2015. április 9., csütörtök

Smink | Majdnem csupa csoki

Jó szokásomnál megmaradva valami gyorssal és hétköznapival érkeztem, persze kicsit megcsavartam. Meg persze kék. Meg persze kicsit új, legalább is számomra. Még mindig előszeretettel kísérletezek színes szemceruzákkal. Hol így húzom, hol úgy. Hol kimerek menni úgy az utcára, hol nem... Nézzük ezúttal mit ötlöttem ki, szintén a tavaszra hangolódva. :)



Maga a vonal technika annyiban újdonság, hogy eddig nem nagyon használtam éles vonalhoz szemceruzákat, arra ott vannak a tusok. Viszont csak nem úsztam meg, meg kellett tanulnom ezekkel a kis krémes aranyosokkal is egyenes vonalat húzni, mivel ezek az Essence géles szemceruzák nem adják magukat. Nem is bánom, mert ez a két kék, ami a birtokomban van szebb annál, mint hogy egy fültisztítóval elhalványítsam az éleket.

Ami sokkal inkább újdonság, hogy eddig még egyszer sem jutott eszembe kész sminkre felvinni. Minő kreativitás, tapsvihart ide! Valahogy úgy rögződött be nálam, hogy a színes szemceruza a gyors smink lételeme. Ahogy megvan áldva a szemhéj, arra felvisszük és kész, a többi sminkhez pedig jöhetnek a semleges árnyalatok.
Be kell lássam, azért így sem néz ki rosszul. Főleg az tetszik, amikor fekete füstös sminkhez valami élénk tust visznek fel.
A szemceruza árnyalata Blue Lagoon, különleges kék darab, ami igazán nekem való. A szemhéjamra pedig a szintén Essence all about Chocolates csücsült fel. Az arcom pedig pőre pucér. Megint. :D




4 megjegyzés:

  1. Aww, ez gyönyörű! Ilyen színű ceruzám pedig még nincs, most nagy a kísértés, hogy beszerezzek majd egyet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, gondoltam, hogy ez majd meglágyítja a szíved. :D Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó ez a smink, az a kis kék meg irtóra feldobja :)

    VálaszTörlés