2015. május 7., csütörtök

Facebook oldal

Hát sziamia mindenki, ma már másodszorra!
Csak úgy megnyitottam a blog facebook oldalát. Ezen már régebben is gondolkodtam, hogy kellene, de félbemaradt a dolog, és most hirtelen megindulásból csak megcsináltam.
Legfőbb ok az, hogy sokak számára ez a legegyszerűbb, legkézenfekvőbb követési felület, így mostantól aki szeretné, az ott is értesülhet a legújabb posztokról. Illetve van sok olyan dolog, aminek külön posztot én nem szentelnék, de amott meg szívesen megosztanám veletek, így az ilyen villám dolgok is helyet kaphatnak végre valahol. Plusz a sok spam végett nekem ez egyszerűbb privát dolgokra, mint az e-mail.
Mivel amúgy sem vagyok különösebben nagy Facebook zsonglőr, ezért bocsi, hogy ilyen rettent ügyetlenül néz ki a dolog, de az idő előrehaladtával majd lesz ez szebb és jobb is. Bevallom, el vagyok veszve. :D

Így hát aki szeretne az itt érhet el:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése