2015. június 8., hétfő

Goodies | Egy shoppingolós nap


Egy naaagy nagy bevásárlás sosem árt, főleg így nyár előtt szeretem magam újdonságokkal elhalmozni, ilyenkor mindig beindul a fantáziám. Csak megsúgom, hogy a sminktárolásom is drasztikusan meg fog változni, már minden kellék megvan hozzá, már csak haza kell, hogy egyen a fene végre a nagyvárosból. Ilyenkor jut eszembe, hogy valamit változtatni kellene a szobámon, kellene pár új fenszi cucc, ilyenkor jönnek az esküvők, meg a minden... Nem áll le az agyam kattogása, és szerencsére az idén már a lakásszépítgetős vágyaimat is kiélhetem.



Sokszor emlegettem már otthon a Jysk-öt, hogy milyen tuti dolgokat látni a honlapjukon, de nekem luxus kibuszozni oda. Hát most rászántunk egy napot, és elmentünk a Big Shopping Centar-be, ami itt Novi Sad-on a legnagyobb... hát nem tudom mi. Bevásárlóközpont, drága boltokkal, nagy árakkal, és persze Jysk-kel.
Mindenek előtt elmentünk az egyik piacra, ahol amíg apa szerszámok után kutatott, addig mi anyával bevettük magunkat a csarnokokba, és megejtettük az évi cuki-bugyi vásárt, majd ettünk kiadós pljeskavica-t, hogy ne induljunk a Big-be korgó gyomorral.

Vettünk pár finomabb holmit, ezeket nem szívesen mutatom be, de vettünk pár alvós bugyit is, így a nagy melegben nekem ez a legkényelmesebb, erre a célra mindig valami aranyosat szeretek választani, ami minden, csak nem szexi. :D Három bugyit vettem, és egy hozzájuk illő top-ot (avagy majica-t). A majica egy igen finom, különleges darab, néhol picit vékonyabb az anyag, néha normál vastagság, és ezzel egy enyhén átsejlő, virágos mintát kapunk. Nagyon szép. :)

A piacon megálltunk egy írószeresnél, és anya (tökéletesen tisztában van azzal, mennyire imádom az írószereket), megkérdezte nem szeretnék-e valami csinos noteszt. Hogy a fenébe ne? :) Azonnal meg is akadt a szemem ezen a kis szépségen. Mágnessel záródik, belül spirálos és sima négyzetrácsos. A mérete kicsi, de nem zavaróan, kényelmesen lehet benne írni. A következő tanévre ez lesz a noteszem. :)
Megindultunk, és amint beértünk a Big-be, én rögtön a Jysk felé vettem az irányt, kibújt belőlem a kisgyerek, alig bírtam ki, hogy ne kezdjek el szaladozni, és mindenre ráfeküdni, kinyitogatni. :D
Jó pár dolgot vásároltunk, anyáéknak is megtetszett a bolt, mindent találtak amit akartak, még a kerti padokat is megnézték a nyári kertfelújítással kapcsolatban. Most mindent nem tudok megmutatni, ugyanis egy párologtatót hazaküldtem, plusz egy székpárnát is választottam, amin épp csücsültem fotózáskor, így az elmaradt. :D

Mindent a kosárba dobáltam volna, de csak pár fontosabb dolgot választottam. Egy hatos csomagolású vállfát, mivel nekem sosincs elég. Oldal jelölő post it-ek sem maradhattak ki, egy aranyos, csinos, szuper puha szobapapucs, és persze egy plüssmajom.

A Big-ben bementünk a Terranovába is, ezt a boltot nagyon szeretem, de a közelben csak egy egész pici van, korlátozott választékkal, de amit itt láttam, hű. Csak egy menta színű rövidnadrág került a kosárba. A trikók a bugyis standnál lettek véve még a piacon. A kék csipkésből egy fehéret is vettünk, azt már jól eldugtam, nehogy bepiszkoljam. :D Csinosabb alkalmakra vettem, tipikus basic darab. A zöld egy sima trikó, hihetetlen kényelmes és puha.

Na meg persze már kinéztem, miket szeretnék az új lakásba. Kívánságlista írás start! :)

7 megjegyzés:

  1. Jajj, azok a bugyik!! Nagyon tetszenek, akarok én is! :) Általában ilyeneket hordok, minimum napi 2x kell átöltözzek koedukált öltözőben, ennél többet nem szívesen mutatok. Meg is néztem, milyen messze van Újvidék. :D (Nem is biztos, hogy viccelek, Prága is úgy került fel az idei nyári 'ide muszáj elmenjek, ha törik, ha szakad' listára, hogy beleszerettem egy ottani piacba!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, gyere. :D Én nagyon szeretek itt élni, te is imádnád biztosan. A központ is, a vár is, minden gyönyörű. :) Több piac is van, ez a Najlon volt, kint van a külvárosban. Igazából én is most először voltam itt, mivel én belvárosi vagyok, és elég időigényes kibuszozni meg ilyenek, de most már kiszokok oda, jobb, mint a központban a boltok.
      Amúgy ha piacbolond vagy, akkor ajánlom a szabadkait is, gondolom hallottál már róla. Ott beszélnek magyarul is az árusok, és sokkal nagyobb. Valamelyik héten ott is voltam. Sok újdonság van. :)

      Törlés
    2. Szabadkáról hallottam, a piacról nem, nem tudom melyikre vonatkozott a kérdés. :D Megnéztem, meglepően jó áron lehet venni Szerbiába vonatjegyeket Magyarországról! Ősszel úgyis akarunk menni egy hosszabb kirándulásra (mármint hosszabb, mint egy hétvége), és eddig mind a wizzair járatokat néztem, mert idén megint van klubtagságom és naná, hogy eddig csak egyszer használtam, de amíg januárban körülbelül akárhova el- és visszarepülhettem volna 25 euróból, most minden hirtelen a sokadszorosa lett. Ja, nyár van... Amúgy is mindig el akartam jutni a környező magyar kisebbségű országokba, Erdélyben élek, Szlovákia lassan a második (harmadik? negyedik?) otthonom, Ukrajnában jártam, úgyhogy most Szerbia jön! :) Jujj, most nagyon izgatott lettem!! :) Ha tényleg összejön, esetleg majd kérek belsős tippeket tőled. :) (Hogy hova lehet kilyukadni néhány bugyiból?!?!)

      Törlés
    3. Nyugodtan fordulj hozzám, ha valami érdekel! :) Amúgy nekem meg Erdély van kívánságlistán, mert már annyi helyen voltam én is, de ez mindig kimaradt. Úgyhogy fogok még én is jelentkezni nálad. :D

      Törlés
    4. Szuper, akkor majd kérdezősködök. :) Persze, nyugodtan! Tudok mindenféle jó tanácsokat adni, például hogyan NE lopasd el az összes pénzed és iratod a Gyilkos-tónál (nem velem történt, barátom családja és a szomszédaik jöttek erdélyi kirándulásra az ősszel, és a kedves szomszédokkal történt, ez volt a tavalyi év sztorija, de legalább már veszekedtem románul rendőrrel...). Marosvásárhelyen vagy Kézdivásárhelyen bármikor szolgálhatok kanapéval is, ha úgy adódik. :)

      Törlés
  2. Ez a kis majmóca nekem is megvan, tavaly az összeöltözésünk napján kaptam Ádámtól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen édes gesztus, romantikus. :)

      Törlés