2015. március 31., kedd

Goodies | Apró újdonságok

Ahogy itt a tavasz, a szokottnál jobban vágyunk újdonságokra. Igazi színkavalkád ilyenkor minden. A természettől kezdve a divatig. Én sem vagyok ám kivétel ez alól, engem is elkapott a láz. Csak ugye nekem már a személyiségem sem engedi, hogy pasztell rózsaszínben pompázzak, viszont a sötét színek is színek, és én velük dobom fel a mindennapjaim. Be is szereztem pár sötétséget így tavaszi felfrissülésként. Kicsit kék lett, de nézzük a jobbik oldalát: legalább a táskából végül nem a kéket választottam.

 Kezdjük is hát ezzel a szép táskával, ami egy közepes méret, pont beleférnek az A4-es füzetek, de nem mondanám pakolósnak. Egy egyszerű, hétköznapi, elegáns, rohangálós darab. Anya elkérte egy régi táskám, és akart helyette egy újat venni nekem, persze én úgy voltam vele, hogy minden féle 'must have' darab van a birtokomban a diszkóra valótól az egyetemre valóig. Csak ugye ügyes voltam, és az egyetemi tatyómat szétszakítottam. Az volt az abszolút kedvenc. Hát végül csak éltem az új táska lehetőségével. Bár ez egy sokkal kisebb fazon, ugyanúgy fordított trapéz szabása van, és ugyanúgy merev, ami kedvencem táska téren. Így neki nagyon örülök, annyi hibája van csupán, hogy nem fér bele annyi szendvics, amennyit én pusztítok...
Először a kirakatban vettem észre a kék testvérét, és a fények miatt azt hittem a kedvenc árnyalatom, de bent egy sima királykék táska fogadott, így végül inkább a fekete lett az igazi.

Ez a bébi csupán egy hónapot utazott csak azért, hogy az enyém lehessen. Nagyon jó időfutás. :) Az AliExpress-ről (innen) rendeltem. Gyorsan, olcsón kaptam egy hibátlan nyakláncot, ami egyébként gyönyörű is. Még régebben találkoztam vele a Sunshine and Glamour blogon egy ebay kívánságlistában, azóta lebegett a lelki szemeim előtt. Bár kicsit sötétebb, mint ahogy az AliExpress-en le van fotózva, még mindig tartja a szürkés-kék árnyalatát, és ez nagyon tetszik.
Szerintem igazán különleges, elegáns darab. Az első adandó alkalommal fel is vettem, és sikert aratott, és nem ám nők dicsérgették. ;) Nagyon jól nézett ki egy sima fekete toppal és egy fehér blézerrel.
Ezeket a ceruzákat hirtelen felindulásból dobtam a kosaramba. Valahogy nekem jött egy isteni szikra, hogy nekem színes szemceruza kell, és ennek a szikrának pont a DM-ben kellett felvillannia. Mivel nem tudtam ez a két kék között dönteni, ezért mindkettőt megvettem. Még a kasszánál is gondolkodtam, hogy mit csinál én most?! Hiszen abszolút nem használok ceruzákat. Ezt értsétek úgy, hogy tényleg sosem, ezért nem is nagyon nézegetem őket. Hát most bevált a dolog, mert azóta rengeteget használom őket.
Nagyon jó minőségűek, valóban vízállóak, és nem macatolódnak. Emiatt nem is satírozhatóak, úgyhogy tushoz hasonlóan funkcionálnak nálam. Egyébként érdekes, nem egyforma az állaguk. A zöldeskék sokkal zselésebb, míg a sötétkék egy határozottan száraz ceruza, de mindegy is, mert még este is úgy kell őket lekönyörögni a szememről. Tökéletesek!

Ti miket szereztetek be a tavasz beköszöntével?

5 megjegyzés:

  1. Én még semmit, de már kezdek vérszemet kapni. :D Aww, a nyaklánc gyönyörű, mostanában kezdtem el rákapni a statementekre, úgyhogy párat biztosan beszerzek. A színes szemcerkákat alapból imádom, a legegyszerűbb sminket is nagyszerűen feldobják, majd szeretném, ha megmutatnád őket sminkben is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz a héten egy szemceruzás smink, szintén Essence, de akkor majd velük is csinálok. :) De majd csak a tavaszi vizsgaidőszak után.
      Amúgy ezt a nyakláncot szívből ajánlom, még viselni is öröm.^^

      Törlés
  2. Most alig vásároltam, volt egy Mülleres zsákmányom, meg turkáltam egy övet, ennyi. Más kiadások voltak, szóval ha akartam volna, se tudtam volna még shoppingolni :D meg most úgyis lesz Glamour-napok, bár annyira nem vagyok ráizgulva, mint szoktam, szóval a fene tudja.

    Gyönyörű az a nyaklánc :) nem szoktak tetszeni az ilyen stílusú darabok, de ez nem az a csiricsáré típus, tényleg szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem szeretem a giccset, úgyhogy én is örülök, hogy ilyeneket is lehet találni. :)

      Törlés
  3. I just want to say thank you for sharing this post, because it's really amazing!
    And I already can't wait for the new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    VálaszTörlés