2015. május 12., kedd

Scarpin

Kicsit másszunk el a divatvilágba, beszéljünk a magassarkú cipőkrőll! Mint a legtöbb lány, én is imádom őket, így nem kerülhette el a figyelmemet, hogy a hegyes orrú fazonok egy kis szünet után újra betörni látszanak a divatvilágba. Persze eddig sem voltak elbújva, hiszen ez egy klasszikus, örök fazon, de a platformos és kerek darabok felülkerekedtek rajtuk, hiszen formájukat tekintve több embernek állnak jól, fiatalosabbak, míg a scarpin egy erős, nőies darab, nem áll mindenkinek jól. Szét is néztem kicsit Pinteresten, találtam is sok sok szépséget, párat nektek is megmutatok, hátha épp cipővásárlás előtt álltok. :)



Mondjuk én sosem szerettem ezeket a cipőket, mindig olyan ronda, boszorkányosnak tűntek. Vén koromra kicsit változott az ízlésem, bár sajnos be kell látnom valamit, nekem nem is állnak jól. Láb, láb, de összképet nézve sajnos nekem ezt tényleg hanyagolnom kell: maradok a kerek formáknál.
Viszont a nyálamat csorgathatom, nem? Bár... őszintén még sosem láttam magamon, így csak az elképzeléseimből táplálkozom, de álmaimban förtelmes. Pont ezért egyszer biztosan megfogok egyet próbálni, már csak azért is, mert elképzelhetetlennek tartom, hogy ezeken a cérna sarkakon meg lehet maradni, de hogy a kényes lábfejem megháborodna benne, az biztos.
Szépségért meg kell szenvedni, és aki elég erőt érez, hogy értük szenvedjen hajrá, megéri!
Unalmas szettek. Vagy mégsem? Egyszerű, jól bevált, kényelmes szettek. Jó kis csavar bennük a finom, elegáns cipők. A vörös egy elég ütős, nőies darab, érdemes vele vigyázni, mert könnyen közönségessé válhat, de ha egyszerű ruhaneműekkel párosítjuk, akkor nem lehet baj. A nude már könnyebben viselhető, a fekete mellett a leguniverzálisabb, nem lehet vele hibázni.
Totál kendi, szuper fenszi. A kéket leszámítva egyiket se merném bevállalni, leginkább a kihasználhatóság végett. Bár miért is ne? Kéktől is féltem, mégis vettem egyet még a ballagásomra, és azóta is nagy a szerelem, meglepően könnyű párosítani szinte bármivel. Most, hogy nézem a sárga se kihívás. Elsőre nem tudnánk mit kezdeni vele, pedig mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja, ennyire egyszerű a dolog.
Hogy "konkrét" példával is jöjjek, itt van Zorannah, szerb modell, divat blogger és celeb, egyik kedvencem. Kis túlzással minden második posztjában ilyen cipőt visel, bár merem gondolni legtöbbször csak a fotózás kedvéért, vannak egész extrém darabjai is, amik nem igazán tetszenek, de ezek a letisztult formák hihetetlenül jól állnak neki. Meg kell jegyeznem, hogy a cipőinek saját szobájuk van. Meg azt is, hogy a róla készült paródiák jobbak, mint maga Zorannah... :D

Forrás: pinterest, Zorannah's Fashion Corner

Nektek hogy tetszenek ezek a cipők?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek a cipők, nagyon tetszenek nekem is, viszont én ezekben nem bírok szépen járni :D Szóval nem is igazán erőltetem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hatalmas gyakorlattal biztosan meglehet maradni ilyen sarkakon. :D Mondjuk egyik lakótársam meglepően szépen jár bennük. *-*

      Törlés
  2. Én meg itt sírok, mert széles lábfejjel ezek baromira nevetségesen néznek ki...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vesztettél semmit, a kerek orr úgyis kényelmesebb. :D Meg mondjuk kisebb és kerekebb orral érdemes lenne megpróbálni egyet. :)

      Törlés
  3. Imádom az összeset!!! :D
    Én inkább ezeket a hegyesebb orrúakat preferálom, a túl kerek orrúak nekem nem állnak jól meg őszintén, tök hülyén is érzem magam bennük. Hétköznapra persze egy kicsit kerekítettebb fajtákban járok de ha "csinosba" kell öltözni, akkor csak ilyet veszek fel. Régen én is féltem a színes cipőktől, de nem kell, a mai trendek megengedik, hogy szinte bármivel lehessen viselni őket. (Meg amúgy is, tojunk a trendekre :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában a legnagyobb trend, hogy nem tartsuk be a divatszabályokat, úgyhogy igen, pofonegyszerű hordani a színes cipőket. :D
      Amúgy hogy bírod ezeket a vékonyka sarkakat? :D

      Törlés
  4. Eszméletlen szép ez a forma, de elég hülyén tud mutatni olyasvalakin, akinek nem megy a lábához. Szerintem én is ilyen vagyok :) na meg, tudok én ekkora sarkakban menni, de ennél azért vastagabbakra van szükségem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nekem van egy. :D Más típus, de picit hegyesebb orra van, és vastagabb sarka, eléggé hasonlít azokhoz a platformos darabokhoz, csak lehet benne szépen járni. Az mondjuk egy univerzálisabb darab, én legalább is imádom. :)

      Törlés