2015. június 16., kedd

Egy kis nyári készlettuning

Csúnya rossz kislány voltam, és már megint elvertem egy csomó pénzt, de hát ez van, a nyár jön, a fiók kong. Így hát mielőtt hazaköltözöm és elkezdem a bulikat és a kirándulásokat, igyekszek mindent beszerezni, amit otthon nem tudok. Van egy kis bűntudatom, de megnyugtat, hogy ezek mind egy szálig, az utolsó cseppig ki lesznek használva. :)


Hajhabra mindenképp szükségem volt, így Breakfast at Fruh hatására megvettem ezt a Taft Keratin Complete hajhabot. Egyszer már használtam, és megszaladt a dolog. Sokkal kevesebb kell belőle, mint az eddig használt hajhabokból. Viszont nagyon szépen megtartotta a csigáimat napok után is, szép fényes volt a hajam, nem zsírosított, megfelelő volument adott, de olyan fura tapintása volt a hajamnak. Nem volt merev, zsíros, se száraz... egyszerűen csak fura volt. Még kísérletezek vele, de úgy gondolom jóban leszünk.

A Balea Professional Locken samponnal és balzsammal találkozhattatok már a Facebook oldalamon. Még nem érkeztem őket kipróbálni, mert egy hajpakolásnak igyekszek a végére jutni, utána jöhetnek ők is. Különösebb szükségem nem volt rájuk, de göndör hajúként nagyon kíváncsi vagyok rájuk, mennyire tennék még szebbé a csigáimat. Meg egyébként is sok jót hallottam a Professional család termékeiről.
A Sun Dance 50 faktorok gyereknapteje is szükségesnek találtatott. Nem igazán strandra (vagy amihez nálam gyakrabban kell, a kapáláshoz), hanem a sima hétköznapokra. Amióta elugrottam a menzára, és ez a 15 perc alatt leégtem, azóta mindennap kenem magam, és kívánságlistás volt egy könnyebben beszívódó, táska barátabb termék. Ráadásul az arcomra is ilyen szeretek használni, mert amíg ettől semmi baja sem lesz, addig a kifejezetten arcra való termékek, spf tartalmú sminkek allergiás reakciót okoznak nálam.

Régóta ki akartam volna próbálni egy ilyen I love... nem tudom milyen márkás terméket. Hát ennek olyan fura, nem kellemes kókusz illata van, az a gyilkos, émelyítő. Viszont kellett egy testradír, és ez volt akciós. :D Egyébként jót hallottam róla, kíváncsi leszek nálam hogyan teljesít.

A Multiactiv uborkás arckréméből már a harmadikat vásároltam meg. Ha jól tudom nálatok ez a márka nem kapható. Hát kár, nekem rossz tapasztalatom még nem volt vele. Ez az arckrém vált be legjobban a kombinált bőrömhöz. Kellően hidratálja a száraz részeket, de a zsírosodó helyeket nem nehezíti el.
Amikre semmi szükségem nem volt, csak már megvagyok háborodva, hogy nincs mivel sminkelnem. :D Essence Silky Touch Blush pirosítók, a bal oldalon 70 Kissable árnyalatban, jobbon pedig a 40 Natural beauty. Még keresem a tökéletes bronzosítót, de mindig túl sárgákkal és sötétekkel találkozok, a nyári bőrszínem pedig olyan mint sokak téli bőrszíne. Azt hiszem végre megtaláltam, ugyanis a Natural beauty egy meleg barna árnyalat, enyhén csillogó, tökéletes fehér bőrre!
A Kissable? Nem tudtam ott hagyni. Kellemes pírt ad az arcnak, nagyon hasonló a természetes elpirulásomhoz. Tökéletes!

Ti miket vásároltatok mostanában nyár témában?

4 megjegyzés:

  1. Az I love... termékcsaládból nekem egy vaníliafagyi illatú tusfürdőm volt, az is nagyon tömény, szinte émelyítő illat volt, de én nagyon szerettem! Lehet, majd újraveszem egyszer, mondjuk most annyi tusfürdőm van felhalmozódva, hogy nem tudom egy év alatt elfogyasztom-e. Már mondtam a barátomnak, hogy közölje a családjával, nehogy idén is tusfürdőszettet (is) kapjak karácsonyra tőlük, mert megesz a fene, ha ilyen dolgokkal kell én jövőre elköltözzek innen. :)))
    Idén szerintem nem vettem semmi nyári terméket, a tavalyi nyári tusfürdőimet használom, naptejet is, ez tavaly volt valami újsághoz csomagolva (az első és utolsó női magazin, amit az elmúlt években vettem), Hawaiian Tropic, hát ez valami csoda, sima krém nem szívódik be ilyen hamar. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naptejre nekem sem volt szükségem, de a napolaj, amim van, az nem igazán szívódik be, ráadásul még a ruhákat is befogja, így mindennapokra tényleg alkalmatlan, meg olyan nagy tubusa van.

      Tusfürdőt én se veszek egy ideje... minek, úgyis kapok. :D

      Törlés
  2. Én két bronzosítót vettem- egyelőre ismerkedem velük, illetve egy Rimmel szemcerkát. Utóbbi nagy szerelem most, szívem szerint azzal aludnék :D

    VálaszTörlés