2015. április 2., csütörtök

Smink | Opp, green!

Igen, bármilyen hihetetlen, de ez a smink tényleg nem kék. Kis változatosság, de higgyétek el, nagyon nehéz volt ellenállni a kék csábításának. Rengeteg inspirációt találni az interneten arról, hogyan lehet legtöbb módon kihasználni egy színes szemceruzát, szeretek is kísérletezni, mivel mindig ugyanúgy használom őket -már amikor használom-, hát most is alkottam egy hétköznapi sminket, belecsempészve ezt a leheletnyi színt.


Ezt a zöld Essence szemceruzát még a 19-ik születésnapomra kaptam az (ex)barátnőimtől. Hát abból a szempontból nem nagyon találták el, hogy tényleg nem vagyok szemceruzás, zöldes meg végképp, de akkor nagyon örültem neki, meg most is, hiszen nagyon jó minőségű ceruza, egyszerűen csak tényleg nem illik hozzám a zöld szín. A kék imádatom nagyon védi a területét.

Sokat gondolkodtam azon, hogy akkor ez a módszer most nekem jól áll-e, vagy csak fura, mert alul sosem húzom ki a szemem, de végül arra jutottam, hogy nem áll jól. Persze a kísérletezés öröme attól még az enyém, és örülök, hogy kipróbáltam. Hát továbbra is csak a felső szempillasort húzom ki, de még mindenképp kísérletezni fogok, hogyan hangsúlyozhatnám az alsó pillasort is a lehető legelőnyösebben úgy, hogy a felsőt ne kellene kihúzni.


Ti szerettek kísérletezni?

8 megjegyzés:

  1. Szeretek kísérletezni én is :] Színes szemcerkával nem szoktam végig kihúzni az alsó pillasort, csak félig, és szépen elsatírozom. Sokat lehet úgy csalni :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt nekem az volt a megálmodás, hogy sötétbarnával kívülről, szemzugban pedig zölddel... most, hogy nem a 100 éves roncs laptopomról nézem a képeket, nem nagyon jött össze... :D

      Törlés
  2. Tényleg fura kicsit, de szerintem nem áll rosszul :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fáradnak tűnök tőle szerintem, pedig ugye a zöld semlegesíti a fáradságtól levő pirosságot. Talán egy elevenebb napon. :)

      Törlés