2015. április 23., csütörtök

Smink | Organza

Egy kicsit romantikusabb sminket mutatok nektek, ami öhm... még karácsonykor készült. Akkor kicsit be "fuck the system"-kedtem. Tudom, hogy a karácsony az az alkalom, amikor toleráljuk a tűzoltó piros rúzs és az arany csillámos szemfesték giccses párosítását, de az nekem olyan unalmas... meg már egy ideje mindig nagyon romantikus hangulatban vagyok, mindenem a finomság és nőiesség, ami ebben az elegáns alkalmi sminkben meg is van.




A Sleek OSS palettájában található Organza árnyalat egyenlő a romantikával, egyszerűen imádom ezt az árnyalatot, és nem is használom ám feleslegesen, mindig tartogatom különleges alkalmakra. Igazából teljesen véletlen leltem erre a befotózott sminkre a képeim közt kutatva, és újra beleszerettem, muszáj volt az első adandó alkalommal újra elkészítenem.
Ha nem haragszotok nem fotóztam be újra az egészet, mert ezekkel a képekkel is viszonylag elégedett vagyok.







2 megjegyzés: