2015. május 7., csütörtök

Goodies | A kedvenc dobozom

Minden smink imádó lánynak van egy smink-perverziója. Valaki telhetetlen rúzsok terén, valaki hatalmas szemfesték gyűjtő, valaki a szempillaspirálok szerelmese, valaki a színes szemceruzáknak nem tud nemet mondani... nos, az én perverzióm se ritka dolog, ez az arcformázók. Miért arcformázók? A rúzs is perverzióm, de nem tudom hova viselni őket... a szemhéjpúderek se utolsók a szívemben, de nem sokszor van alkalmam egy különlegesebb smink elkészítésére... mi az hát, amit imádhatok határok nélkül? Hát az arcformázók! Nem kell a viselésükhöz nagy bátorság, csak egy gyakorlott kéz kell, meg persze hogy tisztába légy, mi jó az arcodnak. És én tudom.



Bemutatom hát a kedvenc dobozom. Imádom, hogy ilyen kis átlátszó, hogy ilyen elegánsan le van kerekítve, és elalélok attól, ahogyan az a címke feldobja!
Vicceltem.
Maga a doboz nem egy különleges dolog, egy egyszerű, masszív és praktikus kajatároló doboz. Mivel nincsenek elő a sminkcuccaim, hanem fiókban vannak, ezért különösebbet nem várok el tőle, mint hogy szépen lehessen benne tárolni a dolgokat, ne játszanak örökké Domino Day-t a cuccaim, legyen rend, mindent megtaláljak. Hát ez az olcsó kis kajatároló doboz ennek eleget tesz.
Ami miatt ő a kedvenc, az a tartalma, a már fentebb említett arcformázók.
Ebből sincs sok, hiszen igyekszek elfogyasztani mindent, amit megveszek, már így is valamiből több van, mint amennyi elég. Nagyon patentul elférnek benne a dolgok ÚGY, hogy az egyetemi cuccaimat ugye nem itt tárolom. Megfogadtam, hogy nem veszek semmit, amíg ebben nem lesz hely, és büszke lehetek, eddig viszonylag jól tartom magam.
Az első részben különösebben nincs mit szeretni. Itt van három alapozó, ami most használat kívül van, a szokásos korrektorom, és a nyári púderem.
A Miss Sporty-ról már beszéltem az előző Goodies-ban, meg is fogta a dicséret, ötletem sincs, hogy mire és mikor fogom elhasználni. Szétnéztem Krémmánián, és talán egy lány írta a jó sok véleményező közül, hogy problémát okozott neki, így őt továbbra is ajánlom mindennapi használatra.
A Maybelline egy nagyon brutális barnulás után került megvételre, na azóta se barnultam le úgy, úgyhogy ő már lassan második éve csak áll itt. Mindig remélem, hogy megint lebarnulok ennyire, de addig remélek, hogy lassan ki is dobhatom...
A fekete tubusos pedig a jó öreg Ingrid Cosmetics, drága aranyfalat! Egész arcra totális felesleges nekem, de tényleg messze földön jó fedésű, úgyhogy van egy jó hosszú időre elég korrektorom.

Az Color Trend púder is ezer meg kétezer éve van nálam, hála égnek legalább már látszik a pan. Félreértés ne essék, imádom őt. Csak van egy kis hibája: ahhoz képest, hogy ez az átlátszó árnyalat, télen kicsit sötét, így csak nyáron tudom használni. Ehe, csak nyáron én nem nagyon sminkelek, a bőröm nem zsírosabb mint egyébként... minek? Megfogadtam, hogy ezen a nyáron azért már elhasználom, lesz ami lesz.

A korrektor meg Aura, jó és kész. Szerencsére nem sokszor kényszerülök rá. Sőt, friss pattanásokat nem is takargatok, a hegeket is csak akkor fedem le, ha bulizni megyünk.

