2015. június 18., csütörtök

Maybelline a köbön

Megesett hát, hogy elcsábultam egy reklámfogástól, és persze az is, hogy végre rászántam magam életem első Maybelline rúzsaira. Igazából minden különösebb cél nélkül mentem sétálni, aztán itt kötöttem ki. Szinte éreztem, hogy nem kellene (van is ám némi bűntudat), de vigasztal, hogy az utóbbi vizsgáimon több, mint jó kislány voltam. Maga a reklámfogás pedig annyi, hogyha három Maybelline terméket vettél, akkor a legolcsóbbat ingyen elkaptad. Hát bele kellett nyúlni a bankkártyába, de nehogy már egy olcsó terméket kapjak meg ingyen! :D


Egy jó minőségű spirál kellett így a nyári hőségre, fesztiválokra, bulikra, és ha jó spirál, akkor Maybelline! Gondoltam kipróbálom az új durranást. Egyenlőre még nem fogom elővenni, de már felbontottam, hogy sűrűsödjék az anyag, mert az úgy szupi, de azt hiszem nem sokáig fogok tudni várni a tökéletes állagra.
Egy új rúzs pedig sose bűnt, főleg, ha az egyik ingyen van.
A Hollywood red-nek leginkább a neve fogott meg. Nem titkolom, imádom a régi idők Hollywood-ját, azt a finom eleganciát, nőiességet, de mégis szabad szellemet. :) Az árnyalat tökéletes, bár nem hétköznapokra szántam, de annyira illik hozzám, hogy azt hiszem miért is ne?
Amelyik ingyen volt, az a Color Wisper család Pink Possibilities darabja, ami úgy ahogy van, nem éri meg az árát. Egy egyszerű színezett ajakápoló, ami első felkenésre szerelem volt, de nem tudom, valahogy annyi pénzért, amennyiért a Maybelline kínálja nem, pedig ez a kedvencem a három közül... viszont mivel ingyen volt, ezért az én lelkem nem fáj. Sőt, melengeti ez a kis bébi. :D



4 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem csináltál swatchokat. Majd mindenképp mutasd meg őket sminkben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég későn értem haza, úgyhogy ezt a pár fotót is úgy erőszakoltam ki. Tervezem is őket megmutatni, bár a rózsaszínt szerintem nem konkrét sminkben fogom. :)

      Törlés
  2. Nekem is ilyen spirálom van. :) Mivel csak a szilikonosokat szeretem, és akció is lesz a Lovely termékeken ezt is ki szeretném próbálni: Lovely Curling Pump Up, mivel sok jó írtak róla, kíváncsi vagyok, hogy tényleg meg "kell'-e venni a kétszer, háromszor annyiba kerülő termékeket. Persze, egy Maybelline terméknek nehéz ellenállni. :) Nekem ez a spirál és az Affinitone 03 Light Sand Beige alapozó jött be legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én eléggé hadilábon állok a szilikonosakkal, pláne ezekkel a tüsisekkel, mert semmi jót nem hoznak ki a szempilláimból, de hátha. :) Azt az alapozót én is szeretem, az egész Affiniton család egy remekmű hétköznapi alapozók terén. Csak kár, hogy a legvilágosabb árnyalattal is cseleznem kell.

      Törlés