2015. június 23., kedd

Vizsgaidőszakos sminkrutin

Hirtelen ötletből adódott, hogy megmutassam, mik azok, amiket képes vagyok elviselni így a nyári vizsgaidőszak alkalmával. Tudom, hogy ez most kicsit fail, mert már mindenki nyaral, de nálunk a szerb karácsony miatt így eltolódnak a dolgok. Meg hát ha azt nézzük egy sima nyári rutinnak is megfelelne. Nem nekem, mert ha nyáron én egy rúzst felteszek az már full sminknek számít, na de na. :D Így sminkelem magam mostanság.



  • Mint lejjebb láthatjátok nincs olyan állapotban a fejem, hogy a szempillaspirált kihagyjam, hiszen már ez is ad valami kis élet-dimenziót a lapos fejemnek.
  • A bőröm szerencsére nem katasztrófa, egyedül a szemem alatti résszel vannak gondok, így ezt egy folyékony korrektorral/jól fedő alapozóval szoktam megoldani. Bár most nincs ami engem megmentene. Igazából abszolút nem élek meg stresszes vizsgaidőszakot, már este legkésőbb tizenegykor alukálok, viszont túl korán kelek, pontban ötkor a bio-órám megcsörren, és nem vagyok képes visszaaludni, ennek persze az a vége, hogy nagyon nyúzottnak nézek ki - és igazából a kedvem is rossz. Próbáltam végig gondolni, ennek mi lehet az oka, és megoldani a dolgot. Már odáig eljutottam, hogy sikerül visszaaludnom.
  • Egy jól fedő púderrel szépen kiegyenlíthetem az arcbőröm, így ezt a lépést nem igazán szeretem kihagyni, sőt, mostanában arra is rászoktam, hogy vigyem magammal. Pedig én, meg a smink a táskában? Nem férünk bele egy mondatba.
 • Bronzosítani/kontúrozni számomra kötelező! Az arccsontot nagyon szexinek találom, és én is szeretnék olyat. Meg van is. Valahol. Így hát úgy szoktam csinálni magamnak, és annyira imádom. :)
  • A rúzs? Hát nem mindig van hozzá kedvem, de legutóbbi pár vizsgán viszont volt, ezt a képet is egy vizsga előtt lőttem.
A terméklista:
Essence Get Big Lashes - Triple Black
Rimmel Lasting Finish púder - 002 Soft Beige
Essence Silky Touch Blush - 40 Natural beauty
Ingrid Cosmetics alapozó - Porcelain
Maybelline Color Whisper rúzs - 130 Pink possibilities

Ti hogyan sminkeltek vizsgaidőszakban?

2 megjegyzés: