni, mert aztán nem tudtam volna becsukni. :D

      Törlés
    2. Ó igen, minden alkalom, mikor kiveszel valamit, veszélyezteti a nehezen összeállított rendszert :D

      Törlés
  2. Zsepi, kulcs, telefon, fájdalomcsillapító, pénz, női dolgok, rágó...az én kis táskám annyira kicsi, hogy ezeket is alig tudom betenni...vagyis a régi alkalmi táskámba a mostani telefonom se fért bele, úgyhogy nagyobbat kellett venni...hát...a telefon tölti ki a nagy részét...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, lassan nem a ruhához vesszük a táskát, hanem a telefonhoz. :D

      Törlés