2015. március 12., csütörtök

Teszt | Sleek Face form paletta


Itt is vagyok hát a másik gyönyörűséggel, a Face form palettával. Három legyet egy csapásra. Igazából az egész paletta nekem a highlighter miatt kellett, mivel az egyetlen highlighterként használható árnyalatomat voltam drága menthetetlenül széttörni. Találhattam volna egy olcsóbb alternatívát is ugyan, de nem bántam meg a Sleek-et, mert azóta is ez a kedvenc arcformázó termékem - és mind egy helyen!



Fair kombináció boldog tulajdonosa vagyok. Először kicsit húztam a szám, mert ebben van a Rose gold pirosító, ami nekem soha nem tetszett az arany fénye miatt, ráadásul így picit értelmét vesztette a highlighter.
Legalább sokkal jobban megéri, mint külön a Contour Kit, vagy egy pirosító, elvégre nem sokkal drágább, és mindent egy helyen megkapunk. Ez utazásnál különösen jó, mert nem csak kompakt, hanem még aprócska is. Tök jó helytakarékosság. Én az ingázás miatt különösen szeretem.
Kontúrozó - a panban elsőre kicsit sötétnek és sárgásnak tűnhet, de! Az én bőrszínem nagyon kritikus kontúr téren, egyszerűen nyáron se jó semmi, a télről szót se. Na már most. A tökéletes téli kontúr árnyalatom. A tartósságával, és a kopásával sincs semmi bajom. A napközbeni lopott tükörbepillantások alkalmával nem szoktam észrevenni, hogy foltos lenne az arcom. Igyekszek is minél kevesebbet könyökölni.
A pigmentáltsága nem égig emelkedő, ami nagyon jó. Inkább építek, mintsem elrontom és dupla bajt csinálok, ajándék időveszteséggel.
Highlighter - a színe, a minősége, és a tartóssága tökéletes. Nem túl hivalkodó, a dolgát elvégzi. Hétköznapi és alkalmi megjelenéshez is nyugodt szívvel lehet használni. Hála égnek nem csillámos.
Pirosító - na ennek már a minőségével nem vagyok kimondottan elégedett. Kétszer meghúzom az ecsettel az arcom... semmi. Na még egyszer, finoman... öreg hölgy önkritika nélkül. Nagyon kell finomkodni vele, ami a bronzosítónál említett okok miatt engem nem kicsit zavar. Tényleg nagyon szép, így megéri a küzdelmet, főleg a szép idő közeledtével. Kicsit felfrissíti az arcot.

Tök jó kis termék, bátran rendeljétek meg. :)

2 megjegyzés:

  1. Én is szeretem ezt az arcpalettát, de a pirosítóval nemigen tudok mit kezdeni. Inkább egy matt pirosítót használok és annak a tetejére viszek fel egy leheletnyi réteget a Rose Gold-ból, hogy kicsit csillogjon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte én se tudtam mit kezdeni a pirosítóval, de amióta ráéreztem imádom. :) Viszont nem igazán vettem észre, hogy akcióban csillogna, rajtam teljesen mattnak hat.

      Törlés