Pirosítók!♥ Na innen kapásból egyik sem a szívem csücske, úgyhogy igyekszek minél előbb elhasználni őket. A the Balm hamisítvány nem lenne rossz színileg, csak épp alig fog, annyit kell építeni, hogy az már zavaró... talán 3-4 rétegnél látszódik haloványan. Viszont milyen halál aranyos már ez a doboz? Kis tükörnek neszeszerbe nem olyan rossz, kis esztétikus, de mindig félek, hogy kinyílik, vagy ha ledobom a táskám összetörik és mindent összepiszkol. Na jó, azon kívül, hogy cuki, semmire se jó.
Az Essence-s dobozban van az OSS rózsaszín púderei, nem túl szépen és masszívan préselve. Másképp nem tudnám elhasználni azokat a festékeket, erre meg pont jók. Viszont az eredeti tartalmát, amit már elhasználtam, imádtam. Tök jók ezek az Essence pirosítók.
Az Aura duó se lenne rossz, de mégse jó. Nagyon kell vele finomkodni, hogy ne szaladjon meg a dolog, de ez nem lenne gond, csak emiatt ritkán van hozzá kedvem. Jam, természetesen a vörösről beszélek, a baracknak az ég adta világon semmi színe nincs rajtam.
A Sleek Face form hatalmas kedvenc, tesztet is írtam róla. Ahhoz képest, hogy abszolút nem vártam a pirosítóját, az lett a kedvenc részem belőle, a kontúr árnylatot is szívesen használom, nagyon jó színe van. Egyébként az egész palettát a highlighter miatt vettem meg, amit viszont alig használok. Az Essence highlighterről is esett szó az alapozónál linkelt bejegyzésben, még mindig szeretem.
Éééééés további kontúrozók! Igazából az egész dobozból ezek képezik a perverzióm legnagyobb, legkedvesebb részét. Konkrétan négy kontúrozóm van, és abszolút nincs szükségem rájuk... de úgy szeretem őket, imádok velük kísérletezni! A NYX Taupe pirosítója még hiányzik a bandából, de előbb szeretnék legalább kettőt elhasználni a meglévőkből... nem hiszem, hogy betartom, de eddig még kitartok.
Az Essence Sun Club Matt Bronzer-je szerintem az egyik legelérhetőbb (árilag is, nem csak boltilag), ráadásul van kifejezetten világos bőrűeknek is. Szépen passzol a szín, tartós, és könnyű vele bánni.
A másik pedig egy sima Aura púder, aminek a színe tökéletes kontúrozásra. A sikertelen kutatás után elkeseredésemben vettem meg, szintén nagyon jól teljesíti a neki álmodott funkciómat. Azóta ugye csőstül botlok tökéletes árnyalatokra, így elfelejtődött, de a minőségén ez nem változtat.
A már kevésbé imádott termékek, a bronzosítók. Azért kevésbé imádottak, mivel nem tudom őket használni. Azon a jól lebarnult nyáron előszeretettem használtam azt a régi Flormar darabot, és örömömben vettem meg ezt a Golden Rose-t, de azóta se tudom őket használni, igazából a Golden Rose-ról még azt se tudom megmondani, hogy mit tud... szomorú, de az idén hátha megint sikerült úgy lebarnulni, hogy ne nézzek ki velük bután.

Nektek mi a perverziótok sminkügyben?

6 megjegyzés:

  1. Nekem igazából mi nem perverzióm sminkügyileg? :D Mindig másra vagyok rákattanva, de most a pirosítók vannak soron. Ha fel kellene sorolnom a TOP3 sminkperverziót, akkor: pirosító-színes szemcerka-szemhéjpúder paletta lenne a sorrend. Ezekből mindig úgy érzem, hogy egy szép új szín, vagy egy cuki csomagolás le tud venni a lábamról.

    A többi termékből, BB krémből, szemhéjtusból és spirálból megvannak a nagy kedvencek amelyek beváltak, nem is kísérletezem már mással. Azt hiszem kinőttem abból a korból, amikor kísérletezgetni van kedvem :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó a top3-ad, ezekből sosem elég. :D Bár mostanában bármire nézek arra gondolok, hogy milyen uncsi ez a termék, minek vegyem meg? Takarékosság szempontjából ez azért nem olyan rossz. :D

      Törlés
  2. Valószínűleg a pirosítókat mondanám, de a rúzsoknak is nehezen bírok ellenállni, viszont azokkal én is úgy vagyok, hogy nincs hova viselni...azért így is jóval több van abból is, mint kéne persze. :D Még meg kell említenem a kontúrozást, az is szinte kihagyhatatlan lépés (új cél a Sleek Face Form kontúrszín elfogyasztása), de én abból külön nem fogok többé venni, hanem szimplán a barna szemhéjpúdereimet fogom használni, ahogy már most is sokszor. Változatos és pénzügyileg is jobban megéri. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki a pirosítók mindenki szerelme. :D

      Törlés
  3. Nekem egyértelműen az alapozók meg a korrektorok a mániáim...meg a pirosítók :D Ja, és a szemhéjtusok :DDDDD Az Ingrid alapozóra egyébként már mióta fáj a fogam, és egyszerűen nincs olyan hely a közelünkben, ahol lehetne kapni, de majd azért még vadászok tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megéri kitartani érte. :) Amúgy lehet a Verona oldaláról rendelni is, bár nem tudom mennyire éri meg...

      Törlés