2015. március 7., szombat

Goodies | Az elmúlt hetek kis felfedezései

Öt szuper dekorkozmetikumot szeretnék mutatni, melyek még frissek a készletemben, de máris megszerettem őket és a mindennapjaim szerves részét képezik. Mindről elmondható, hogy olcsó, könnyen beszerezhető termékek. Akadnak apróbb hibák, de szerintem mindenképp megérdemelnek egy esélyt.




Rimmel 60 seconds lakk, 330 Highland
Kezdjük azzal, amit nem fotóztam le külön, mert minek. Ha emlékeim nem csalnak, valami -20% során került hozzám, de egyébként túl borsosnak gondolom az árát. Egy teljesen átlagos tartósságú és fedésű lakk, viszont tényleg megszárad minden egyes réteg egy perc alatt, a színe pedig tökéletes. Időhiányban szenvedőknek tökéletes választás. Bár lehet meggondolnám, hogy mikor mosom le, mert hiába szórakoztam a lakklemosóval, befogta a bőröm és a körmöm alját is, kíméletlen, csak egy öt túrás kézi mosás vitte ki.
Én igazából nagyon kreatívan csak vörös lakkokat használok egy jó ideje, és megcsappant a készletem, muszáj volt valamit keresni. Nagyon örülök, hogy végül rá esett a választásom.


bal oldalt alappal, jobb oldalt nélküle

S-he stylezone paletta, 165/225
Gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy még soha, egyszer sem álltam meg a S-he pultnál, anélkül eltudok menni mellette, hogy ránéznék. Nemrég viszont eltaláltam, hogy nekem kell egy gyönyörű sötétkék színekből álló paletta, de a kinézett paletta pár szempontból nem lett volna jó, így akaratlanul is mindent megbámulok, ami kéklik a szemem sarkában, rögtön észre is vettem, ki is húztam a kis tester fiókot, és láss csodát, valami brutál pigmentált festékkel találtam szemben magam, gondolkodás nélkül tettem a kosaramba, hiszen ezen az áron és ilyen pigmentáltsággal főnyeremény.
Valóban gyönyörű, és szuper pigmentált, de elég nehéz vele dolgozni. Kegyetlen puha, kicsit porol is, de ez még nem lenne gond. A baj ott kezdődik, hogy nem lehet elsatírozni, se összesatírozni, mert mire történne valami LEsatírozom az egészet. Ezt nagyon sajnáltam, viszont előszeretettel alkalmazom a szemfestékeket egy kis vonalként a szempillatőbe, arra tökéletesen bevált, a bal felső acélkék árnyalat a kedvencem - ami egyébként is a kedvenc színem, nem csoda, hogy így rákaptam.
Amúgy a puhaságát az a hatalmas körmölés bizonyíthatja. Igazából éppen hogy megcsúszott a kezem, erre hatalmas mély nyom lett abban a szerencsétlen festékben. Nem gond, soha nem használok fényes fehéret, csupán nem túl esztétikus így szegénykém.



Essence Soo Glow! highlighter, bright up your life
-20% kedvezménnyel jutottam hozzá, így tökre megérte, de amióta kipróbáltam, azt mondom, hogy teljes áron is kifizetném, ha újravenném, de olyan hatalmas mennyiség, hogy ötször kivonják, mire elhasználom.
Egész érdekes ez a cream to powder dolog. Amikor belenyúlsz, határozottan krémes, de érzed, hogy azért picit mintha szárazabb lenne, és amikor felviszed az arcodra, akkor már totál olyan, mintha egy préselt highlightert ütögetnél fel. Tényleg érdekes.
Apró csillámokat tartalmaz, amik közvetlen fény alatt látszanak is, de nem zavaró végül is, de valakinek az lehet. Szórt fényben nagyon szép, egészségesen ragyogó bőr hatását kelti. Tök jó hétköznapra, és elég tartós is, hogy akár egy hosszabb napot is kibírjon.


Maybelline Color Tattoo, Permanent Taupe
Bár nem épp mai csirke, és nem is most került a tulajdonomba, de egyébként szemhéjalapként tudott csak nálam funkcionálni, arra pedig hát nem igazán van szükségem napi szinten... de abszolút univerzális, használtam már kontúrként is, de most újabban ő a partiszemöldököm. Tökéletesen passzol az árnyalat, szuper tartót, tényleg majdnem mindent túlél. Annyi, hogy picit erősebb lesz tőle, amire még nekem sincs igényem a mindennapokban, de buliba kötelezően ő kerül elő. Még tetszik is, hogy kicsit erősebb, határozottabb, természetellenesebb szemöldököt tudok vele varázsolni.
Most nagyon divatba jöttek ezek a szemöldök krémek, legtöbbjük elég borsos áron kapható, de ez tök jó alternatíva. Nem olcsó, de egy Glamour nap és máris elérhető.


Miss Sporty So Matte Perfect Stay alapozó, 002 Light
Megint egy eddig rá se néztem a pultra és most szerelmes vagyok termék. A fedése még a gyengébbnél is gyengébb, de ha vészesen pattanásos lennék se fedném őket, így nem aggaszt, hogy 2-3 pötty éktelenkedik az arcomon. Viszont szokott zavarni, hogy ha rossz napok járnak, akkor a bőröm néhol pirosabb, néhol fakóbb, és ezt viszont már tökéletesen elfedi anélkül, hogy befullasztaná a bőrömet. A mattosító tudása is viszonylag jó nálam, normál esetben 2-3 óra múlva Edwardkodok, de vele akár négyet is kibírok. Nem rossz, mi? Ez is fejlődés végül is.
Ami miatt még inkább kedvelem, hogy drogériás viszonylatban ebben az alapozó családban lehet fellelni a legvilágosabbat. Bár a Rimmel is dolgozott az ügyön, de azokkal az alapozókkal még nem találkoztam, ráadásul ezen az áron, ezzel a tudással most egy darabig nem is érdekel a Rimmel - pedig tőlük aztán tényleg minden alapozó kedvencé válik előbb vagy utóbb.

Ti miket fedeztetek fel mostanában?

6 megjegyzés:

  1. Nekem is megfogta a bőröm az egyik Rimmel Rita Ora-s lakk. El is passzoltam, mert ezt nagyon nem tudom elfogadni egy lakktól sem. A világosabb árnyalatok viszont nagyon jók a Rimmeltől, a kedvencem a Lose Your Lingerie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elfogy szerintem én is mást veszek helyette... kár érte, mert ezt leszámítva tényleg nagyszerű. Utánanéztem a Lose Your Lingerit-nek. Nagyon szép. *-*

      Törlés
  2. Jé, hogy nekem hogy nem jutott eszembe azt a Colour Tattoo-t megvenni és szemöldökszínezőként használni...eskü zseni vagy :) Glamour napokkor jön is velem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült adnom tippet. :) Jó kis termék, de szemöldökkrémként teljesedett be nálam, neked is biztos tetszeni fog. :)

      Törlés
  3. Ezen a CT-n mindig gondolkodom a Maybelline pult előtt, de valamiért még sosem jött velem. Legközelebb szerintem kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szemre nekem úgy nem jött be magában, de egyébként alapnak és kontúrnak is szuper még a szemöldök mellett. Csak hát annyi kontúr termékem van már, hogy ebből kiszorult. :D

      Törlés