2015. június 30., kedd

Mostanában a sminkesfiókomban #1

Bár nagyon eldöntöttem magamban, hogy ilyen sablon posztokat nem fogok gyártani, de hát azért csak nem tudtam nyugodni, hát gondoltam, hogy eztán minden hónapban egy gyors poszton belül megmutatom a kedvenceimet, illetve azokat a termékeket, amiket az adott hónapban kivégeztem, mert szerintem bőven el fér ez a két téma egy posztban. Maga az ötlet egyébként Katacitától jött, hogy egybesűrítsem a dolgokat. 

Kedvencek:

Nivea Fresh Nature dezodor - már sokat elhasználtam a stiftes változatából, de most gondoltam ideje a fújósat is kipróbálni. Nem mondanám erős dezodornak, de mivel nem vagyok annyira izzadós, így nálam simán kitart a nap végéig, ráadásul tipikus Nivea krém illata van, amit nem tudok nem szeretni.

Labello lipbutter (Original) - nagyon kritikusak az ajkaim, egyszerűen semmi nem jó rájuk. Ettől sem vártam semmit, de hát csak megtörtént a csoda. :)

S-he stylezone Volume-Up lipgloss 217 - volt egy hasonló színű szájfényem, amit imádtam, de sajnos nem kapható már, így boldogan dobtam a kosaramba. Csak itthon vettem észre, hogy ez az a dúsító lesz. Nem dúsít, csak enyhén mentolos, hűsítő érzés viselni, de semmi több, de ez nem is volt elvárás. A tartóssága átlagos, nem ragadós, illata nincs.

Avon Cherish parfüm - imádom az illatát, gyönyörű a kialakítása. Már egy régi parfüm mintás kapszulába is tettem belőle, hogy mindig velem lehessen. Egyébként a kupakra sokan panaszkodnak, hogy a permet fennakad. A parfüm dobozán van egy kis ábra, miszerint a kupakot le kell venni. Így ez már nem lehet akadály. ;)

Avon málnás testpermet - igen igen, ez még az első kiadás... volt több is belőle, de mivel nem fogy olyan gyorsan nálam, így megmaradt. A testpermetekkel nem variálok különösebben, de azt kellett észrevennem, hogy ezt dobom legtöbbször a táskámba. Mivel ebben még van alkohol, ezért ez hűsít legjobban, ráadásul az illata is kellemes, imádom a málnát. :)

Sleek Face Form - egyszerűen nem tudok ettől a bébitől elszakadni, és szerencsére nem is kell, mert biztos, hogy egy életen át elég lesz. Már régóta használom, a pirosítón lassan kezd is látszani, de a kontúr része még mindig olyan, mintha még csak most először értem volna bele. Ezt nevezem én gazdaságosságnak! A highlighter részét nem igazán használom, ezzel a tempóval lehet tényleg soha nem kell másik highlightert vennem. A pirosító kipipálja a feladatát. Imádom, ahogy a napfényben megcsillan az arany fénye, és olyan szép, természetes ragyogást kölcsönöz az arcnak. :)

Elfogytak

Rimmel Lasting Finish 25h alapozó - True Ivory - imádtam, függetlenül attól, hogy nem az én bőrtípusomra volt való. A fedése hétköznapokra elegendő volt, szépen kiegyenlítette a bőrt, a finise pedig egészségesen csillogó volt, amit imádtam, de pár óra múlva, amikor felébredt a T-zónám, akkor muszáj volt mellé púdert használni. Nem is a zsírosodással volt gond, hanem azzal, hogy akkor képes volt lefolyni. Inkább száraz, normál bőrre ajánlom. Nem hiszem, hogy újraveszem.

Maybelline Affinitone alapozó - Vanilia Rose - már nem is számolom, ez hányadik tubus volt. Szerintem ezzel mindent elmondtam. Már újravettem, és ha ez elfogy, akkor megint újraveszem. What is love?

Essence Get Big Lashes spirál - Triple black - nagyon szerettem először, de minél többször veszem újra, annál jobban megutálom szegényt. Az még hagyján, hogy kenődik amerre éri, de nagyon nehéz eltávolítani, és olyan randa pillákat készít egy idő után. Pedig pont azért vettem újra, mert annyira szépen dolgozott. Nem értem mi történt. Van még belőle egy darabom, ha azt elhasználom, akkor nem veszek többet belőle.

Still hajpakolás ricinussal és kamillával - ez Magyarországon nem kapható termék, így csak röviden szeretnék róla szólni. Egy nagyon olcsó, de hatékony hajpakolás, hihetetlen finom illattal. Az egyik legkedvesebb hajápoló termékem. Újravettem már, és még párszor biztos újrafogom.

Oriflame Swedish Spa dezodor - nem szeretem az Oriflame termékeket, de a Spa család termékei szuperek, ehhez a deo-hoz is visszatérnék. Mivel ugye nem különösebben vagyok izzadós, ezért bőven elég volt a hatása, de izzadósaknak nem ajánlom. Az illata pedig mesébe illő. Kár, hogy nem volt kicsit intenzívebb. Újravenném, de nem fogom.

Balea lótuszvirágos tonik - jó, jó, de nem volt olyan frissítő hatású, mint a kedvenc tonikom. Amúgy meg nem tudok róla mit mondani. Őszintén szólva, valahogy úgy éreztem, hogy teljesen feleslegesen kenegettem vele magam. Nem veszem újra.

És mi a helyzet a ti fiókotokkal mostanában?

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, a Face Formot én sem tudom megunni, ráadásul tényleg sosem fog elfogyni, nekem már vagy 3 éve megvan, a kontúrt minden nap használom, de még mindig nem látom a pan alját. :) A Maybelline alapozót használtam régebben, engem kicsit szárított úgy emlékszem, de azért nem volt rossz.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a Face Formot én sem tudom megunni, ráadásul tényleg sosem fog elfogyni, nekem már vagy 3 éve megvan, a kontúrt minden nap használom, de még mindig nem látom a pan alját. :) A Maybelline alapozót használtam régebben, engem kicsit szárított úgy emlékszem, de azért nem volt rossz.

    VálaszTörlés