2015. április 26., vasárnap

Vasárnapi ingyom bingyom #2

Sziasztok lányok! :)
Megint itt vagyok "emberként", bár eléggé meggyötört emberként, na de na, áldozatokat kell néha hozni. Elég sűrű volt a múlthetem, ez a hetem, a jövőhetemre gondolni se merek. Most kérdem én: nektek is mindig olyan érzésetek van az iskolában, egyetemen, hogy itt a félév, tanulni kell mint az állat? Független attól, hogy igazából még csak április? Hát igen, az előző szemeszter mennyivel könnyebb volt... nem tanultam semmit, folyton lazultam, órára úgy mentem be, mintha minimum nyaralni mennék... most stílust váltottam, és hát jól kivagyok. Legalább megéri!




Múlt héten estem túl a tavaszi vizsgaidőszakon (bővebben...), két vizsgát tettem le a háromból, és ez szerintem jó arány. Csak ugye utána jöttek a kolokvijumok (szép magyarul zh), és a házik, egyre szorosabb az időbeosztás, egyre kevesebb a levegő, és én egyre büszkébb vagyok, hogy teszek le dolgokat. :D
A vizsgaidőszak miatt három hétig voltam a nagyvárosban, persze nem csak a falat bámultam. Amikor sikerült valami ürügyet találnom, akkor elugrottam az egyetemi városba, ott kezdődött leghamarabb a tavasz. A szüleim is eljöttek meglátogatni, el is vittek a Citroen hajójára, már nagyon régóta kiakartam próbálni a kávéjukat. Az új autók nagyon szépek, tök jó ötlet, hogy egy kávé mellett azokat is meglehet nézni, de a kávéjuk pocsék volt. Legalább a Duna felől is letudtunk ülni, és nézhettük a hegyet, a vizet... a várra pont nem láttunk rá, de egye fene, láttunk sok kacsát.

Ez nagyon jó, de nektek már annyira nem. Feléltem a félretett posztokat is, és nem is igazán akarok kezdeni semmi újba. Őszintén? Annyira megártott az egyetem, hogyha ránézek a táskámra például, akkor rögtön azon gondolkodok, hogy miből és hogyan öntötték ki a kapcsot, de még egy korlát mellett se tudok elmenni úgy, hogy ne vessek egy pillantást arra, hogyan hegesztették össze, milyen módszerrel, milyen gázokat használtak hozzá... szörnyű!

Emellett ismerkedünk a jövendőbeli lakótársnőmmel, akivel októbertől együtt leszünk tovább boldogok. Nagyon örülök, hogy ilyen hamar találtam egy szuper csajt, és annak még jobban, hogy végre elmehetek ebből büdös, dohos, régi albérletből.

Egyébként meg mivel itt a szép idő, és nem kell téli gumi, végre kimerészkedhetek a körtefa alól, és autókázhatok. Múltkor apáét hajtottam arrébb, hogy anya letudja vágni a füvet, és ez jó mézes madzag volt... na de én se vagyok semmi, míg mindenki sétál és kerékpározik, én autózok. :D Bár nem szeretek hajtani, meglepően hiányzik a dolog. Kár, hogy csak hétvégenként űzhetem a dolgot.

Úgyhogy igen, most nagyon elvagyok, de igyekszek kicsit eltérni az öntőformáktól és a forraszanyagoktól, és nekiesni pár posztnak. Esetleg valaki valami, amit szeretne látni? :)
Nektek hogyan telt az elmúlt hetetek?

2 megjegyzés:

  1. Érthető, ha most le vagy merülve - ilyenkor nem is kell erőltetni a blogírást, majd amikor kedvet érzel, írsz :) Én egyébként bolondulok a sminkes bejegyzéseidért, szóval abból szívesen látnék még sokat-sokat, de a kajás bejegyzések is nagyon szimpik voltak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most mindkettőnek van akadálya elég szépen, de igyekszek, mert ezeket a posztokat én is nagyon szeretem írni. :)

      Törlés