2015. április 14., kedd

Teszt | AliExpress sminkecset szett

Róla már olvashattatok itt nálam, igaz akkor még csak a három kívánságom egyike volt, és most beteljesült. Létszükség egy sminkimádó nőnek, hogy mindig legyenek tiszta, munka-kész ecsetei, de ahogy a kedvenc rúzsunk is, előbb utóbb az ecseteink is elkopnak, és akárhogy próbálkoztam, a régi jó öreg ecseteim már annyira elkoptak, hogy a szemhéjpúdereket már nem eldolgozták, hanem lesöprögették a szememről, nem mellesleg sok szétesett, a szálak elkezdtek hullani... így ezt pótolnom kellett. Mivel sokan dicsérik az kínai nagy webshop választékot, gondoltam ott nézek szét. Nézzük hát mire jutottam az első netes ecseteimmel.



Jól bírták az utazást, hála a sok bubis zacskónak. Kis vászonzsákban lapultak egyenként becsomagolva. Egyikből sem lógtak ki szálak, nem lötyögött a foglalat, nem voltak megkarcolva a nyelek.
Több mosáson is túlestek, és a tökéletességüket még mindig tartják.
Ami szemet szúrt, vagyis inkább orrot, hogy ahogy kinyitottam a vászonzsákot kíméletlen ragasztószag csapta meg az orrom, ami egy kicsit még mindig érződik, de már szépen kiszellőztek.
Ami a netes képen nem tűnt fel, de a valóságban már inkább, hogy minden arcra való ecsetnek van egy bébi, szemre való párja. Tök jópofa. :)
Minden ecsetről elmondható, hogy hihetetlenül tömöttek, és persze szintetikusak. Nagyon puhák, kellemes érzet, ha bőrhöz érnek, emellett elég merevek is. A szemre való ecseteknél ez kicsit zavaró is, még mindig kényelmetlen őket használni, de próbálkozok. Tökéletesek krémes, folyékony, illetve kevésbé pigmentált termékek felvitelére. Pigmentált, por állagú pirosítót/bronzosítót/kontúrozót lehetetlen felvinni velük, túl erős lesz, konkrétan olyan, mintha összefirkáltuk volna magunk krétával... Ez elég zavaró szerintem, ugyanis szemre való ecsetek mellett arcra valókra is szükségem lenne... a másik zavaró pont, hogy hihetetlen kicsi a fejük. Egy örökké valóság lenne bármelyikkel púderezni, és még mű is lesz. 
Azt hiszem lett pár alapozó ecsetem, és a krémes pirosítókkal is barátkozhatok. :D
Ezt az ecsetet nagyon kíváncsian vártam. Inkább szem alatti korrektorozásra való, de több helyen láttam, hogy a formája miatt tök jó kontúrozásra. Korrektorozásra biztos nem fogok ecsetet szutykosítani, de kontúrozásra se való... igazából semmire se vált be eddig. Ha kontúrozok vele, akkor úgy fogok kinézni, mintha retkes lennék. Csalódtam.
Ők már biztos helyen vannak, mégpedig az alapozást fogják nekem "profi szintre vinni". Már amikor lesz kedvem ilyennel szórakozni. Biztos lesz, mert kipróbáltam, és baromi jók! Csak hétköznap én erre nem érek rá. Viszont mivel tényleg szépen dolgoznak, a hétvégéken hű társaim lesznek. Egyébként nehéz belőlük szépen kimosni az alapozót, nagyon megfogja a szín a szőrszálakat.
Ezekkel nagyon szépen ki lehet hozni a maximumot a nem túl pigmentált pirosítóimból, úgyhogy ők se fognak sokat árválkodni. A kerek fejű ferdével (ezt elég nehéz észrevenni rajta) szerintem krémes pirosítót is megkísérelnék használni, ahogy a sima kerek fejű testvére se lehet rá rossz. Csak nincs krémes pirosítóm, mert kézzel szerintem förtelmes használni, de eddig nem tudtam megfelelő ecsetet találni hozzá. Úgyhogy keresem az igazit.
A szemre való ecseteket nem szedném külön. Különböző satírozó ecsetek, és mind egy szálig gyönyörűen végzik a dolgukat, elégedett vagyok.

Vannak hiányosságai ennek a szettnek. Az arcra valók túl kicsik, nem tudok velük arcot formázni, illetve egy teljesen felesleges darab is van köztük. Így ezek még mindig bevásárló listán vannak. Viszont a szemre valók jól teljesítenek, csak szokni kell őket.

Én azt mondom, hogy akciósan, $11-ért megérte, de egyébként nem találom kihagyhatatlan vételnek. Az eladó viszont szuper, lehet még szétnézek nála.
Itt tudjátok megvásárolni.

7 megjegyzés:

  1. Kár, hogy annyira nem jött be, pedig nagyon szépnek tűnnek :)

    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szépség értelmét veszti, ha maga a termék hasztalan. Lehet, hogy csak nagyok az elvárásaim, ésalább kell meghúzni a vonalat úgy nézem. Olyan jókat, mint a régiek, elfogadható áron úgyse találok. :(

      Törlés
    2. Én az igazit keresem nagyon, bár mostanában a spirál+tus a napi sminkrutinom, de néha nem érzem, hogy kéne több +a reggel inkább alszom mint sminkeljek

      Törlés
  2. Nahát, meg vagyok lepve, hogy az arcra valók kicsik, így képen nagynak tűnnek. Nekem most pont alapozó ecsetek hiányoznak, de ebay-ről vagy aliex-ről még sosem mertem rendelni. Arcra valókat mondjuk be fogok próbálni végül azt hiszem, de a szemre valók mind túl tömöttnek és merevnek tűnnek... Krémpirosítóhoz én is olyan kerek fejűt használok, eddig az vált be a legjobban. A régi ecseteid egyébként honnan voltak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha ezek nagyok, akkor az én fejem óriási. :D Mondjuk lehet jó méretek, mert a boltokba is örökké ilyen "picikbe" futok bele, de az eddigiek hatalmasak voltak, és lazák, pirosítóhoz és púderhez azok voltak legjobbak, a kontúrecsetem is lazább, és az is picit nagyobb, mint a legtöbb boltban kapható. Úgyhogy végül is lehet, hogy tényleg nekem van hatalmas fejem. :D

      A régi ecseteim Donegal ecsetek voltak, illetve jól sikerült Bobbi Brown hamisítvány ecsetek egy licitálós oldalról, plusz pár random. Viszonylag sokáig bírták (a legrégebbi olyan öt éves), úgyhogy az árukat visszahozták szépen. Donegal-ban bízok, hogy találok valahol. Nincs kedvem kísérletezni tovább.

      Törlés
  3. Én is megrendeltem ezt a szettet, nagyon kíváncsi vagyok, hogy fognak beválni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem neked jobban befognak, majd írj róluk! :)

      Törlés