2015. március 15., vasárnap

Három kívánság #1

Örök álmodozó vagyok, sokszor olyanok is kerülnek a kívánságlistámra, amikről magam is tudom, hogy nem teljesülhetnek,  de hát álmodozni szabad, és mivel mindig van valami új, hogy már magam sem tudom követni mit szeretnék, hát blogon fogom őket listába szedni, és ezt ti is követhetitek. Ki tudja, lehet titeket is belerángatlak a rosszba, és ti is vágyni fogtok ezekre a termékekre. :)


1. Sleek Bronze Block, Light
Bizonytalan vagyok ezzel a termékkel kapcsolatban. Magyar blogokon még nem találkoztam vele, de külföldiek közt szétnéztem és nagyon ígéretes. Viszont rengeteg bronzosító-kontúrozó termékem van, így is évekre előre elég lesz. Bár kontúrból már nem egy tökéletes árnyalatom van, addig a bronzosítókból kettő és egyiket sem tudom használni, mert még a világos bőrűeknek való is sárga, ez a termék pedig kimondottan megoldást nyújt erre. Ki tudja, lehet ő lenne az igazi? Ráadásul milyen praktikus lenne. Egy pici termékkel minden meg lenne oldva, így nem foglalnák felesleges dobozok a helyet az egyetemi sminktáskámban. Hmmm.... 

2. AliExpress 10 darabos ecsetkészlet
Maga a termék a 11 dollárjával győzött meg leginkább. Olcsó, de jó ecsetkészletet kerestem. Már megrendeltem, ha minden igaz kb. egy hónap múlva meg is érkezik. Maga az ecsetkészlet legtöbbször csak 8 darabosnak van meghirdetve, így gondolhatjuk, hogy vannak benne egyforma ecsetek. A promó képen határozottan látszik, hogy a negyedik és ötödik ecset teljesen ugyan az, ami nem gond, mert ha olyan jó lesz, mint kinéz, akkor örülök is, hogy kettő lesz belőle. A szemre való ecsetek jobbára satírozó ecsetek, vannak sima pufi és vágottak is. Ez mindig hiány cikk.
Egyébként azért rendeltem, mert múltkor egyszerre kb. négy ecsetem esett szét, és ez már nem az első eset volt. Sajnos az ecsetek is eltudnak használódni, és ha már többször meg kell ragasztanod a foglalatot, akkor azért elgondolkodsz, hogy nem kellene szerezni pár újat a készletbe.

3. Sleek i-Divine paletta, V2 Darks
Ha legközelebb Sleek palettát rendelek, akkor ez a darab a kosárba kerül. Nincs kedvem mindig csillogni, még akkor sem amikor megtehetem, ezért jó lenne egy matt alternatíva a Storm-ra. Ráadásul annyira beleszerettem a Storm kékjébe, hogy mindenképp átnéztem azokat a Sleek palettákat, amik tartalmaznak kékeket, és ez a darab tűnik legkihasználhatóbbnak. Ráadásul az az első árnyalat... nyáú! A harmadik színt leszámítva mind olyan árnyalat, amit rendszeresen használok, így bízok benne, hogy jó helye lenne nálam.

Most pedig hajrá, kinek mi a három kívánsága?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése