2015. február 22., vasárnap

Visszatértem. :)

Sziasztok lányok! :)
Meglepett, hogy amikor múlt nyáron bejelentettem, hogy vége, akkor többen sajnáltátok a dolgot, és sokan később is írták, hogy hiányzik nekik amit csináltam. Ezt nagyon hihetetlen tartottam, mert a vége felé már annyira nem tudtam élvezni a dolgot, hogy már magam is kakiltam a munkámra, nem is számítottam arra, hogy bárki is értékeli ennek ellenére, és visszavár. És ez jól esett.

Nem tudtam magam sem, hogy örökre abba akarom-e hagyni ezt a blogot, vagy csak pihenni, vagy csak kinőttem-e már ezt az oldalt, de egy biztos: hatalmas szünetre volt szükségem, de most már úgy érzem, hogy szívesen visszajönnék. Olyan fél év lehetett ez a pihenő, de ez idő alatt rengeteget változott a környezetem, más város, már iskola, más emberek... ezzel rengeteget változtam én is. Többek közt az érdeklődési köröm is hatalmasat változott.
Emiatt lehet kicsit változni is fog a blog témája, és hangvétele. Sminkek persze továbbra is lesznek, néhány teszt, ha esetleg egy érdekesebb termék is bekerült a fiókomba, de tervezek sok mást is, csak még küszködök a megvalósítással. Viszont még ugyanúgy nőcis témák lesznek. Remélem kedvelni fogjátok őket. :)

11 megjegyzés:

  1. Jaj de jóóóó!!! Úgy örülök, hogy visszatérsz, nekem is hiányoztak az ilyen jellegű bejegyzéseid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most megijedtem, azt hittem holnapra van kitéve ez a poszt... :D Jaaaj de vissza kell itt rázódni!
      Örülök, hogy hiányoztam neked, remélem nem csalódsz majd továbbra sem. :)

      Törlés
  2. Naná hogy kedvelni fogjuk, örülök, hogy itt vagy megint! :))

    VálaszTörlés
  3. Nem jelentél meg a feedemben, gyanús is volt, mert emlékeztem, hogy 23-ra mondtad a nyitást.
    Örülök, hogy újra itt vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is rosszul emlékeztem az az igazság. 23-ra tettem, de utóbb átírtam valamiért.

      Törlés