2015. május 10., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #3

Sziasztok lányok! :)
Ma minden különösebb ok, téma, vagy történés nélkül jelentkezek, csak elkapott a szóhányás, és erős késztetést érzek arra, hogy minden marhasággal most megtöltsek egy posztot, persze pár random, különösebb értelemmel nem rendelkező fotóm kíséretében, még mielőtt visszautaznék a nagyvárosba.



Igazából kicsit elveszett és kimerült vagyok, jobbára az egyetem végett, igyekszek helyt állni, ami itt nem könnyű, de gyümölcsözik a dolog, úgyhogy nem bánom. Persze nem csak könyvek vannak előttem, hanem ötletelős papír is, bár eddig sok minden nem került rá. Mindenképp érik lassan egy kedvencekről szóló poszt, egy gyors divat kategóriás posztot is összedobtam, sajnos ennyiben most kimerülök, de igyekszek facebook-on aktiválni magam kicsit jobban, elvégre ha már megcsináltam héten a blog facebook oldalát, amihez már linket is tettem ki oldalra, így aki szeretne, az nyugodtan benézhet, bár még nem igazán van tartalommal megtöltve.
Apropó, link. Kicsit beújítottam az oldalsáv ezen részébe, remélem tetszik nektek. :)

Amúgy meg nem telt különösebb izgalommal ez a hétvége. Hazaértem a nagyvárosból, nekiestem az autónak, mert már szegény borzasztó randa volt, a réti május elseje se tett neki jót, most viszont nagyon kis csini. Másnap délelőtt elvittem anyás shoppingolni, este pedig elmentem kisszerelmemhez, ma pedig lusta vasárnap van. Kint eléggé fúj a szél, így Pinteresttel szórakoztatom magam, főleg - mint ahogy facebook-on is olvashattátok - két esküvőre is hivatalosak vagyunk, továbbá valami klassz kis nyaklánctárolót szeretnék készíteni a nyáron, addig pedig szeretném beszerezni a hozzávalókat. A parafatáblás megoldáson gondolkodom, de mindenhol olyan drágán látni. Ti hogyan tároljátok őket?

Na, most pedig megyek The Sims 4-et játszani. Nem sokkal kijövetele után már fent volt a gépemen, de azóta nem is játszottam vele. Elég gyenge Sims mániás vagyok... :D


Ölellek titeket!♥

9 megjegyzés:

  1. Ahh, Sims 4 a hétvégém megrontója... Jelenleg éppen a tudós karrier rejtett zugait fedezgetem fel, de mindig túl hamar elmegy a munkaidő xD

    Amúgy az legtöbbször használt ékszereimet itt az albiban egy süti tálaló edényen tartom, még anno az Ikeában vettem három emeletes üveg szépséget. Egész jól mutatnak rajta. Az utsó képen lévő nyaklánc amúgy nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki milyen értelmes dolgot csinál benne, én meg csak a kurvákat meg a homoszexuálisokat gyártom... :D

      Ez jól hangzik, meg a képeken is jól mutat. Ha találok olyat, ami illik a szobámba, akkor lehet az lesz. Most el is képzeltem, hogy a legkisebben karkötők, a közepesen a parfümjeim, a legalsón pedig a nyakláncaim. *-*

      Törlés
  2. Én egy teatartó dobozban tartom a láncokat, a gyakran használtakat pedig a vállfás fülbevalótartómra aggattam. Volt parafatáblán is, de mindig féltem hogy leesnek. Nem tudom nálatok milyen árban vannak a táblák, de én 1-2 éve vettem egy b*zinagyot ezer-párszáz forintért.
    Az a cipő... <3 Tamaris, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igazából nem lennének olyan drágák, olyan 3000ft értékűek kb. a közepesek, de ez már az az ár, amit sajnálok, de muszáj rávennem magam, mert a mostani nem túl kényelmes. Az utóbbi időben már azt játszottam, hogy felvettem azt ami legfölül volt, csak ne kelljen pakolászni. :D

      És igen, nem semmi, hogy így felismerted. :D

      Törlés
    2. Hát, 3000-et én sem adnék érte, az biztos...Nézz körül barkácsáruházakban, az enyém is onnan van ha minden igaz. Vagy olyan helyeken ahol nem is gondolnád hogy kapni.
      A Tamaris jellegzetes formájú cipőket gyárt, és az ilyen fazonokat mindig tőlük veszem, mert nagyon minőségiek és kényelmesek :)

      Törlés
  3. Nekem van két hatalmas parafatáblám, de éljen a panellakás, meg a betonfalak, kétszer is nekiálltunk kölcsönfúróval, hogy feltesszük, egyik sem vitte...:D Azok jó drágák voltak, de egy csomó helyen kapni olcsóbban is, szerintem pont rossz helyen néztük, de ha valahol találsz nagy hungarocell táblát (biztos vett valaki tévét, vagy hasonlót a közelben) akkor azt is bevonhatod valami anyaggal, és ugyanúgy bele tudsz tűzdelni gombostűt, aztán arra a nyakláncokat, én anno ezt csináltam :D A kisebbeket meg beletettem ilyen ebayes gyógyszeres kis dobozkába, ami 10 fakkra van bontva, de nem a legpraktikusabb megoldás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez eszembe sem jutott, pedig régen ilyenen voltak a fülbevalóim, és otthon van egy nagy csomó. :D

      Törlés
  4. Utvefuroval kell panelban szerelni :) De ezt csak ismerosoktol tudom, en mindig teglahazban eltem :)

    VálaszTörlés