2015. április 16., csütörtök

Goodies | Pár kedvenc blog

Miért is goodie egy kedvenc blog? Ahogyan egy kozmetikum feltudja dobni, esetleg meg tudja könnyíteni a mindennapokat, ugyanúgy egy jó blog is. Kikapcsol, feltölt. Nem véletlen indítom minden reggelemet a Blogger irányítópulttal és a Feedly-vel, nekem nagyon jót tud tenni, ha olvashatok valamit a kedvenceimtől, vagy esetleg átgörgethetem pár fotójukat. Mindjárt szebben indul nap, jobb kedvem van. Csak nekem van így, vagy nektek is van ilyen kedvenc blogotok, ami jobbat tud tenni, mint egy friss kávé? Ha belegondolok, a kávé és blog párosítása a legtökéletesebb napindító. :D


Ezek a blogok nőcis témákat dolgoznak fel. Rám inkább a szláv nyelvezetű blogok jellemzőek, őszintén jobban is szeretem a Serbian beauty bloggers-t és Balkanska Beauty Zajednica-t olvasni, mint mondjuk a Púderpamacsot, amit már alig nézek. Kicsit más a hangulatuk, továbbá sokkal több sminket látni, és rendszerint tudnak is a lányok szépen. Persze azért régebbről pár magyar is van, amiket a mai napig szeretek. A sok közül most négy blogot emelnék ki.


1. Jelena, Beauty Fine Print

Szerb, egyetemista lány, divatról, szépségápolásról, sminkekről. Művész, nagyon jó szeme van a fotózáshoz is. Imádom a fotóit, nagyon jól megkomponálja őket. Régebbi posztjai csak angolul vannak, de szerencsére (vagy is inkább az enyémre) szerbül is ír most már, és imádom. :) Hatalmas forma a csaj, élvezet olvasni, az a tipikus tökéletes blogger. Tudjátok, az amikor nem is egy blogger írását olvassátok, hanem mintha egy barátnőtök mesélne. Angolul nem tudom hogyan jön vissza, de érdemes belenézni.
A tippjei is jók divat és smink terén is, nem az a tipikus Cosmo-s tippek, hanem amiket tényleg lehet alkalmazni a mindennapi életben.


2. Ivana, Le Makeup Freak

Ő már keményebb dió, ugyanis ő egy horvát lány, és csak horvátul ír. Viszont a fotói nagyon szépek, és inspirálóak. Igazából tavaly nyáron csak azért kezdtem el őt követni, mert jó volt ránézni a blogjára. Ezzel az indokkal finneket, svédeket, oroszokat és egyéb északiakat is olvasok. A nagyon dél, meg a nagyon észak vonz ezek szerint. :D Gondoltam hátha hozzám hasonlóan mást sem zavar az ismeretlen nyelv, ezért mutatom be nektek őt.
Most már olvasom is, de csak ha olyan terméket mutat be ami érdekel, mert értem, hiszen nagyon hasonlít a szerbhez, de engem az a sok i és j betű, amihez nem vagyok hozzászokva, ki szokott fárasztani. Ez persze nem az ő bűne, meg amúgy is illene a horvát nyelvbe jobban belemásznom.
Amúgy érdekes, hogy más horvát kedvencem is van, aki pedig nem fáraszt ki. Nem tudom, hogy akkor Ivanánál ez miért jön elő, hiszen az ő nyelvezete se nehéz.


3. Netti, Szütyőblog

Talán olyan két éve hűen olvasom majdnem minden posztját, szerintem nektek sem kell őt bemutatni. :) Tele van pozitív energiával, vidámsággal, ő is olyan, mintha nem is blogger lenne, hanem egy barátnő, nem hanyagolja el az olvasóit sem, mindenkinek kedvességgel válaszol. A fotói mindig igényesek, a posztjai szépen kidolgozottak, alaposak. Bár én is ilyen alapos tudnék lenni! Igazából ő példakép is a tiszta, szép stílusával, amilyen én nem tudnék lenni, ha megvadulnék akkor sem, de álmaimban olyan blogger vagyok, mint ő. Szerelmes vagyok, na. :D Nem mellesleg a Pinterest Péntekkel megváltotta a nők világát.


4. Panna, Cherchez la Femme

Ő egy viszonylag új kedvenc. Ő már az első pillanattól "blog helyett barátnő" volt. Szintén vidám, közvetlen, ráadásul Pannának olyan humorérzéke van, amire egyszerűen szükség van az életemben. Ne mondjam, mennyire imádom a díjkiosztós-ruhavéleményezős posztjait. :D Róla nem is tudok többet mondani, mint hogy nézzetek be hozzá, és olvasásra fel. Én amikor először odakattintottam, nem is kattintottam el, amíg az összes addig közzétett posztján át nem rágtam magam... hát szép délután volt, igazi életerő bomba. :)

Nektek kik a kedvenceitek?

10 megjegyzés:

  1. Az első két lányt nyilván nem ismerem, Pannát és Nettit rendszeresen olvasom én is, nagyon szeretem a blogjukat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó az első kettő is blog is, Panna és Netti a legnagyobbak a magyarok közül, persze a lista itt nem ér véget. :D Lehet még írok ilyen posztot.

      Törlés
  2. Jaj de édes vagy, köszönöm szépen! Rendesen meglepődtem, és nagyon jól esnek a szavaid! :) Az meg még plusz öröm, hogy Netti mellett szerepelhetek. Vedd úgy, hogy most jó erősen megölelgettelek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ölelés egy kedvenctől jól tud ám esni. :D

      Törlés
  3. Hvala puno što si spomenula moj blog! Mnogo mi je drago što ti se sviđa. :)

    VálaszTörlés
  4. Én szlovénül tanulok, nem állítom, hogy a szerbből és a horvátból mindent értek, de szavakat, szókapcsolatokat, néha teljes mondatokat azért elkapok :]

    Szlovének közül őket szeretem nagyon: http://tatjanag.blogspot.hu/
    http://adjustingbeauty.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tatjanat én is szoktam nézegetni. :D Meg Petrát is ismerem. Mindig azt mondják nekem, hogyha szerbül tudsz, majdnem minden nyelven tudsz. Meg ez minden szláv eredetű nyelvre igaz, és ez jó. Egyébként egyetemen tanulod ezt a nyelvet, hogy Szlovéniában élsz?

      Törlés
  5. Ahogy kikerült a bejegyzés elolvastam, de sajnos csak most lett időm visszajönni, és kommentelni. Nagyon szépen köszönöm az említést: egy borzasztóra sikerült nap legvégén olvastam a soraidat, nagyon jól esett minden szavad, feldobta az estém. Köszönöm még egyszer! ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy vagy nekünk!♥ És nagyon örülök, hogy feldobtam kicsit a hangulatod. :)

      Törlés