2015. április 7., kedd

Teszt | Essence All About Chocolates

Egy klassz kis palettát szeretnék nektek bemutatni. Ez az Essence darab a '15-ös vérfrissítéskor érkezett, sok sok más nude szépséggel. Nem volt különösebben kívánságlistás, de néha, egy nem túl emberbarát nap után jót tud tenni valami apróság, hát én vele (is) megleptem magam. A szomorúságom azonnal elszállt, helyette jött a bűntudat, hiszen annyi nude szemfestékem van, hogy pont rá már lehet nem lett volna szükségem. Persze miután kipróbáltam a bűntudat sehol sem volt.



A leírás finom, kellemes, selymes festékeket ígér, aminek meg is lett az átka rögtön. Mivel nem tartom magamnál a fényképezőm, ezért a posztok hétvégén készülnek. Ehhez ugye haza kell jönni nagyvárosból, és hozni magammal a témát. Amikor hazaértem, és elővettem a fotózáshoz ezt a palettát, azt kellett észrevennem, hogy az első árnyalat kimászott félig a panból. Kicsit megijedtem, főleg mert amennyi pénzt elkérnek egy ilyen palettáért, akkor azért jó lenne, ha a panok nem kirándulnának. Persze nem sok pénzről beszélünk, de bőven benne van már abban az árban, amikor ezt szerintem el lehet várni.
Óvatosan visszanyomtam, de kicsit elszomorított, hogy egy ilyen jó összetételű paletta, és abszolút nem utazásbarát. 
A színösszetétel tényleg jó. Tipikusan olyan színek, amiket bárhol megkaphatunk, mindenhol látunk, és kicsit talán már unalmasak is, de akárhogy is, mindig őket vesszük elő.
Az első és utolsó árnyalat matt, míg a többi fényes. Két fajta fényes finish-t is ígér a paletta leírása, de igazából semmi különbség köztük. Először nem értettem igazán, mitől csoki paletta ez, hiszen ezek egyszerű nude színek, egyedül a harmadikba szorult némi Milka érzés. Viszont amikor először kisminkeltem vele magam, láttam, hogy összehangolva őket egy sminkben valóban tök jó kis csokis-füstös sminket lehet kihozni belőlük.
A pigmentáltság átlagos, pont megfelelő. Szívesen alkalmazom hétköznap, de hétvégéken sem áll messze tőlem, ha épp nincs se időm se kedvem valami ütősebbhez. Őszintén? Már jobban szeretem, mint a Sleek Au Naturel palettáját, amit legtöbbször csak a tükör miatt veszek elő.

Nektek megvan ez a jó kis paletta? :)

6 megjegyzés:

  1. Nincs meg, de őszintén szólva nem is kéne, ez a pigmentáltság nekem nem elég, már a Sleek-é sem mostanság. Ráadásul az Essence-szel most "haragban" is vagyok, nemrég fürödtem be egy szemhéjpúderükkel, szóval most egy darabig megint nem veszek tőlük semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csütörtökön jön a Gel ceruzával egy smink, remélem akkor kicsit megbékélsz. :D
      Amúgy nem tudom, hogy áll az Essence szemhéjpúderekkel, mivel nekem ez az első tőlük, és úgy gondolom nem kell több, mert elég unalmasnak találom a kínálatukat, főleg a mostanit. Ez a paletta se különösebben izgi, de számomra legideálisabb a mindennapokra, és kellett egy sminkpaletta, ami inkább "ápol", mint sem "eltakar".

      Törlés
    2. Haha, majd meglátjuk. :D És igen, a másik dolog az, hogy rém uncsi a kínálatuk. Amúgy most végiggondoltam és arra jöttem rá, hogy én még hétköznap is szinte kivétel nélkül színes sminkeket viselek, bár igaz, barna is mindig van benne. :)

      Törlés
  2. Azt hiszem, az essence még nem talált ki olyan palettát, ami nekem megfelelne :D mondjuk ez egy teljesen korrekt palettácskának tűnik, arról meg igazán nem ők tehetnek, hogy nem hordok barnás-nude sminket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én hordok, de ez az idei produkciójuk még nekem is sok. Pár színt, vagy valami sötétséget igazán beletehettek volna. :)

      Törlés
    2. Azóta rájöttem, hogy tévedek, mert van mégis egy, ami bejött, az új smokey eyes, de azért három színt nem neveznék palettának... ja, ez az új vérfrissítés nagyon erre a témára lett kihegyezve, mondjuk nem aggódok, mostanában semmit nem hagynak meg tovább két szortimentfrissítésnél.

      Törlés