2015. május 5., kedd

Szemöldökfestés otthon

Sok évnyi, mindennapos szemöldökrajzolgatás után arra kellett rájönnöm: rengeteg időt vesz el, és nincs is kedvem ezzel vergődni a mindennapokban. Hallottam már nemegyszer a szemöldökfestékekről, de jobban sosem mentem bele, mivel nem érdekelt, hiszen a rajzolgatás már mindennapos rutin lett. Elég nevetséges okból döntöttem úgy, hogy akkor elkezdem, és rá kellett jönnöm, hogy ez tök jó dolog. Ezzel egyidejűleg a Swiss O Par szemöldök és szempillafestékét is letesztelem nektek.


Én a DM-ben vettem, elég borsos áron (Magyarországon olyan 2000ft körül lesz), de addig osztottam szoroztam, hogy csak megvettem, hiszen 12 használatra elegendő festéket ígér, és ha beválik, akkor visszahozza az árát, tekintvén kb. mennyi egy szemöldökfestés a kozmetikusnál.

Előtte nem néztem utána, így féltem milyen szín illetve dolog vár rám. Igazából nem is ezt kerestem, csak ezt találtam. Felnéztem a Krémmániára vásárlás után, eléggé meg is ijedtem, de felesleges volt. Legalább is az én igényeimet kielégítette.



A doboz tartalma. Van itt egy papírcucc, amin több nyelven is van leírás, hát én egyiket sem beszélem, de még a boltban leellenőriztem, hogy van-e szerb, szerencsére volt, gondolom magyarul is lesz. Plusz pont. Továbbá ott van még egy kis dobozban az előhívó folyadék,  és a gél, továbbá kapunk két szexi fülpucolót, egy barbie fésűt és védő tapaszokat, amik szempillafestésnél jönnek jól, nekem ezek lényegtelenek, csak a festékek fontosak.

Maga a használati utasítás mindent pontosan leír, én ez alapján használtam, és bevált, így erről nem is írok külön. Pár infót azért megosztok róla, ami vásárlás előtt mondjuk érdekes lehet:
  • hosszan tartó
  • az előhívó folyadékot és a gélt külön visszük fel, még véletlenül se keverjük össze úgy, mint általában az ilyen festékeknél!
  • azt írja a papír, hogy azonnal el kell távolítani a gélt - akkor viszont 100%, hogy nem fog be semmit, pláne nem tartósan
  • sima szappannal jól eltávolítható a festék
  • csak és kizárólag alaposan megtisztított, és tökéletesen száraz felületre lehet felvinni, baj persze nem lesz, de egy zsíros, "egy napos" felületen nem fog fogni
  • az ecsetnek/kefének tisztának és száraznak kell lenni a baktériumok végett
  • a folyadék nélkül a gél használhatatlan
  • ezüst nitrátot tartalmaz, ami segít abban, hogy a festék ne szívja ki a szemöldök/szempilla eredeti színét
  • "játszós" ruhában érdemes használni, mert ha véletlenül is festék éri a ruhát úgy befogja, hogy nem lehet kimosni


A nagy bokateszt. :D Természetesen fotózás után azonnal letöröltem, főleg mert bepánikoltam, hogy ez a hatalmas paca két hétig ott lesz... Igazából a színt teszteltem, nehogy túl vörös legyen. Ez egy természetes barna árnyalat, így nagyon bátran vittem fel a szemöldökömre is.
Az előkészületek. Itt láthatjátok a pucér szemöldökömet. A kép rettentően sikerült, sokkal világosabb a szemöldököm ennél, illetve ritkább is.
Biztos ami biztos egy nude ceruzával meghúztam a felső határt puskának, és erősen felvittem Nivea krémet. Mivel zsíros rétegen nem tapad a festék, ezért így könnyebb kijavítani, máskülönben ottmarad.
Párszor átfestettem az előhívóval a szemöldökeimet, majd a gélt is felvittem, simán, mintha csak a szemöldökömet rajzolnám. Ha mindennap kitudod festeni a szemöldöködet, itt már nem lesz kihívás, ugyan az.
Fontos! Mivel olvastam, hogy sokaknál foltos, így nagyon vigyáztam arra, hogy egyenletesen vigyem fel a festéket, és nem lett foltos abszolút, mindenhol szépen megfogta. Kb. 10 percet volt fönt.
A bőrt szépen megfogta a fent is látott barna árnyalat, továbbá a szálakat is szép sötétre színezte.

A hatása nagyon természetes, bár nekem kicsit sötét. Az én igényemnek még túl természetes is, így bulisminkhez biztos továbbra is kihúzom, de mindennapokra tökéletes, plusz öt perc alváshoz. Eleinte furcsa volt, de meglehet szokni, hogy csak a szempilláimat festem ki, és már indulhatok is az egyetemre. :D

A tartóssága viszonylag jó volt nálam, gondolom ezt a megfelelő előkészítésnek és a jó kémiámnak is köszönhetem. A bőrömön olyan egy hétig bírta, de a szálakon tovább bírta, de ennek a pontos tartósságát nem tudom megmondani, mivel újra festettem. A posztban az első alkalom után készültek a képek, ezzel én sem vagyok elégedett, de belejöttem. A termék titka szerintem, hogy ki kell tapasztalni, nem szabad két használat után leírni.

Szerencsére van időm heti szinten fél órát szánni erre a dologra, így nekem megfelel. Aki tartósabbra vágyik, annak sajnos nem tudom ajánlani. Nekem elég, de nem hiszem, hogy ennél a terméknél fogok maradni.

Ti szoktatok festeni/festetni szemöldököt? Mit használtok?

3 megjegyzés:

  1. Reméltem, hogy lesz ilyen bejegyzés :)
    Én másfajtával csinálom, de azzal sem tart addig a hatás, mint ahogy ígérik. Oké, hogy a bőrről lekopik, csak pár napot marad fent, ezt nem bánom, mert nem is akarom, hogy a bőrömet befogja, de a szálakon sem marad fent két-három hétnél tovább. Ami nem baj, még így sem macerás, de az én festékem konkrétan hat hetet ígér, ami így picit túlzás :D
    Nekem még ki kell tapasztalnom a használatát, de nem hiszem el, hogy eddig vártam, annyi láthatatlan szálacska van, amiket befestve sokkal szebb az összkép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most próbáltam ki, amit legutóbb vettem egy fodrászkellékesben attól a cuki csávótól. :D Már jobban tetszik, mint a Swiss, úgyhogy róla is lesz szó biztos. Míg a Swiss csak a nagy szálakat fogta be, addig emez azt is, amiről nem is tudtam, hogy ott van... :D Baromi gyönyörű, még úgy is, hogy a bőrömet csak halványan fogta be.

      Te most mit használsz?

      Törlés