2015. március 10., kedd

Smink | Marsala

Azt mondják, hogy a szavaknak erejük van. Hát nem tudom ki felelős a szavak kezelésében, de üzenem neki, hogy amikor azt mondtam, hogy az őszülő haj szexi, akkor az Uramra gondoltam, nem magamra! Kicsit megleptek ezek a kis albínó huncutok, de egye fene, hiszen ahogy mondják is, a fiatal kori hajszál gazdagságot hoz. Meg hajfestéket. Ami végül is nem gáz, mert akkor van miből hajfestéket venni. :D



Na de tegyük félre az önsajnáltatást, ezt a posztot igazából az év színének, a marsalának szeretném szentelni. Nekem nagyon bejön ez a borvörös divat, sokkal jobban, mint a radiant orchid,  az ütős színek nagyon nem illenek a személyiségemhez.
A marsala viszont egy inkább semlegesebb árnyalat, ami a legtöbb emberhez illik. Ugyan olyan jól mutat hófehér bőrön, mint egy rezes barnán. Igen nőies árnyalatnak gondolom, körmön az abszolút kedvencem, rúzsban sem vetem meg, de amikor a Sleek Storm palettájával kísérleteztem, fel kellett fedeznem, hogy szemfestékben sem kutya.

Az utóbbi pár évben a burgundinak kötelező helye van az őszi-téli divatban, legyen szó tényleg bármiről. Míg a burgundi egy lilásabb, bogyósabb árnyalat, addig a marsala egy barnásabb tónus. Inkább az a rózsaszínes barnás, mint sem az a rezes. Kíváncsi vagyok, hogy a marsala a burgundihoz hasonlóan csak a hűvösebb évszakokban lesz nyerő, vagy nyáron is hódítani fog? Egy határozottan nőies színről beszélünk, pont mint a régi szép időkben. Ez a videó (vagy akár ez) nem csak egy kötelező sminktörténelmi tananyag, hanem nagyszerű bizonyíték is arra, hogy régen a nő tényleg nő volt, ahogy haladunk előre az időben, nos... kicsit megháborodtunk pár évtizedre, de egyre népszerűbb újra a nőiesebb, letisztultabb vonal. Nekem a marsaláról pont ez jut eszembe. Vissza az erős, igazi nők közé! :)




Nektek mennyire tetszik az idei divatszín?

6 megjegyzés: